Online konferencia Quo Vadis Massmedia & Marketing 2020

Forma podujatia: Konferencia › Domáca
Termín konania: 02.04.2020
Miesto podujatia: Námestie J. Herdu 2, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Usporiadateľ: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Odborný gestor podujatia: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Konané pod záštitou: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Odkaz na stránku konferencie: https://fmk.sk/quo-vadis/
Kľúčové slová: digitálny marketing masmédiá komunikácia
Rokovací jazyk: Anglický
Slovenský

Hlavný cieľ

Fakulta masmediálnej komunikácia UCM v Trnave prináša v čase mimoriadnych opatrení súvisiacich so šírením koronavírusu online konferenciu určenú pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov.

„Týmto krokom chceme otestovať nové možnosti organizácie vedeckých konferencií a ukázať, že aj v týchto náročných časoch neprestávame byť aktívni,“ uviedol doktorand Mgr. Martin Vanko z organizačného výboru konferencie.

Účastníci budú môcť svoje príspevky predstaviť z pohodlia domova a zároveň byť v bezpečnom kontakte s ostatnými kolegami. Online streaming umožní aktívnu diskusiu a možnosť zdieľať prenos aj smerom k verejnosti. Príspevky budú súčasne publikované v zborníku, ktorý vydá Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Okrem študentov a absolventov doktorandského štúdia sa účastníkom prihovoria aj:

  • investigatívny novinár Adam Valček, ktorý priblíži úlohu médií v procese vyšetrovania
    vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej,
  • expert na budovanie značky Pavol Minár s témou, ako zmení koronavírus ekonomiku
    a marketing nielen na Slovensku,
  • špecialista v oblasti digitálneho marketingu Peter Šebo s témou čo robiť a čo nerobiť
    v tomto smere v čase krízy a po nej;
  • Igor Lakatoš, absolvent doktorandského štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorý pôsobí
    ako marketingový manažér v Dawei Awesome Swim Club, Shenzen,
  • celebritná reportérka Barbora Sosková, absolventka štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorá pracuje pre americký časopis Us Weekly a slovenskú agentúru SITA  s témou  "Celebritný marketing v ére sociálnych médií".

Tématické okruhy

Konferencia ponúkne niekoľko diskusných tém


Medzi najzaujímavejšie patria:

  • Aktuálne trendy v žurnalistickej praxi a digitálnom marketingu,
  • Vývoj a inovácie v súčasnej novinárskej praxi,
  • Vytváranie spoločenského názoru prostredníctvom fotografie a filmu,
  • Nástroje komunikácie v ére digitalizácie,
  • Environmentálna problematika a marketing,
  • Sociálne médiá a sociálne siete,
  • Internet 4.0 a jeho využitie v marketingovej praxi.

Do obsahu príspevkov sa premietne aj aktuálna situácia spojená s ochorením COVID-19
V programe odznejú prednášky o krízovej komunikácii talianskych letísk na sociálnych sieťach, marketingu slovenských nemocníc, či úlohe médií v čase pandémií a príčinách vzniku hoaxov.

Ďalšie informácie

Vedecký výbor


prof. PhDr. Slavomír Gálik, PhD.
prof. Ing. Alena Kusá, PhD.
prof. PhDr. Hana Pravdová, PhD.
prof. Ing. Anna Zaušková, PhD.
doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.
doc. PhDr. Zora Hudíková, PhD.
Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.
doc. PhDr. Ján Višňovský, PhD.
PhDr. Sabína Gáliková Tolnaiová, PhD.

Organizačný výbor


Mgr. Alexandra Alföldiová
Mgr. Ľubica Bôtošová
Mgr. Nikola Kaňuková
Mgr. Miroslav Kapec
Mgr. Lenka Labudová
Mgr. Július Tamáš
Mgr. Martin Vanko

Dôležité termíny


Zaslanie prihlášky: do 29. marca 2020
Konanie konferencie: 2. apríl 2020
Zaslanie príspevku: do 15. apríla 2020

Konferenčný poplatok


Výška konferenčného poplatku je 25 € za príspevok bez ohľadu na počet autorov.

Konferenčný poplatok zahŕňa náklady spojené s organizáciou konferencie.

Kontakt


E-mail: qvmm@fmk.sk

Mgr. Alexandra Alföldiová
Mgr. Nikola Kaňunková
Mgr. Lenka Labudová

 

Posledná aktualizácia: 12.02.2020 10:15

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie