Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy
Názov projektu (anglický): Case studies of marketing for secondery schools
Začiatok riešenia projektu: 2011
Koniec riešenia projektu: 2011
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 012EU-4/2011
Vedúci projektu: prof. Ing. Pavol Kita, PhD.
Vysoká škola: Ekonomická univerzita v Bratislave
Pracovisko: Obchodná fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy je určená na opakovanie a precvičenie učiva na maturitnú skúšku a na príprave začínajúceho podnikateľa, resp. živnostníka, ktorý je absolventom strednej odbornej školy zameranej na ekonomiku, riadenie organizácie, obchod a služby. Má za úlohu poskytnúť študentom základy marketingového myslenia prostredníctvom jednotlivých tematických celkov a úloh.
Obsahová štruktúra zbierky úloh umožňuje formulovať nové perspektívy rozvoja podnikateľskej činnosti začínajúceho absolventa strednej odbornej školy. Je rozdelená na dvanásť tematicky usporiadaných kapitol. Úlohy vychádzajú z obsahu témy kapitoly a sú usporiadané systematicky podľa ich náročnosti. Zbierka úloh obsahuje spolu 84 úloh s riešeniami.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
Exercise book of marketing for secondary schools is intended to repeat and practice the curriculum for baccalaureate preparation and starting entrepreneurs, respectively the small enterpreneurs who graduated from a vocational school focused on economics, management organizations, trade and services. Its task is to provide students with basic marketing thinking through thematic units and tasks.
The content structure of a collection of tasks enables to formulate new prospects for development of business start-secondary vocational school graduates. It is divided into twelve chapters arranged thematically. Tasks are based on the content of chapters and topics are arranged systematically according to their performance. The collection contains a total of 84 tasks, problems with solutions.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2011 | 3 288,69 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 3 288,69 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
BCB | Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. ISBN 978-80-225-3233-4. 96 s. |
GHG | HVIZDOVÁ, E. (recenzia). 2011. KITA, P. JURKOVIČOVÁ, L, KOVÁČOVÁ, N. Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. In Ekonóm. Prístupné na internete : http://www.euba.sk/ekonom/?p=1271 [on line 13.12.2011] |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
6 - recenzie v domácich publikáciách | HVIZDOVÁ, E. (recenzia). 2011. KITA, P. JURKOVIČOVÁ, L, KOVÁČOVÁ, N. Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. In Ekonóm. Prístupné na internete : http://www.euba.sk/ekonom/?p=1271 [on line 13.12.2011] |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.