Obsahová inovácia predmetu „Marketing manažment v organizáciách sociálnych služieb“ so zameraním na prepojenie predmetu s hospodárskou praxou

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Obsahová inovácia predmetu „Marketing manažment v organizáciách sociálnych služieb“ so zameraním na prepojenie predmetu s hospodárskou praxou

Názov projektu (anglický): Content innovation of course "Marketing management in social service organizations" aimed at linking the subject of economic practice

Začiatok riešenia projektu: 2012

Koniec riešenia projektu: 2013

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 097UK-4/2012

Vedúci projektu: doc. Ing. Helena Schurmann, PhD.

Vysoká škola: Paneurópska vysoká škola

Pracovisko: Fakulta masmédií

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Vzhľadom na horeuvedené skutočnosti týkajúce sa zmien v mojom pracovnom pomere počas rokov riešenia projektu a nejasnosti okolo zrušenia tohto projektu neboli vytvorené žiadne originálne výsledky riešenia projektu.

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

-

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 0,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Nesplnil ciele.

Filter

Filter