Ako rozumieme inkluzívnej edukácii? Tvorba optimálneho výučbového modelu.
Basic informations
Thematic area: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Project name (Slovak): Ako rozumieme inkluzívnej edukácii? Tvorba optimálneho výučbového modelu.
Project name (English): How do we understand inclusive education? Creating an optimal learning model.
Start of project: 2018
End of project: 2020
Condition of project: Ukončený
Project number: 046UMB-4/2018
Project leader: doc. PaedDr. Vlasta Belková, PhD.
University: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Department: Pedagogická fakulta
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 5 592,55 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
ADM | Teachers' opinions and experiences with an inclusive school environment / Vlasta Belková, Štefan Petrík, Patrícia Zólyomiová. In Ad Alta : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2020. - ISSN 1804-7890. - Vol. 10, no. 2 (2020), s. 261-268. [BELKOVÁ, Vlasta (33%) - PETRÍK, Štefan (34%) - ZÓLYOMIOVÁ, Patrícia (33%)] |
ACB | BELKOVÁ, V. – ZÓLYOMIOVÁ, P. – OSVALDOVÁ, Z. – VRABCOVÁ, V. – PETRÍK, Š. 2020. Pedagogický asistent v praxi. BB. |
ADF | BELKOVÁ, V. – ZÓLYOMIOVÁ, P. The Attitude of University Students with Special Educational Needs to the Inclusive Environment at Their University. Acta Educationis Generalis, Volume 11, 2021, Issue 1. DOI: 10.2478/atd-2021-0001 http://new.dti.sk/data/files/file-1615793649-604f0df1416da.pdf |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
MYS (Me and your stories), Berlín, Nemecko 23.10-25.10. 2019 | školenie so zameraním na storytelling a na prácu s toolbox v aplikácii MYS | http://www.scholaempirica.org/en/a-good-start-methodology/) |
moodle kurz | elektronický vzdelávací kurz Ako rozumieme inkluzívnej edukácii | https://lms.umb.sk/enrol/index.php?id=4748 |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele výborne.