Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva: rozvoj integrovanej výučby a tvorba multimediálnych didaktických pomôcok
Basic informations
Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Project name (Slovak): Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva: rozvoj integrovanej výučby a tvorba multimediálnych didaktických pomôcok
Start of project: 2008
End of project: 2010
Condition of project: Ukončený
Project number: 3/6197/08
Project leader: prof. Dr. Ing. Elena Horská
University: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Department: Fakulta ekonomiky a manažmentu
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Výsledkom projektu je vysokoškolská učebnica "Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva", vytvorená medzinárodným autorským kolektívom, ktorá slúži pre potreby výučby predmetu "Obchodná prevádzka a merchandising" a iných marketingových predmetov. Učebnica je doplnená o CD s obrazovým materiálom a prípadovými štúdiami, ktoré budú slúžiť pre potreby praktických seminárov a cvičení. Počas riešenia projektu boli vytvorené profesionálne kontakty s univerzitnými pracoviskami ako aj profesionálnymi obchodnými organizáciami, ktoré prispejú k prepojeniu teórie a praxe a obohateniu výučby na univerzite. Projekt tiež poskytol priestor pre ďalšie výskumy v danej oblasti so zameraním na prax merchandisingu a event marketingu a ich ekonomickú efektívnosť, kultúrnu diverzifikáciu ich obsahu a lokalizáciu.
Description of original results of the project in English
The project results in the university textbook "Merchandising and event marketing for the products in agri-sector" which was prepared by a group of international authors and experts and will be used in the course "Trade Operation and Merchandising" and other marketing courses. The textbook is enriched with CD with pictures and case studies which will be used for practical seminars and excercises. During project implementation very good professional contacts with other universities and trade companies had been created that we hope would be useful for interconnection between theory and practice and enrichment of the university education as a whole. The project has provided the opportunities for further research studies related to practice of merchandising and event marketing in relation to economic efficiency, cultural diverzity and location of activities mentioned above.
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Drawn in year 2008 | 3 120,00 | 0,00 |
Drawn in year 2009 | 5 075,00 | 0,00 |
Drawn in year 2010 | 4 191,00 | 0,00 |
Pumped for the entire period of the project | 12 386,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
ACB | Horská - Nagyová - Rovný: Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva, SPU Nitra, 2010, 278 strán, ISBN 978-80-552-0469-7 |
BCI | Horská: Prípadové štúdie pre ekonomické a manažérske vzdelávanie v agropotravinárskom sektore, 152 strán. SPU Nitra 2010, ISBN 978-80-552-0449-9 |
ADE | Bielik - Horská - Smutka: Water - Strategic Commodity for the 21st Century: The Role of Global Business Activities and Social Responsibility, In DSM Business Review [Elektronický zdroj] : an international journal for society for human. - New Delhi : Dehli School of Proffesional Studiess. - ISSN 0975-1998. - Vol. 2, č. 1 (2010), s. 1-42 |
AFD | Seasonal Events as an Innovative Tool of Marketing Tactics / Z. Šrámeková, E. Horská, Z. Kádeková, In International Scientific Days 2010 : Global Economy: Challenges and Perspectives, 11th International Conference, May 26-28, 2010, Nitra, proceedings of reviewed articles of international scietific conference. - Nitra : Slovak University of Agriculture, 2010. - ISBN 978-80-552-0385-0. - S. 2331-2344. |
AFD | Some marketing implications related to impact of country-of-origin image on product perception / Johana Ürgeová, In International Scientific Days 2010 : Global Economy: Challenges and Perspectives, 11th International Conference, May 26-28, 2010, Nitra, proceedings of reviewed articles of international scietific conference. - Nitra : Slovak University of Agriculture, 2010. - ISBN 978-80-552-0385-0. - S. 2345-2365. |
AFC | Impact of crisis on changes in consumer behaviour on the Slovak food market / Ľudmila Nagyová, Patrik Rovný, Zdenka Kádeková. |
AFC | KUSÁ, A. Vnímanie a vplyv environmentálneho marketingu na spotrebiteľské správanie. |
AFD | SUCHÁŇ, R., KAPUTA, V. Ekologické a ekonomické faktory vplývajúce na súčasný trh s |
ADE | DRLIČKOVÁ, E., KAPUTA, V. Consumers´ attitudes towards eco-products (Postoje |
AFC | KAPUTA, V. Environmentálny marketing. In Neologizmy v terminológii marketingu : |
AFC | Horska-Lobl-Rovný: Prospective views about the future of target marketing: towards a homogenization of values, attitudes and habits. 11th international seminar proceedings "Global methdown or recession" India vis-a-vis rest of the world. January 4 - 5 2010. |
ADE | Selected global and local views on the world trade in mineral water and non-alcoholic beverages / Elena Horská, Luboš Smutka. |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
Webstránka projektu | Informácia a diseminácia projektových aktivít | www.fem.uniag.sk/Elena.Horska/kega.htm |
CD s fotodokumentáciou | CD pre potreby praktických cvičení |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).