Kariérny systém profesijného rozvoja učiteľov a model podpory profesijného učenia v škole
Basic informations
Thematic area: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Project name (Slovak): Kariérny systém profesijného rozvoja učiteľov a model podpory profesijného učenia v škole
Project name (English): Career system of professional development of teachers and support model of professional learning at school
Start of project: 2016
End of project: 2018
Condition of project: Ukončený
Project number: 003UMB-4/2016
Project leader: prof. PaedDr. Ivan Pavlov, PhD.
University: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Department: Pedagogická fakulta
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 29 105,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
AFC | Pavlov, Ivan (34%); Bontová, Andrea (33%); Schubert, Martin (33%): Učiteľská andragogika a model andragogického poradenstva. 2017 Praha : Česká andragogická společnost, 2017. ISBN 978-80-905460-6-6 |
ADF | Pavlov, Ivan (50%); Bontová, Andrea (50%): Učiteľská andragogika ako koncept rozvoja teórie učiteľskej profesie. 2017 Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika, 2017. ISSN 1339-8725 |
AED | Pavlov, Ivan (50%); Krystoň, Miroslav (50%): Model podpory profesijného učenia a rozvoja učiteľstva. 2017 Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2017. ISBN 978-80-557-1334-2 |
BFA | Pavlov, Ivan (50%); Krystoň, Miroslav (50%): K vybraným pojmom učiteľskej andragogiky. 2016 Brno : Mendelova univerzita, 2016. ISBN 978-80-7509-431-5 |
FAI | Pavlov, Ivan (100%); Pirohová, Ivana (0%); Veteška, Jaroslav (0%): Kontexty podpory profesijného rozvoja učiteľstva. 2017 |
FAI | Kontexty podpory profesijného rozvoja učiteľstva (2.časť). 2018. Pavlov, I. ed. Banská Bystrica: Belianum, 128 s. ISBN 978-80-557-1501-8. |
AFC | PAVLOV, I. – KRYSTOŇ, M. 2018. Možnosti podpory profesijnéhoučenia a kariéry učiteľov na školách. In Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělá inteligence. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 11.- 12.12.2018. |
AED | Tomengová, Alena (100%): Ako sa škola môže zmeniť na učiacu sa organizáciu?. 2017 Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2017. ISBN 978-80-557-1334-2 |
AED | Fridrichová, Petra (100%): Akčný výskum ako prostriedok profesijného rozvoja učiteľov a inovácii v edukačnej praxi. 2017 Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2017. ISBN 978-80-557-1334-2 |
AFE | Pavlov, Ivan (100%): Od pedeutológie k učiteľskej andragogike (podnety pre rozvoj andragogických kompetencií riaditeľov škol). 2017 Praha : Centrum školského managementu PedF UK v Praze, 2017. ISBN 978-80-7290-958-2 |
AED | VINCEJOVÁ, E. 2017. Model podpory pedagogických pracovníkov formou metodických kabinetov. In Pavlov, I.(ed.),Kontexty podpory profesijného rozvoja učiteľstva. Banská Bystrica: Belianum, 2017, 200 s., s.171 – 178. ISBN 978-80-557-1334-2. |
AFB | PORUBSKÝ, Š. 2017. Reformy už radšej nie! Pohľad slovenských učiteľov na premeny školského kurikula po roku 2008. In Pedagogická profesia z aspektu vedy, výskumu a praxe. Prešov: Ústav pedagogiky, andragogiky a psychológie FHPV UNIPO, s. 129 – 142. ISBN 978-80-555-1972-2. |
AFC | FRIDRICHOVÁ, P. – TOMENGOVÁ, A. – PAVLOV, I. – KRYSTOŇ, M. 2018. Teachers` reflection on the Model of professional development in school. In SGEM Conference proceedings vol. 5. Science & Society, Issue 3.4, Education and Educational research. Bulgaria, STEF92 Technology, Ltd., pp. 739 – 746. ISSN 2367-5659. |
AFC | FRIDRICHOVÁ, P. – TOMENGOVÁ, A. – PAVLOV, I. 2018. The Model of professional development in school. In SGEM Conference proceedings vol. 5. Science & Society, Issue 3.4, Education and Educational research. Bulgaria, STEF92 Technology, Ltd., pp. 787 – 794. ISSN 2367-5659 |
AFC | TOMENGOVÁ, A. – SCHUBERT, M. – PAVLOV, I. – FRIDRICHOVÁ, P. 2018. Educational policies towards teachers professional development in Slovakia from school-historical, political and vocational background. In SGEM Conference proceedings vol. 5. Modern Science, Issue 1.6, Political science, Law, Roman Law, Finance. Bulgaria, STEF92 Technology, Ltd., pp. 53 – 60, ISSN 2367-5659. |
AFC | FRIDRICHOVÁ, P. – TOMENGOVÁ, A. – PAVLOV, I. – KRYSTOŇ, M. 2018. The views of the main parties in the school system on the way teacher professional development evolves within Slovak educational policy. In SGEM Conference proceedings vol. 5. Modern Science, Issue 1.6, Political science, Law, Roman Law, Finance. Bulgaria, STEF92 Technology, Ltd., pp. 209 - 218. ISSN 2367-5659. |
AFD | PAVLOV, I. 2017. Kritické miesta podpory profesijného rozvoja učiteľstva. In Pedagogická profesia z aspektu vedy, výskumu a praxe. Prešov: Ústav pedagogiky, andragogiky a psychológie FHPV UNIPO, s. 110 -120. ISBN 978-80-555-1972-2. |
AED | PAVLOV, I. 2018. Kariéra a jej kontexty v učiteľskej profesii. In: Kontexty podpory profesijného rozvoja učiteľstva. 2.časť. Banská Bystrica: Belianum, s 9 – 20. ISBN 978-80-557-1501-8. |
AFD | Pavlov, I. 2018.Podpora kariéry v učiteľstve ako predmet andragogického poradenstva. In Perspektívy rozvoja pedagogiky a andragogiky v Slovenskej republike a krajinách strednej Európy. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava: SPS pri SAV a FF UK 29.11.2018 (v tlači). |
AAB | PAVLOV, I. - FRIDRICHOVÁ, P. - KRYSTOŇ, M.- PORUBSKÝ, Š. - TOMENGOVÁ, A. 2018. Kariérny systém profesijného rozvoja učiteľov a model podpory profesijného učenia v škole. Banská Bystrica: Belianum, 120s. ISBN 978-80-557-1512-4. |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
Program kontinuálneho (funkčného) vzdelávania | Program funkčného vzdelávania pre vedúcich pedagogických zamestnancov a pedagogických zamestnancov škôl a školských zariadení, akreditovaný MŠVVaŠ SR dňa 19.11.2018 pod č.1890/2018- KV podľa zákona NR SR č. 317/2009 Z.z. | Príl. |
Vedecký seminár | Vedecké projekty v edukačných vedách (aktuálny stav a perspektívy). Cieľom je prezentovať aktuálny stav, finálne riešenia edukačných vedeckých projektov na pracoviskách vysokých škôl v rámci grantových schém MŠVVaŠ SR (VEGA, KEGA APPV), Stará lesná 28.6. – 30.6.2018. | Príl. |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele výborne.