Kariérny systém profesijného rozvoja učiteľov a model podpory profesijného učenia v škole

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Názov projektu (slovenský): Kariérny systém profesijného rozvoja učiteľov a model podpory profesijného učenia v škole

Názov projektu (anglický): Career system of professional development of teachers and support model of professional learning at school

Začiatok riešenia projektu: 2016

Koniec riešenia projektu: 2018

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 003UMB-4/2016

Vedúci projektu: prof. PaedDr. Ivan Pavlov, PhD.

Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Pracovisko: Pedagogická fakulta

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 29 105,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AFC Pavlov, Ivan (34%); Bontová, Andrea (33%); Schubert, Martin (33%): Učiteľská andragogika a model andragogického poradenstva. 2017 Praha : Česká andragogická společnost, 2017. ISBN 978-80-905460-6-6
ADF Pavlov, Ivan (50%); Bontová, Andrea (50%): Učiteľská andragogika ako koncept rozvoja teórie učiteľskej profesie. 2017 Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika, 2017. ISSN 1339-8725
AED Pavlov, Ivan (50%); Krystoň, Miroslav (50%): Model podpory profesijného učenia a rozvoja učiteľstva. 2017 Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2017. ISBN 978-80-557-1334-2
BFA Pavlov, Ivan (50%); Krystoň, Miroslav (50%): K vybraným pojmom učiteľskej andragogiky. 2016 Brno : Mendelova univerzita, 2016. ISBN 978-80-7509-431-5
FAI Pavlov, Ivan (100%); Pirohová, Ivana (0%); Veteška, Jaroslav (0%): Kontexty podpory profesijného rozvoja učiteľstva. 2017
FAI Kontexty podpory profesijného rozvoja učiteľstva (2.časť). 2018. Pavlov, I. ed. Banská Bystrica: Belianum, 128 s. ISBN 978-80-557-1501-8.
AFC PAVLOV, I. – KRYSTOŇ, M. 2018. Možnosti podpory profesijnéhoučenia a kariéry učiteľov na školách. In Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělá inteligence. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 11.- 12.12.2018.
AED Tomengová, Alena (100%): Ako sa škola môže zmeniť na učiacu sa organizáciu?. 2017 Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2017. ISBN 978-80-557-1334-2
AED Fridrichová, Petra (100%): Akčný výskum ako prostriedok profesijného rozvoja učiteľov a inovácii v edukačnej praxi. 2017 Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2017. ISBN 978-80-557-1334-2
AFE Pavlov, Ivan (100%): Od pedeutológie k učiteľskej andragogike (podnety pre rozvoj andragogických kompetencií riaditeľov škol). 2017 Praha : Centrum školského managementu PedF UK v Praze, 2017. ISBN 978-80-7290-958-2
AED VINCEJOVÁ, E. 2017. Model podpory pedagogických pracovníkov formou metodických kabinetov. In Pavlov, I.(ed.),Kontexty podpory profesijného rozvoja učiteľstva. Banská Bystrica: Belianum, 2017, 200 s., s.171 – 178. ISBN 978-80-557-1334-2.
AFB PORUBSKÝ, Š. 2017. Reformy už radšej nie! Pohľad slovenských učiteľov na premeny školského kurikula po roku 2008. In Pedagogická profesia z aspektu vedy, výskumu a praxe. Prešov: Ústav pedagogiky, andragogiky a psychológie FHPV UNIPO, s. 129 – 142. ISBN 978-80-555-1972-2.
AFC FRIDRICHOVÁ, P. – TOMENGOVÁ, A. – PAVLOV, I. – KRYSTOŇ, M. 2018. Teachers` reflection on the Model of professional development in school. In SGEM Conference proceedings vol. 5. Science & Society, Issue 3.4, Education and Educational research. Bulgaria, STEF92 Technology, Ltd., pp. 739 – 746. ISSN 2367-5659.
AFC FRIDRICHOVÁ, P. – TOMENGOVÁ, A. – PAVLOV, I. 2018. The Model of professional development in school. In SGEM Conference proceedings vol. 5. Science & Society, Issue 3.4, Education and Educational research. Bulgaria, STEF92 Technology, Ltd., pp. 787 – 794. ISSN 2367-5659
AFC TOMENGOVÁ, A. – SCHUBERT, M. – PAVLOV, I. – FRIDRICHOVÁ, P. 2018. Educational policies towards teachers professional development in Slovakia from school-historical, political and vocational background. In SGEM Conference proceedings vol. 5. Modern Science, Issue 1.6, Political science, Law, Roman Law, Finance. Bulgaria, STEF92 Technology, Ltd., pp. 53 – 60, ISSN 2367-5659.
AFC FRIDRICHOVÁ, P. – TOMENGOVÁ, A. – PAVLOV, I. – KRYSTOŇ, M. 2018. The views of the main parties in the school system on the way teacher professional development evolves within Slovak educational policy. In SGEM Conference proceedings vol. 5. Modern Science, Issue 1.6, Political science, Law, Roman Law, Finance. Bulgaria, STEF92 Technology, Ltd., pp. 209 - 218. ISSN 2367-5659.
AFD PAVLOV, I. 2017. Kritické miesta podpory profesijného rozvoja učiteľstva. In Pedagogická profesia z aspektu vedy, výskumu a praxe. Prešov: Ústav pedagogiky, andragogiky a psychológie FHPV UNIPO, s. 110 -120. ISBN 978-80-555-1972-2.
AED PAVLOV, I. 2018. Kariéra a jej kontexty v učiteľskej profesii. In: Kontexty podpory profesijného rozvoja učiteľstva. 2.časť. Banská Bystrica: Belianum, s 9 – 20. ISBN 978-80-557-1501-8.
AFD Pavlov, I. 2018.Podpora kariéry v učiteľstve ako predmet andragogického poradenstva. In Perspektívy rozvoja pedagogiky a andragogiky v Slovenskej republike a krajinách strednej Európy. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava: SPS pri SAV a FF UK 29.11.2018 (v tlači).
AAB PAVLOV, I. - FRIDRICHOVÁ, P. - KRYSTOŇ, M.- PORUBSKÝ, Š. - TOMENGOVÁ, A. 2018. Kariérny systém profesijného rozvoja učiteľov a model podpory profesijného učenia v škole. Banská Bystrica: Belianum, 120s. ISBN 978-80-557-1512-4.

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Program kontinuálneho (funkčného) vzdelávania Program funkčného vzdelávania pre vedúcich pedagogických zamestnancov a pedagogických zamestnancov škôl a školských zariadení, akreditovaný MŠVVaŠ SR dňa 19.11.2018 pod č.1890/2018- KV podľa zákona NR SR č. 317/2009 Z.z. Príl.
Vedecký seminár Vedecké projekty v edukačných vedách (aktuálny stav a perspektívy). Cieľom je prezentovať aktuálny stav, finálne riešenia edukačných vedeckých projektov na pracoviskách vysokých škôl v rámci grantových schém MŠVVaŠ SR (VEGA, KEGA APPV), Stará lesná 28.6. – 30.6.2018. Príl.

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter