Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva: rozvoj integrovanej výučby a tvorba multimediálnych didaktických pomôcok
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva: rozvoj integrovanej výučby a tvorba multimediálnych didaktických pomôcok
Začiatok riešenia projektu: 2008
Koniec riešenia projektu: 2010
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 3/6197/08
Vedúci projektu: prof. Dr. Ing. Elena Horská
Vysoká škola: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Pracovisko: Fakulta ekonomiky a manažmentu
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Výsledkom projektu je vysokoškolská učebnica "Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva", vytvorená medzinárodným autorským kolektívom, ktorá slúži pre potreby výučby predmetu "Obchodná prevádzka a merchandising" a iných marketingových predmetov. Učebnica je doplnená o CD s obrazovým materiálom a prípadovými štúdiami, ktoré budú slúžiť pre potreby praktických seminárov a cvičení. Počas riešenia projektu boli vytvorené profesionálne kontakty s univerzitnými pracoviskami ako aj profesionálnymi obchodnými organizáciami, ktoré prispejú k prepojeniu teórie a praxe a obohateniu výučby na univerzite. Projekt tiež poskytol priestor pre ďalšie výskumy v danej oblasti so zameraním na prax merchandisingu a event marketingu a ich ekonomickú efektívnosť, kultúrnu diverzifikáciu ich obsahu a lokalizáciu.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
The project results in the university textbook "Merchandising and event marketing for the products in agri-sector" which was prepared by a group of international authors and experts and will be used in the course "Trade Operation and Merchandising" and other marketing courses. The textbook is enriched with CD with pictures and case studies which will be used for practical seminars and excercises. During project implementation very good professional contacts with other universities and trade companies had been created that we hope would be useful for interconnection between theory and practice and enrichment of the university education as a whole. The project has provided the opportunities for further research studies related to practice of merchandising and event marketing in relation to economic efficiency, cultural diverzity and location of activities mentioned above.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2008 | 3 120,00 | 0,00 |
Čerpané v roku 2009 | 5 075,00 | 0,00 |
Čerpané v roku 2010 | 4 191,00 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 12 386,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ACB | Horská - Nagyová - Rovný: Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva, SPU Nitra, 2010, 278 strán, ISBN 978-80-552-0469-7 |
BCI | Horská: Prípadové štúdie pre ekonomické a manažérske vzdelávanie v agropotravinárskom sektore, 152 strán. SPU Nitra 2010, ISBN 978-80-552-0449-9 |
ADE | Bielik - Horská - Smutka: Water - Strategic Commodity for the 21st Century: The Role of Global Business Activities and Social Responsibility, In DSM Business Review [Elektronický zdroj] : an international journal for society for human. - New Delhi : Dehli School of Proffesional Studiess. - ISSN 0975-1998. - Vol. 2, č. 1 (2010), s. 1-42 |
AFD | Seasonal Events as an Innovative Tool of Marketing Tactics / Z. Šrámeková, E. Horská, Z. Kádeková, In International Scientific Days 2010 : Global Economy: Challenges and Perspectives, 11th International Conference, May 26-28, 2010, Nitra, proceedings of reviewed articles of international scietific conference. - Nitra : Slovak University of Agriculture, 2010. - ISBN 978-80-552-0385-0. - S. 2331-2344. |
AFD | Some marketing implications related to impact of country-of-origin image on product perception / Johana Ürgeová, In International Scientific Days 2010 : Global Economy: Challenges and Perspectives, 11th International Conference, May 26-28, 2010, Nitra, proceedings of reviewed articles of international scietific conference. - Nitra : Slovak University of Agriculture, 2010. - ISBN 978-80-552-0385-0. - S. 2345-2365. |
AFC | Impact of crisis on changes in consumer behaviour on the Slovak food market / Ľudmila Nagyová, Patrik Rovný, Zdenka Kádeková. |
AFC | KUSÁ, A. Vnímanie a vplyv environmentálneho marketingu na spotrebiteľské správanie. |
AFD | SUCHÁŇ, R., KAPUTA, V. Ekologické a ekonomické faktory vplývajúce na súčasný trh s |
ADE | DRLIČKOVÁ, E., KAPUTA, V. Consumers´ attitudes towards eco-products (Postoje |
AFC | KAPUTA, V. Environmentálny marketing. In Neologizmy v terminológii marketingu : |
AFC | Horska-Lobl-Rovný: Prospective views about the future of target marketing: towards a homogenization of values, attitudes and habits. 11th international seminar proceedings "Global methdown or recession" India vis-a-vis rest of the world. January 4 - 5 2010. |
ADE | Selected global and local views on the world trade in mineral water and non-alcoholic beverages / Elena Horská, Luboš Smutka. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Webstránka projektu | Informácia a diseminácia projektových aktivít | www.fem.uniag.sk/Elena.Horska/kega.htm |
CD s fotodokumentáciou | CD pre potreby praktických cvičení |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).