Online konferencia Quo Vadis Massmedia & Marketing 2020
Forma podujatia: | Konferencia › Domáca |
---|---|
Termín konania: | 02.04.2020 |
Miesto podujatia: | Námestie J. Herdu 2, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave |
Usporiadateľ: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Odborný gestor podujatia: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Konané pod záštitou: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Odkaz na stránku konferencie: | https://fmk.sk/quo-vadis/ |
Kľúčové slová: | digitálny marketing masmédiá komunikácia |
Rokovací jazyk: | Anglický Slovenský |
Hlavný cieľ
Fakulta masmediálnej komunikácia UCM v Trnave prináša v čase mimoriadnych opatrení súvisiacich so šírením koronavírusu online konferenciu určenú pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov.
„Týmto krokom chceme otestovať nové možnosti organizácie vedeckých konferencií a ukázať, že aj v týchto náročných časoch neprestávame byť aktívni,“ uviedol doktorand Mgr. Martin Vanko z organizačného výboru konferencie.
Účastníci budú môcť svoje príspevky predstaviť z pohodlia domova a zároveň byť v bezpečnom kontakte s ostatnými kolegami. Online streaming umožní aktívnu diskusiu a možnosť zdieľať prenos aj smerom k verejnosti. Príspevky budú súčasne publikované v zborníku, ktorý vydá Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Okrem študentov a absolventov doktorandského štúdia sa účastníkom prihovoria aj:
- investigatívny novinár Adam Valček, ktorý priblíži úlohu médií v procese vyšetrovania
vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej, - expert na budovanie značky Pavol Minár s témou, ako zmení koronavírus ekonomiku
a marketing nielen na Slovensku, - špecialista v oblasti digitálneho marketingu Peter Šebo s témou čo robiť a čo nerobiť
v tomto smere v čase krízy a po nej; - Igor Lakatoš, absolvent doktorandského štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorý pôsobí
ako marketingový manažér v Dawei Awesome Swim Club, Shenzen, - celebritná reportérka Barbora Sosková, absolventka štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorá pracuje pre americký časopis Us Weekly a slovenskú agentúru SITA s témou "Celebritný marketing v ére sociálnych médií".
Tématické okruhy
Konferencia ponúkne niekoľko diskusných tém
Medzi najzaujímavejšie patria:
- Aktuálne trendy v žurnalistickej praxi a digitálnom marketingu,
- Vývoj a inovácie v súčasnej novinárskej praxi,
- Vytváranie spoločenského názoru prostredníctvom fotografie a filmu,
- Nástroje komunikácie v ére digitalizácie,
- Environmentálna problematika a marketing,
- Sociálne médiá a sociálne siete,
- Internet 4.0 a jeho využitie v marketingovej praxi.
Do obsahu príspevkov sa premietne aj aktuálna situácia spojená s ochorením COVID-19
V programe odznejú prednášky o krízovej komunikácii talianskych letísk na sociálnych sieťach, marketingu slovenských nemocníc, či úlohe médií v čase pandémií a príčinách vzniku hoaxov.
Ďalšie informácie
Vedecký výbor
prof. PhDr. Slavomír Gálik, PhD.
prof. Ing. Alena Kusá, PhD.
prof. PhDr. Hana Pravdová, PhD.
prof. Ing. Anna Zaušková, PhD.
doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.
doc. PhDr. Zora Hudíková, PhD.
Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.
doc. PhDr. Ján Višňovský, PhD.
PhDr. Sabína Gáliková Tolnaiová, PhD.
Organizačný výbor
Mgr. Alexandra Alföldiová
Mgr. Ľubica Bôtošová
Mgr. Nikola Kaňuková
Mgr. Miroslav Kapec
Mgr. Lenka Labudová
Mgr. Július Tamáš
Mgr. Martin Vanko
Dôležité termíny
Zaslanie prihlášky: do 29. marca 2020
Konanie konferencie: 2. apríl 2020
Zaslanie príspevku: do 15. apríla 2020
Konferenčný poplatok
Výška konferenčného poplatku je 25 € za príspevok bez ohľadu na počet autorov.
Konferenčný poplatok zahŕňa náklady spojené s organizáciou konferencie.
Kontakt
E-mail: qvmm@fmk.sk
Mgr. Alexandra Alföldiová
Mgr. Nikola Kaňunková
Mgr. Lenka Labudová
Posledná aktualizácia: 12.02.2020 10:15