Ako rozumieme inkluzívnej edukácii? Tvorba optimálneho výučbového modelu.

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Názov projektu (slovenský): Ako rozumieme inkluzívnej edukácii? Tvorba optimálneho výučbového modelu.

Názov projektu (anglický): How do we understand inclusive education? Creating an optimal learning model.

Začiatok riešenia projektu: 2018

Koniec riešenia projektu: 2020

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 046UMB-4/2018

Vedúci projektu: doc. PaedDr. Vlasta Belková, PhD.

Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Pracovisko: Pedagogická fakulta

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 5 592,55 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
ADM Teachers' opinions and experiences with an inclusive school environment / Vlasta Belková, Štefan Petrík, Patrícia Zólyomiová. In Ad Alta : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2020. - ISSN 1804-7890. - Vol. 10, no. 2 (2020), s. 261-268. [BELKOVÁ, Vlasta (33%) - PETRÍK, Štefan (34%) - ZÓLYOMIOVÁ, Patrícia (33%)]
ACB BELKOVÁ, V. – ZÓLYOMIOVÁ, P. – OSVALDOVÁ, Z. – VRABCOVÁ, V. – PETRÍK, Š. 2020. Pedagogický asistent v praxi. BB.
ADF BELKOVÁ, V. – ZÓLYOMIOVÁ, P. The Attitude of University Students with Special Educational Needs to the Inclusive Environment at Their University. Acta Educationis Generalis, Volume 11, 2021, Issue 1. DOI: 10.2478/atd-2021-0001 http://new.dti.sk/data/files/file-1615793649-604f0df1416da.pdf

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
MYS (Me and your stories), Berlín, Nemecko 23.10-25.10. 2019 školenie so zameraním na storytelling a na prácu s toolbox v aplikácii MYS http://www.scholaempirica.org/en/a-good-start-methodology/)
moodle kurz elektronický vzdelávací kurz Ako rozumieme inkluzívnej edukácii https://lms.umb.sk/enrol/index.php?id=4748

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter