Marketing miest a obcí - monografia s multimediálnou podporou
Basic informations
Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Project name (Slovak): Marketing miest a obcí - monografia s multimediálnou podporou
Start of project: 2010
End of project: 2010
Condition of project: Ukončený
Project number: 201-039EU-4/2010
Project leader: Ing. Mária Hasprová, PhD.
University: Ekonomická univerzita v Bratislave
Department: Obchodná fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Výsledkom riešenia projektu je monografia s multimediálnou podporou poskytujúca ucelený pohľad na problematiku komunálneho marketingu. Monografia identifikuje, analyzuje a diagnostikuje metódy a techniky implementácie marketingu na úrovni miest a obcí Slovenskej republiky a poukazuje na koncepčné a metodologické aspekty využívania nástrojov marketingového mixu v riadení municipalít. Monografia, doplnená o interaktívne CD s názornými príkladmi uplatňovania marketingových princípov v mestách a obciach je určená nielen pre študentov univerzitných vysokých škôl, ale aj pre zástupcov samosprávy, ktorým umožní rozšíriť si teoretické poznatky a praktické skúsenosti z predmetnej problematiky.
Description of original results of the project in English
The result of the project is a monograph with multimedia support, providing a comprehensive view on the issue of municipal marketing. Monograph identifies, analyzes and diagnoses the implementation of methods and techniques of marketing by the municipalities of the Slovak Republic and refers to the conceptual and methodological aspects of the use of marketing mix in the management of municipalities. Monograph, supplemented by an interactive CD with illustrative examples of the application of marketing principles in the towns and cities is intended not only for university students, but also for representatives of municipalities, which will extend the theoretical knowledge and practical experience of the issue.
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Drawn in year 2010 | 1 660,00 | 0,00 |
Pumped for the entire period of the project | 1 660,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
AAB | Hasprová, M. a kolektív: Marketing miest a obcí. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm, 2010. 188 s. ISBN 978-80-225-3038-5 |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele.