Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy
Basic informations
Thematic area: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Project name (Slovak): Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy
Project name (English): Case studies of marketing for secondery schools
Start of project: 2011
End of project: 2011
Condition of project: Ukončený
Project number: 012EU-4/2011
Project leader: prof. Ing. Pavol Kita, PhD.
University: Ekonomická univerzita v Bratislave
Department: Obchodná fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy je určená na opakovanie a precvičenie učiva na maturitnú skúšku a na príprave začínajúceho podnikateľa, resp. živnostníka, ktorý je absolventom strednej odbornej školy zameranej na ekonomiku, riadenie organizácie, obchod a služby. Má za úlohu poskytnúť študentom základy marketingového myslenia prostredníctvom jednotlivých tematických celkov a úloh.
Obsahová štruktúra zbierky úloh umožňuje formulovať nové perspektívy rozvoja podnikateľskej činnosti začínajúceho absolventa strednej odbornej školy. Je rozdelená na dvanásť tematicky usporiadaných kapitol. Úlohy vychádzajú z obsahu témy kapitoly a sú usporiadané systematicky podľa ich náročnosti. Zbierka úloh obsahuje spolu 84 úloh s riešeniami.
Description of original results of the project in English
Exercise book of marketing for secondary schools is intended to repeat and practice the curriculum for baccalaureate preparation and starting entrepreneurs, respectively the small enterpreneurs who graduated from a vocational school focused on economics, management organizations, trade and services. Its task is to provide students with basic marketing thinking through thematic units and tasks.
The content structure of a collection of tasks enables to formulate new prospects for development of business start-secondary vocational school graduates. It is divided into twelve chapters arranged thematically. Tasks are based on the content of chapters and topics are arranged systematically according to their performance. The collection contains a total of 84 tasks, problems with solutions.
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Drawn in year 2011 | 3 288,69 | 0,00 |
Pumped for the entire period of the project | 3 288,69 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
BCB | Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. ISBN 978-80-225-3233-4. 96 s. |
GHG | HVIZDOVÁ, E. (recenzia). 2011. KITA, P. JURKOVIČOVÁ, L, KOVÁČOVÁ, N. Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. In Ekonóm. Prístupné na internete : http://www.euba.sk/ekonom/?p=1271 [on line 13.12.2011] |
Replications
Category Name | Specific name |
---|---|
6 - recenzie v domácich publikáciách | HVIZDOVÁ, E. (recenzia). 2011. KITA, P. JURKOVIČOVÁ, L, KOVÁČOVÁ, N. Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. In Ekonóm. Prístupné na internete : http://www.euba.sk/ekonom/?p=1271 [on line 13.12.2011] |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele výborne.