The main objective
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:
Naučíte sa, ako vníma cenu Váš zákazník, ako ju ovplyvňuje konkurencia a ktoré procesy musí pricing podporovať. Priblížite sa problematika pricingu v online odvetví a zistíte, čo všetko ste nevedeli.
Topic circuits
KTORÉ VÝRAZY/NÁSTROJE SA NAUČÍTE:
Segmentácia
Psychológia cien
Komunikácia cien
Zľavy
Value for Money benchmarking
Value for Money pozícia
Cenová intenzita
Cenová vojna
Cenové zmeny
Pricing nového procesu
Next information
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ?
Pretože cena je súčasťou marketingového mixu a vo všeobecnosti jej manažéri venujú najmenej času ako ostatným 3 P, pričom je jediná, ktorá produkuje zisk. Neuvedomujú si tiež, že už 1 % zmeny ceny môže mať až 11% dopad na zisk, zmeny sa jednoducho implementujú a doba návratnosti je veľmi krátka.
Problematika pricingu je rozsiahla a rozličná v každom odvetví, preto neexistuje žiadne všeobecné pravidlo ako naňho. Ak chcete načrieť do tejto problematiky, pochopiť rolu pricingu v marketingovom mixe, získať istotu pri nastavovaní cien a pochopiť ako nastaviť cenu tak, aby zvyšovala výnosy, tak práve preto by ste sa mali zúčastniť tohto workshopu.
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?
Pre každého, kto chce načrieť do problematiky online pricingu, najmä ale pre:
vlastníkov e-shopov,
marketingových, finančných a obchodných manažérov e-shopov
Information about the event entered:
Mgr. Simona Budinská (simona.chrappova@pricemania.sk)
Last update: 27.09.2013 10:22