Základy smart pricingu a špecifiká pricingu e-shopov

Forma podujatia: Workshop › Domáci (v SR)
Termín konania: 10.10.2013
Miesto podujatia: Bratislava, Priemyselná 1/A
Usporiadateľ: Pricemania Academy
Odborný gestor podujatia: Václav Lorenc
Odkaz na stránku konferencie: http://www.pricemaniaacademy.sk/zaklady-smart-pricingu-a-specifika-pricingu-e-shopov
Kľúčové slová: cena segmentácia cien workshop školenie kurz pricing e-shop internet
Rokovací jazyk: Slovenský

Hlavný cieľ

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE: Naučíte sa, ako vníma cenu Váš zákazník, ako ju ovplyvňuje konkurencia a ktoré procesy musí pricing podporovať. Priblížite sa problematika pricingu v online odvetví a zistíte, čo všetko ste nevedeli.

Tématické okruhy

KTORÉ VÝRAZY/NÁSTROJE SA NAUČÍTE: Segmentácia Psychológia cien Komunikácia cien Zľavy Value for Money benchmarking Value for Money pozícia Cenová intenzita Cenová vojna Cenové zmeny Pricing nového procesu

Ďalšie informácie

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ? Pretože cena je súčasťou marketingového mixu a vo všeobecnosti jej manažéri venujú najmenej času ako ostatným 3 P, pričom je jediná, ktorá produkuje zisk. Neuvedomujú si tiež, že už 1 % zmeny ceny môže mať až 11% dopad na zisk, zmeny sa jednoducho implementujú a doba návratnosti je veľmi krátka. Problematika pricingu je rozsiahla a rozličná v každom odvetví, preto neexistuje žiadne všeobecné pravidlo ako naňho. Ak chcete načrieť do tejto problematiky, pochopiť rolu pricingu v marketingovom mixe, získať istotu pri nastavovaní cien a pochopiť ako nastaviť cenu tak, aby zvyšovala výnosy, tak práve preto by ste sa mali zúčastniť tohto workshopu. PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ? Pre každého, kto chce načrieť do problematiky online pricingu, najmä ale pre: vlastníkov e-shopov, marketingových, finančných a obchodných manažérov e-shopov

Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Simona Budinská (simona.chrappova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 27.09.2013 10:22

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie