Didaktika anglického jazyka v otázkach a odpovediach

Základné informácie

TOP PROJEKT

Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Názov projektu (slovenský): Didaktika anglického jazyka v otázkach a odpovediach

Názov projektu (anglický): Methodology of Teaching English in Questions and Answers

Začiatok riešenia projektu: 2011

Koniec riešenia projektu: 2013

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 052UMB-4/2011

Vedúci projektu: doc. PhDr. Eva Homolová, PhD.

Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Pracovisko: Filozofická fakulta

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Monografia Didaktika angličtiny v otázkach a odpovediach ponúka učiteľom v zrozumiteľnej podobe riešenia základných problémov spojených s výučbou angličtiny na základnej a strednej škole. Autorky vychádzajú z najnovších poznatkoch našich a zahraničných odborníkov a aplikujú poznatky a skúsenosti zo svojej bohatej pedagogickej praxe.

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

The monograph Methodology of teaching English in questions and answers provides  teachers with possible solutions to basic problems concerning teaching English in basic and secondary schools. The publication is based on the latest results of the reseach in English language teaching and examples of "good practice".

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané v roku 2011 1 249,00 0,00
Čerpané v roku 2012 1 409,31 0,00
Čerpané v roku 2013 3 536,70 0,00
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 6 195,01 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AAA AAA Homolová, Eva (100%); Straková, Zuzana (0%); Hanesová, Dana (0%): Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno - vzdelávacími potrebami. 2012
AAA AAA Homolová, Eva (70%); Ivančíková, Ivana (30%); Straková, Zuzana (0%); Kolečáni Lenčová, Ivica (0%): Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2013
BCI BCI Homolová, Eva (100%); Straková, Zuzana (0%); Hanesová, Dana (0%): Becoming a teacher. 2012
BCI BCI Homolová, Eva (100%); Straková, Zuzana (0%); Hanesová, Dana (0%): Methodology of Teaching English 1. 2011
BCI Homolová Eva, Methodology of teaching English 1. 2. doplnené a rozšírené vydanie. 2013. ISBN 978 80 557 0566 8
AAB Homolová, Eva, -Štulrajterová, Milena: Didaktika anglického jazyka v otázkach a odpovediach. 2013, ISBN 978 80 557 0580 4 132 s.
ACD ACB Straková, Zuzana (26%); Cimermanová, Ivana (26%); Lojová, Gabriela (8%); Kačmárová, Alena (8%); Eddy, Eva (8%); Pokrivčáková, Silvia (8%); Maťková, Svetlana (8%); Homolová, Eva (8%); Burgerová, Jana (0%); Miňová, Monika (0%): Učiteľ cudzieho jazyka v kontexte primárneho vzdelávania. 2012
ADE ADE Homolová, Eva (100%): Dynamika zmien vo výučbe angličtiny. 2012 Brno : Tribun EU, 2012. ISSN 1210-0011
ABD ABD Homolová, Eva (100%): Kompenzačné stratégie a ich miesto pri rozvíjaní komunikatívnej kompetencie. 2011 Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied, 2011. ISBN 978-80-557-0298-8
ABD ABD Homolová, Eva (100%): Autizmus a výučba cudzích jazykov. 2013 Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied, 2013. ISBN 978-80-557-0484-5
ABD Štulrajterová, Milena.(100%): Hodnotenie výkonov v edukačnom procese. 2011. ISBN 978 80 557 0298 8

Ohlasy

Názov kategórie Konkrétny názov
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Homolová Eva: Methodology of teaching English 1
5 - recenzie v zahraničných publikáciách Determinanty pregraduálnej prípravy učiteľov anglického jazyka 2
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Kompenzačné stratégie a ich miesto pri rozvíjaní komunikačnej kompetencie
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Učiteľské a žiacke roly na hodine anglického jazyka
5 - recenzie v zahraničných publikáciách Kompenzačné stratégie a ich miesto pri rozvíjaní komunikačnej kompetencie
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Učiteľské a žiacke roly na hodine anglického jazyka.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Dyslektik na hodine anglického jazyka.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch Autentický materiál ako prostriedok rozvoja jazykových a komunikatívnych kompetencií žiakov.

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter