Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Názov projektu (slovenský): Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy

Názov projektu (anglický): Case studies of marketing for secondery schools

Začiatok riešenia projektu: 2011

Koniec riešenia projektu: 2011

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 012EU-4/2011

Vedúci projektu: prof. Ing. Pavol Kita, PhD.

Vysoká škola: Ekonomická univerzita v Bratislave

Pracovisko: Obchodná fakulta

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy je určená na opakovanie a precvičenie učiva na maturitnú skúšku a na príprave začínajúceho podnikateľa, resp. živnostníka, ktorý je absolventom strednej odbornej školy zameranej na ekonomiku, riadenie organizácie, obchod a služby. Má za úlohu poskytnúť študentom základy marketingového myslenia prostredníctvom jednotlivých tematických celkov a úloh.
Obsahová štruktúra zbierky úloh umožňuje formulovať nové perspektívy rozvoja podnikateľskej činnosti začínajúceho absolventa strednej odbornej školy. Je rozdelená na dvanásť tematicky usporiadaných kapitol. Úlohy vychádzajú z obsahu témy kapitoly a sú usporiadané systematicky podľa ich náročnosti. Zbierka úloh obsahuje spolu 84 úloh s riešeniami.

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

Exercise book of marketing for secondary schools is intended to repeat and practice the curriculum for baccalaureate preparation and starting entrepreneurs, respectively the small enterpreneurs who graduated from a vocational school focused on economics, management organizations, trade and services. Its task is to provide students with basic marketing thinking through thematic units and tasks.
The content structure of a collection of tasks enables to formulate new prospects for development of business start-secondary vocational school graduates. It is divided into twelve chapters arranged thematically. Tasks are based on the content of chapters and topics are arranged systematically according to their performance. The collection contains a total of 84 tasks, problems with solutions.

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané v roku 2011 3 288,69 0,00
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 3 288,69 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
BCB Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. ISBN 978-80-225-3233-4. 96 s.
GHG HVIZDOVÁ, E. (recenzia). 2011. KITA, P. JURKOVIČOVÁ, L, KOVÁČOVÁ, N. Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. In Ekonóm. Prístupné na internete : http://www.euba.sk/ekonom/?p=1271 [on line 13.12.2011]

Ohlasy

Názov kategórie Konkrétny názov
6 - recenzie v domácich publikáciách HVIZDOVÁ, E. (recenzia). 2011. KITA, P. JURKOVIČOVÁ, L, KOVÁČOVÁ, N. Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. In Ekonóm. Prístupné na internete : http://www.euba.sk/ekonom/?p=1271 [on line 13.12.2011]

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter