Zvyšovanie kvality e-learningu tvorbou a implementáciou interaktívnych tutoriálov ako efektívneho prostriedku výučby v integrovaných výučbových prostrediach na vysokej škole
Basic informations
Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Project name (Slovak): Zvyšovanie kvality e-learningu tvorbou a implementáciou interaktívnych tutoriálov ako efektívneho prostriedku výučby v integrovaných výučbových prostrediach na vysokej škole
Project name (English): Improving the quality of e-learning by creating and implementing interactive tutorials as an effective means of teaching in integrated learning environment at universities
Start of project: 2019
End of project: 2021
Condition of project: Ukončený
Project number: 010PU-4/2019
Project leader: prof. Ing. Jana Burgerová, PhD.
University: Prešovská univerzita v Prešove
Department: Pedagogická fakulta
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 12 169,49 | 990,90 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
ADE | BURGEROVÁ, J. a V. PISKURA, 2019. E-learning z aspektu udržateľnosti na vysokej škole – digitálne kompetencie (výsledky testovania na pedagogickej fakulte pu v prešove). In: III International scientific-practical conference: Education and formation of the competitive professionals under conditions of European integration. Mukachevo State University. (V tlači - výjde december 2019) |
AFC | BURGEROVÁ, J. a V. PISKURA, 2019. Testovanie IT zručnosti študentov predškolskej a elementárnej pedagogicky it fitness testom v priebehu 3 rokov. In: Annales Paedagogicae Nova Sandes - Presoves III. Nowy Sacz : Panstwowa Wysza Szkola Zawodowa w Nowym Saczu, 2019. V tlači - výjde ovember 2019 |
ADC | BURGEROVÁ, J. a V. PISKURA, 2019. Google applications in lms 2.0 position compared to lms moodle and their effect on the level of knowledge and e-courses evaluation by the students of the faculty of education of prešov university. In: The Internet and Higher Education. Vo fáze posudzovania karentu |
AAB | Technológie a ich možnosti vo vzdelávaní učiteľov [textový dokument (print)] / Burgerová, Jana [Autor, 50%] ; Piskura, Vladimír [Autor, 50%] ; Turčáni, Milan [Recenzent] ; Fedorko, Gabriel [Recenzent]. – 1. vyd. – Prešov (Slovensko) : Prešovská univerzita v Prešove. Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2019. – 164 s. [tlačená forma]. – ISBN 978-80-555-2402-3. – ISBN (zrušené) 978-80-555-1873-2 |
ADE | ICT as Innovation From The Point of View of Students of Primary School Teaching [print] / Jana Burgerová, Martina Maněnová, Vladimír Piskura. - In: DIVAI 2020 [print, elektronický dokument] : 13th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics / Milan Turčáni, Zoltán Balogh, Michal Munk, Martin Magdin, Ľubomír Benko. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - ISBN 978-80-7598-841-6 . - ISSN 2464-7470. - 2464-7489. - S. 47-57. |
AEC | Testovanie IT zručnosti študentov predškolskej a elementárnej pedagogiky IT fitness testom v priebehu 3 rokov / Burgerová, Jana [Autor, 50%] ; Piskura, Vladimír [Autor, 50%] In: Między teorią pedagogiczną a praktyką edukacyjną. Annales Paedagogicae Nova Sandes – Presoves (VIII) [textový dokument (print)] / Zacłona, Zdzisława [Zostavovateľ, editor] ; Bernátová, Renáta [Zostavovateľ, editor] ; Klim-Klimaszewska, Anna [Recenzent] ; Vužňáková, Katarína [Recenzent]. – 1. vyd. – Roč. 8. – Nowy Sacz (Poľsko) : Panstwowa wyzsza szkola zawodowa w Nowym Saczu. Wydawnictwo Naukowe Panstwowej Wyzszej Szkoly Zawodowej w Nowym Saczu, 2019. – ISBN 978-83-65575-52-4, s. 65-74 [tlačená forma] |
AAA | Burgerová, J., Piskura, V. (2021) Hodnotenie a porovnanie vybraných aspektov dištančného vzdelávania pošas pandémie COVID 19. 1. vydanie, Gaudeamus. 253 s. ISBN 978-80-7435-845-6. |
ACB | Burgerová, J., & Piskura, V. (2021). Výučba informatiky na primárnom stupni základných škôl podľa ŠVP ISCED1. (2. preprac). Prešov: Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove. ISBN 978-80-555-2776-5 |
AEC | Burgerová, J., & Piskura, V. (2019). E-learning z aspektu udržateľnosti na vysokej škole – digitálne kompetencie (výsledky testovania na pedagogickej fakulte pu v Prešove). Scientific Bulletin of Mukachevo State University Series “Pedagogy and Psychology, 10(2(10)), 115–118. https://doi.org/10.31339/2413-3329-2019-2(10)-115-118 |
AED | Burgerova, J., Piskura, V., & Manenova, M. (2020). ICT as Innovation From The Point of View of Students of Primary School Teaching. In Turcani, M and Balogh, Z and Munk, M and Magdin, M and Benko, L (Ed.), DIVAI 2020: 13TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON DISTANCE LEARNING IN APPLIED INFORMATICS (pp. 47–57). WOS |
AEC | Csatáryová, M., Burgerová, J. (2021) Reflexia kooperácie a komunikácie v integrovaných vyučovacích prostrediach na Prešovskej univerzite. DIDFYZ 2021, (v tlaci) - Scopus |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
Portál PF PU - e-learning | LMS Moodle a kurzy na PF PU | https://moodle.pf.unipo.sk/ |
elektronický kurz | kurz vytvorený v súlade s cieľmi projektu - tutoriály | https://moodle.pf.unipo.sk/course/view.php?id=969 |
tutoriály všeobecné | manuály, návody vytvorené na konkrétne aktivity | https://moodle.pf.unipo.sk/ |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele výborne.