Obsahová inovácia predmetu „Marketing manažment v organizáciách sociálnych služieb“ so zameraním na prepojenie predmetu s hospodárskou praxou
Basic informations
Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Project name (Slovak): Obsahová inovácia predmetu „Marketing manažment v organizáciách sociálnych služieb“ so zameraním na prepojenie predmetu s hospodárskou praxou
Project name (English): Content innovation of course "Marketing management in social service organizations" aimed at linking the subject of economic practice
Start of project: 2012
End of project: 2013
Condition of project: Ukončený
Project number: 097UK-4/2012
Project leader: doc. Ing. Helena Schurmann, PhD.
University: Paneurópska vysoká škola
Department: Fakulta masmédií
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Vzhľadom na horeuvedené skutočnosti týkajúce sa zmien v mojom pracovnom pomere počas rokov riešenia projektu a nejasnosti okolo zrušenia tohto projektu neboli vytvorené žiadne originálne výsledky riešenia projektu.
Description of original results of the project in English
-
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 0,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Final evaluation of the commission KEGA
Nesplnil ciele.