Didaktika anglického jazyka v otázkach a odpovediach

Basic informations

TOP PROJECT

Thematic area: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Project name (Slovak): Didaktika anglického jazyka v otázkach a odpovediach

Project name (English): Methodology of Teaching English in Questions and Answers

Start of project: 2011

End of project: 2013

Condition of project: Ukončený

Project number: 052UMB-4/2011

Project leader: doc. PhDr. Eva Homolová, PhD.

University: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Department: Filozofická fakulta

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Monografia Didaktika angličtiny v otázkach a odpovediach ponúka učiteľom v zrozumiteľnej podobe riešenia základných problémov spojených s výučbou angličtiny na základnej a strednej škole. Autorky vychádzajú z najnovších poznatkoch našich a zahraničných odborníkov a aplikujú poznatky a skúsenosti zo svojej bohatej pedagogickej praxe.

Description of original results of the project in English

The monograph Methodology of teaching English in questions and answers provides  teachers with possible solutions to basic problems concerning teaching English in basic and secondary schools. The publication is based on the latest results of the reseach in English language teaching and examples of "good practice".

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Drawn in year 2011 1 249,00 0,00
Drawn in year 2012 1 409,31 0,00
Drawn in year 2013 3 536,70 0,00
Pumped for the entire period of the project 6 195,01 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
AAA AAA Homolová, Eva (100%); Straková, Zuzana (0%); Hanesová, Dana (0%): Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno - vzdelávacími potrebami. 2012
AAA AAA Homolová, Eva (70%); Ivančíková, Ivana (30%); Straková, Zuzana (0%); Kolečáni Lenčová, Ivica (0%): Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2013
BCI BCI Homolová, Eva (100%); Straková, Zuzana (0%); Hanesová, Dana (0%): Becoming a teacher. 2012
BCI BCI Homolová, Eva (100%); Straková, Zuzana (0%); Hanesová, Dana (0%): Methodology of Teaching English 1. 2011
BCI Homolová Eva, Methodology of teaching English 1. 2. doplnené a rozšírené vydanie. 2013. ISBN 978 80 557 0566 8
AAB Homolová, Eva, -Štulrajterová, Milena: Didaktika anglického jazyka v otázkach a odpovediach. 2013, ISBN 978 80 557 0580 4 132 s.
ACD ACB Straková, Zuzana (26%); Cimermanová, Ivana (26%); Lojová, Gabriela (8%); Kačmárová, Alena (8%); Eddy, Eva (8%); Pokrivčáková, Silvia (8%); Maťková, Svetlana (8%); Homolová, Eva (8%); Burgerová, Jana (0%); Miňová, Monika (0%): Učiteľ cudzieho jazyka v kontexte primárneho vzdelávania. 2012
ADE ADE Homolová, Eva (100%): Dynamika zmien vo výučbe angličtiny. 2012 Brno : Tribun EU, 2012. ISSN 1210-0011
ABD ABD Homolová, Eva (100%): Kompenzačné stratégie a ich miesto pri rozvíjaní komunikatívnej kompetencie. 2011 Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied, 2011. ISBN 978-80-557-0298-8
ABD ABD Homolová, Eva (100%): Autizmus a výučba cudzích jazykov. 2013 Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied, 2013. ISBN 978-80-557-0484-5
ABD Štulrajterová, Milena.(100%): Hodnotenie výkonov v edukačnom procese. 2011. ISBN 978 80 557 0298 8

Replications

Category Name Specific name
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Homolová Eva: Methodology of teaching English 1
5 - recenzie v zahraničných publikáciách Determinanty pregraduálnej prípravy učiteľov anglického jazyka 2
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Kompenzačné stratégie a ich miesto pri rozvíjaní komunikačnej kompetencie
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Učiteľské a žiacke roly na hodine anglického jazyka
5 - recenzie v zahraničných publikáciách Kompenzačné stratégie a ich miesto pri rozvíjaní komunikačnej kompetencie
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Učiteľské a žiacke roly na hodine anglického jazyka.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Dyslektik na hodine anglického jazyka.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Autentický materiál ako prostriedok rozvoja jazykových a komunikatívnych kompetencií žiakov.

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter