Marketing miest a obcí - monografia s multimediálnou podporou

Basic informations

Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Project name (Slovak): Marketing miest a obcí - monografia s multimediálnou podporou

Start of project: 2010

End of project: 2010

Condition of project: Ukončený

Project number: 201-039EU-4/2010

Project leader: Ing. Mária Hasprová, PhD.

University: Ekonomická univerzita v Bratislave

Department: Obchodná fakulta

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Výsledkom riešenia projektu je monografia s multimediálnou podporou poskytujúca ucelený pohľad na problematiku komunálneho marketingu. Monografia identifikuje, analyzuje a diagnostikuje metódy a techniky implementácie marketingu na úrovni miest a obcí Slovenskej republiky a poukazuje na koncepčné a metodologické aspekty využívania nástrojov marketingového mixu v riadení municipalít. Monografia, doplnená o interaktívne CD s názornými príkladmi uplatňovania marketingových princípov v mestách a obciach je určená nielen pre študentov univerzitných vysokých škôl, ale aj pre zástupcov samosprávy, ktorým umožní rozšíriť si teoretické poznatky a praktické skúsenosti z predmetnej problematiky.

Description of original results of the project in English

 The result of the project is a monograph with multimedia support, providing a comprehensive view on the issue of municipal marketing. Monograph identifies, analyzes and diagnoses the implementation of methods and techniques of marketing by the municipalities of the Slovak Republic and refers to the conceptual and methodological aspects of the use of marketing mix in the management of municipalities. Monograph, supplemented by an interactive CD with illustrative examples of the application of marketing principles in the towns and cities is intended not only for university students, but also for representatives of municipalities, which will extend the theoretical knowledge and practical experience of the issue.

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Drawn in year 2010 1 660,00 0,00
Pumped for the entire period of the project 1 660,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
AAB Hasprová, M. a kolektív: Marketing miest a obcí. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm, 2010. 188 s. ISBN 978-80-225-3038-5

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele.

Filter

Filter