Systematická podpora poskytovania a uskutočňovania doplňujúceho pedagogického štúdia a rozširujúceho štúdia na UK
Basic informations
Thematic area: 2022.1. Téma 1: Podpora poskytovania a uskutočňovania doplňujúceho pedagogického štúdia alebo rozširujúceho štúdia
Project name: Systematická podpora poskytovania a uskutočňovania doplňujúceho pedagogického štúdia a rozširujúceho štúdia na UK
University: Univerzita Komenského v Bratislave
Condition of project: Ukončený
Request for grant (€): 0,00
Total project budget - including cofinancing (€): 0,00
Financial grant of MŠVVandŠ SR
Together | 0,00 |
Evaluation 1
Súlad s dlhodobým zámerom vysokej školy |
---|
10 Stanovenie merateľných ukazovateľov zo strany UK v Bratislave reflektuje všetky špecifické podmienky v príslušnej výzve a všetky plánované aktivity dávajú predpoklad k postupnému napĺňaniu dlhodobého zámeru vysokej školy. |
Konzistentnosť projektu |
30 Jednotlivé aktivity projektu navzájom do seba zapadajú a tvoria jeden ucelený celok za účelom dosiahnutia cieľa. Nie je čo vytknúť. |
Rozpočet projektu |
19 Rozpočtované výdavky na mzdy, odmeny a odvody zamestnancov, resp. dohodárov, sú predpokladané vo výške približne 50 % z celkovej požadovanej dotácie, čo teoreticky zodpovedá špecifickým podmienkam danej výzvy, a tou je predovšetkým podpora interných kapacít verejných vysokých škôl za účelom zvyšovania kvalifikácie pedagogických a odborných zamestnancov škôl v programoch DPŠ alebo RŠ. Predpokladané výdavky sú podľa charakteru jednotlivých aktivít rozpočtované na príslušných rozpočtových položkách či podpoložkách EK. |
Hodnota projektu |
40 Predložený rozvojový projekt si dáva za ciele napr. vytvoriť podporné adaptačné materiály pre frekventantov DPŠ, zvýšiť dostupnosť relevantných študijných materiálov, zlepšiť priestorové podmienky i materiálovo-technické zabezpečenie vzdelávania tak, aby napomáhalo postupnému zvyšovaniu kvality i atraktivity tohto štúdia, zároveň ukázať dobrú prax vedenia, prístupu orientovaného na študenta, tiež rozšíriť používaný e-learningový nástroj Učiteľská akadémia UK, videohospitácie a edukačné videoukážky vyučovania prioritizovaných predmetov ako: matematika, slovenský jazyk, anglický jazyk, fyzika, chémia, informatika a technika a súčasne cez ilustráciu duálneho vzdelávania posilniť možnosti rozvíjania DPŠ/RŠ štúdia o nové trendy z praxe, čo dáva predpoklad k naplneniu pridanej hodnoty projektu, a to urobiť z učiteľských programov ľudsky zmysluplné a atraktívne štúdium vychovávajúce výborne pripravené budúce učiteľky či učiteľov. |
Total points |
99.00 |
Evaluation 2
Súlad s dlhodobým zámerom vysokej školy |
---|
3 prepojenie na dlhodobý zámer vo veľmi všeobecnejšej rovine, čo však vzhľadom k špecifiku témy možno rešpektovať |
Konzistentnosť projektu |
26 projekt má jasne a zrozumiteľne zadefinovaný súčasný stav a cieľový stav; projekt popisuje už vytvorené predpoklady na realizáciu, ktoré znižujú riziko neplnenia (napr. nástroj učiteľská akadémia UK alebo Centrum podpory pedagógov UK); opis aktivít má logickú štruktúru a nadväznosť, vrátane zrozumiteľného objasnenia obsahu a personálneho zabezpečenia, až na niektoré zreteľné kroky (napr. aktivita10) absentuje precíznejšie objasnenie aktivít za účelom preukázateľného zvýšenia počtu frekventantov a absolventov |
Rozpočet projektu |
18 rozpočet je dostatočne štrukturovaný, vrátane objasnenia stanovenia referenčných hodnôt (až na niekoľko výnimiek) a previazanosti na jednotlivé aktivity; v prípade podpory projektu navrhujem neposkytovať financie v oblasti 637007 podľa rozpočtovej klasifikácie; |
Hodnota projektu |
36 merateľné ukazovatele sú dostatočne štrukturované, obsahujú však aj nelogicky stanovené jednotky (napr. rozsah v normostranách); z hľadiska prioritizovaných predmetov z hľadiska výzvy dochádza k veľkému prekryvu čo výrazne zvyšuje hodnotu projektu; nastavenie merateľných ukazovateľov je zrozumiteľné a vo vzťahu k hlavným ukazovateľom (počet frekventantov a absolventov) je pomerne ambiciózny vo vzťahu k iným posudzovaným projektom, nie je však objasnené stanovenie mernej hodnoty, vrátane uvedenia reálnej východiskovej hodnoty čo vytvára riziko naplnenia cieľa |
Total points |
83.00 |