Marketing miest a obcí - monografia s multimediálnou podporou
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Marketing miest a obcí - monografia s multimediálnou podporou
Začiatok riešenia projektu: 2010
Koniec riešenia projektu: 2010
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 201-039EU-4/2010
Vedúci projektu: Ing. Mária Hasprová, PhD.
Vysoká škola: Ekonomická univerzita v Bratislave
Pracovisko: Obchodná fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Výsledkom riešenia projektu je monografia s multimediálnou podporou poskytujúca ucelený pohľad na problematiku komunálneho marketingu. Monografia identifikuje, analyzuje a diagnostikuje metódy a techniky implementácie marketingu na úrovni miest a obcí Slovenskej republiky a poukazuje na koncepčné a metodologické aspekty využívania nástrojov marketingového mixu v riadení municipalít. Monografia, doplnená o interaktívne CD s názornými príkladmi uplatňovania marketingových princípov v mestách a obciach je určená nielen pre študentov univerzitných vysokých škôl, ale aj pre zástupcov samosprávy, ktorým umožní rozšíriť si teoretické poznatky a praktické skúsenosti z predmetnej problematiky.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
The result of the project is a monograph with multimedia support, providing a comprehensive view on the issue of municipal marketing. Monograph identifies, analyzes and diagnoses the implementation of methods and techniques of marketing by the municipalities of the Slovak Republic and refers to the conceptual and methodological aspects of the use of marketing mix in the management of municipalities. Monograph, supplemented by an interactive CD with illustrative examples of the application of marketing principles in the towns and cities is intended not only for university students, but also for representatives of municipalities, which will extend the theoretical knowledge and practical experience of the issue.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2010 | 1 660,00 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 1 660,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AAB | Hasprová, M. a kolektív: Marketing miest a obcí. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm, 2010. 188 s. ISBN 978-80-225-3038-5 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele.