Online konferencia Quo Vadis Massmedia & Marketing 2020
Type of event: | Conference › Home |
---|---|
Event dates: | 02.04.2020 |
Event location: | Námestie J. Herdu 2, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave |
Organizer: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Professional sponsor of event: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Held under the auspices of: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Link to conference site: | https://fmk.sk/quo-vadis/ |
Keywords: | digitálny marketing masmédiá komunikácia |
Working languages: | English Slovak |
The main objective
Fakulta masmediálnej komunikácia UCM v Trnave prináša v čase mimoriadnych opatrení súvisiacich so šírením koronavírusu online konferenciu určenú pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov.
„Týmto krokom chceme otestovať nové možnosti organizácie vedeckých konferencií a ukázať, že aj v týchto náročných časoch neprestávame byť aktívni,“ uviedol doktorand Mgr. Martin Vanko z organizačného výboru konferencie.
Účastníci budú môcť svoje príspevky predstaviť z pohodlia domova a zároveň byť v bezpečnom kontakte s ostatnými kolegami. Online streaming umožní aktívnu diskusiu a možnosť zdieľať prenos aj smerom k verejnosti. Príspevky budú súčasne publikované v zborníku, ktorý vydá Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Okrem študentov a absolventov doktorandského štúdia sa účastníkom prihovoria aj:
- investigatívny novinár Adam Valček, ktorý priblíži úlohu médií v procese vyšetrovania
vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej, - expert na budovanie značky Pavol Minár s témou, ako zmení koronavírus ekonomiku
a marketing nielen na Slovensku, - špecialista v oblasti digitálneho marketingu Peter Šebo s témou čo robiť a čo nerobiť
v tomto smere v čase krízy a po nej; - Igor Lakatoš, absolvent doktorandského štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorý pôsobí
ako marketingový manažér v Dawei Awesome Swim Club, Shenzen, - celebritná reportérka Barbora Sosková, absolventka štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorá pracuje pre americký časopis Us Weekly a slovenskú agentúru SITA s témou "Celebritný marketing v ére sociálnych médií".
Topic circuits
Discussion topics:
- Current trends in journalistic practice and digital marketing.
Media reality versus objective reality in the media. - Digital literacy and media literacy in the current media environment.
- The impact of digital media on communication and cognitive abilities.
- Social Media, Social Networks Development and innovation in current journalistic practice.
- Social changes in the context of digital media and digitalization.
- Journalism from the citizenship point of view.
- The creation of social opinion through photography and film.
- Communication tools in the era of digitalization.
- Social media, geolocation services and mobile devices.
- Environmental issues and marketing
New forms of marketing in traditional media. - Marketing intervention into different areas of social life.
- Social Media, Social Networks Social changes in the context of digital media and digitalization.
- New media and technologies in communication.
- Brand management Internet 4.0 and its use in marketing practice.
- Other
Next information
Vedecký výbor
prof. PhDr. Slavomír Gálik, PhD.
prof. Ing. Alena Kusá, PhD.
prof. PhDr. Hana Pravdová, PhD.
prof. Ing. Anna Zaušková, PhD.
doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.
doc. PhDr. Zora Hudíková, PhD.
Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.
doc. PhDr. Ján Višňovský, PhD.
PhDr. Sabína Gáliková Tolnaiová, PhD.
Organizačný výbor
Mgr. Alexandra Alföldiová
Mgr. Ľubica Bôtošová
Mgr. Nikola Kaňuková
Mgr. Miroslav Kapec
Mgr. Lenka Labudová
Mgr. Július Tamáš
Mgr. Martin Vanko
Dôležité termíny
Zaslanie prihlášky: do 29. marca 2020
Konanie konferencie: 2. apríl 2020
Zaslanie príspevku: do 15. apríla 2020
Konferenčný poplatok
Výška konferenčného poplatku je 25 € za príspevok bez ohľadu na počet autorov.
Konferenčný poplatok zahŕňa náklady spojené s organizáciou konferencie.
Kontakt
E-mail: qvmm@fmk.sk
Mgr. Alexandra Alföldiová
Mgr. Nikola Kaňunková
Mgr. Lenka Labudová
Last update: 12.02.2020 10:15