Mezinárodní management a marketing
„Zo svojich mnohoročných skúseností viem, že kvalitné vzdelanie je spolu so skúsenosťami z odboru kľúčové pre rozvoj študenta,“ hovorí bývalá generálna riaditeľka CzechTourism a garantka programu doc. Monika Palatková. Práve z tohto dôvodu prebieha výučba so zapojením odborníkov z praxe, riaditeľov hotelov, ľudí z destinačného manažmentu alebo profesionálov z digitálneho marketingu. Vďaka podpísaným zmluvám o spolupráci s hlavnými hráčmi na trhu, ako sú Zväz obchodu a cestovného ruchu, Asociácia hotelov a reštaurácií alebo Asociácia komunikačných agentúr, budú mať študenti možnosť vybrať si stáž, ktorá im najviac vyhovuje.
Prospects of graduates
Absolvent nájde uplatnenie:
- Ako marketing manager
- Key account manager
- V digitálnom marketingu
- V strednom a vyššom managemente medzinárodných korporácií
- V event managemente
- V odvetví cestovného ruchu
- Ako product manager
- Ako súkromný podnikateľ
Always up-to-date news about university University College Prague - College of International relations and Institute of Hospitality Management and Economics on your email.
We will send you all the information about important events and deadlines.
Always up-to-date news about university University College Prague - College of International relations and Institute of Hospitality Management and Economics on your email.
We will send you all the information about important events and deadlines.
Standard length of study: cost free
Always up-to-date news about university University College Prague - College of International relations and Institute of Hospitality Management and Economics on your email.
We will send you all the information about important events and deadlines.
Responsibility for content: Denis Melas, MSc. – denis.melas@vsmvv.cz
Last update: 28.02.2023 23:03