Obsahová inovácia predmetu „Marketing manažment v organizáciách sociálnych služieb“ so zameraním na prepojenie predmetu s hospodárskou praxou
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Obsahová inovácia predmetu „Marketing manažment v organizáciách sociálnych služieb“ so zameraním na prepojenie predmetu s hospodárskou praxou
Názov projektu (anglický): Content innovation of course "Marketing management in social service organizations" aimed at linking the subject of economic practice
Začiatok riešenia projektu: 2012
Koniec riešenia projektu: 2013
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 097UK-4/2012
Vedúci projektu: doc. Ing. Helena Schurmann, PhD.
Vysoká škola: Paneurópska vysoká škola
Pracovisko: Fakulta masmédií
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Vzhľadom na horeuvedené skutočnosti týkajúce sa zmien v mojom pracovnom pomere počas rokov riešenia projektu a nejasnosti okolo zrušenia tohto projektu neboli vytvorené žiadne originálne výsledky riešenia projektu.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
-
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 0,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Nesplnil ciele.