Obsahová inovácia predmetu „Marketing manažment v organizáciách sociálnych služieb“ so zameraním na prepojenie predmetu s hospodárskou praxou

Basic informations

Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Project name (Slovak): Obsahová inovácia predmetu „Marketing manažment v organizáciách sociálnych služieb“ so zameraním na prepojenie predmetu s hospodárskou praxou

Project name (English): Content innovation of course "Marketing management in social service organizations" aimed at linking the subject of economic practice

Start of project: 2012

End of project: 2013

Condition of project: Ukončený

Project number: 097UK-4/2012

Project leader: doc. Ing. Helena Schurmann, PhD.

University: Paneurópska vysoká škola

Department: Fakulta masmédií

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Vzhľadom na horeuvedené skutočnosti týkajúce sa zmien v mojom pracovnom pomere počas rokov riešenia projektu a nejasnosti okolo zrušenia tohto projektu neboli vytvorené žiadne originálne výsledky riešenia projektu.

Description of original results of the project in English

-

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Pumped for the entire period of the project 0,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Final evaluation of the commission KEGA

Nesplnil ciele.

Filter

Filter