Didaktika anglického jazyka v otázkach a odpovediach
Základné informácie
TOP PROJEKT
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Didaktika anglického jazyka v otázkach a odpovediach
Názov projektu (anglický): Methodology of Teaching English in Questions and Answers
Začiatok riešenia projektu: 2011
Koniec riešenia projektu: 2013
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 052UMB-4/2011
Vedúci projektu: doc. PhDr. Eva Homolová, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Pracovisko: Filozofická fakulta
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Monografia Didaktika angličtiny v otázkach a odpovediach ponúka učiteľom v zrozumiteľnej podobe riešenia základných problémov spojených s výučbou angličtiny na základnej a strednej škole. Autorky vychádzajú z najnovších poznatkoch našich a zahraničných odborníkov a aplikujú poznatky a skúsenosti zo svojej bohatej pedagogickej praxe.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
The monograph Methodology of teaching English in questions and answers provides teachers with possible solutions to basic problems concerning teaching English in basic and secondary schools. The publication is based on the latest results of the reseach in English language teaching and examples of "good practice".
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2011 | 1 249,00 | 0,00 |
Čerpané v roku 2012 | 1 409,31 | 0,00 |
Čerpané v roku 2013 | 3 536,70 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 6 195,01 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AAA | AAA Homolová, Eva (100%); Straková, Zuzana (0%); Hanesová, Dana (0%): Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno - vzdelávacími potrebami. 2012 |
AAA | AAA Homolová, Eva (70%); Ivančíková, Ivana (30%); Straková, Zuzana (0%); Kolečáni Lenčová, Ivica (0%): Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2013 |
BCI | BCI Homolová, Eva (100%); Straková, Zuzana (0%); Hanesová, Dana (0%): Becoming a teacher. 2012 |
BCI | BCI Homolová, Eva (100%); Straková, Zuzana (0%); Hanesová, Dana (0%): Methodology of Teaching English 1. 2011 |
BCI | Homolová Eva, Methodology of teaching English 1. 2. doplnené a rozšírené vydanie. 2013. ISBN 978 80 557 0566 8 |
AAB | Homolová, Eva, -Štulrajterová, Milena: Didaktika anglického jazyka v otázkach a odpovediach. 2013, ISBN 978 80 557 0580 4 132 s. |
ACD | ACB Straková, Zuzana (26%); Cimermanová, Ivana (26%); Lojová, Gabriela (8%); Kačmárová, Alena (8%); Eddy, Eva (8%); Pokrivčáková, Silvia (8%); Maťková, Svetlana (8%); Homolová, Eva (8%); Burgerová, Jana (0%); Miňová, Monika (0%): Učiteľ cudzieho jazyka v kontexte primárneho vzdelávania. 2012 |
ADE | ADE Homolová, Eva (100%): Dynamika zmien vo výučbe angličtiny. 2012 Brno : Tribun EU, 2012. ISSN 1210-0011 |
ABD | ABD Homolová, Eva (100%): Kompenzačné stratégie a ich miesto pri rozvíjaní komunikatívnej kompetencie. 2011 Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied, 2011. ISBN 978-80-557-0298-8 |
ABD | ABD Homolová, Eva (100%): Autizmus a výučba cudzích jazykov. 2013 Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied, 2013. ISBN 978-80-557-0484-5 |
ABD | Štulrajterová, Milena.(100%): Hodnotenie výkonov v edukačnom procese. 2011. ISBN 978 80 557 0298 8 |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Homolová Eva: Methodology of teaching English 1 |
5 - recenzie v zahraničných publikáciách | Determinanty pregraduálnej prípravy učiteľov anglického jazyka 2 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Kompenzačné stratégie a ich miesto pri rozvíjaní komunikačnej kompetencie |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Učiteľské a žiacke roly na hodine anglického jazyka |
5 - recenzie v zahraničných publikáciách | Kompenzačné stratégie a ich miesto pri rozvíjaní komunikačnej kompetencie |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Učiteľské a žiacke roly na hodine anglického jazyka. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Dyslektik na hodine anglického jazyka. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Autentický materiál ako prostriedok rozvoja jazykových a komunikatívnych kompetencií žiakov. |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).