Ako rozumieme inkluzívnej edukácii? Tvorba optimálneho výučbového modelu.
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Ako rozumieme inkluzívnej edukácii? Tvorba optimálneho výučbového modelu.
Názov projektu (anglický): How do we understand inclusive education? Creating an optimal learning model.
Začiatok riešenia projektu: 2018
Koniec riešenia projektu: 2020
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 046UMB-4/2018
Vedúci projektu: doc. PaedDr. Vlasta Belková, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 5 592,55 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ADM | Teachers' opinions and experiences with an inclusive school environment / Vlasta Belková, Štefan Petrík, Patrícia Zólyomiová. In Ad Alta : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2020. - ISSN 1804-7890. - Vol. 10, no. 2 (2020), s. 261-268. [BELKOVÁ, Vlasta (33%) - PETRÍK, Štefan (34%) - ZÓLYOMIOVÁ, Patrícia (33%)] |
ACB | BELKOVÁ, V. – ZÓLYOMIOVÁ, P. – OSVALDOVÁ, Z. – VRABCOVÁ, V. – PETRÍK, Š. 2020. Pedagogický asistent v praxi. BB. |
ADF | BELKOVÁ, V. – ZÓLYOMIOVÁ, P. The Attitude of University Students with Special Educational Needs to the Inclusive Environment at Their University. Acta Educationis Generalis, Volume 11, 2021, Issue 1. DOI: 10.2478/atd-2021-0001 http://new.dti.sk/data/files/file-1615793649-604f0df1416da.pdf |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
MYS (Me and your stories), Berlín, Nemecko 23.10-25.10. 2019 | školenie so zameraním na storytelling a na prácu s toolbox v aplikácii MYS | http://www.scholaempirica.org/en/a-good-start-methodology/) |
moodle kurz | elektronický vzdelávací kurz Ako rozumieme inkluzívnej edukácii | https://lms.umb.sk/enrol/index.php?id=4748 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.