Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva: rozvoj integrovanej výučby a tvorba multimediálnych didaktických pomôcok

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva: rozvoj integrovanej výučby a tvorba multimediálnych didaktických pomôcok

Začiatok riešenia projektu: 2008

Koniec riešenia projektu: 2010

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 3/6197/08

Vedúci projektu: prof. Dr. Ing. Elena Horská

Vysoká škola: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Pracovisko: Fakulta ekonomiky a manažmentu

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Výsledkom projektu je vysokoškolská učebnica "Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva", vytvorená medzinárodným autorským kolektívom, ktorá slúži pre potreby výučby predmetu "Obchodná prevádzka a merchandising" a iných marketingových predmetov. Učebnica je doplnená o CD s obrazovým materiálom a prípadovými štúdiami, ktoré budú slúžiť pre potreby praktických seminárov a cvičení. Počas riešenia projektu boli vytvorené profesionálne kontakty s univerzitnými pracoviskami ako aj profesionálnymi obchodnými organizáciami, ktoré prispejú k prepojeniu teórie a praxe a obohateniu výučby na univerzite. Projekt tiež poskytol priestor pre ďalšie výskumy v danej oblasti so zameraním na prax merchandisingu a event marketingu a ich ekonomickú efektívnosť, kultúrnu diverzifikáciu ich obsahu a lokalizáciu.

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

The project results in the university textbook "Merchandising and event marketing for the products in agri-sector" which was prepared by a group of international authors and experts and will be used in the course "Trade Operation and Merchandising" and other marketing courses. The textbook is enriched with CD with pictures and case studies which will be used for practical seminars and excercises. During project implementation very good professional contacts with other universities and trade companies had been created that we hope would be useful for interconnection between theory and practice and enrichment of the university education as a whole. The project has provided the opportunities for further research studies related to practice of merchandising and event marketing in relation to economic efficiency, cultural diverzity and location of activities mentioned above.

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané v roku 2008 3 120,00 0,00
Čerpané v roku 2009 5 075,00 0,00
Čerpané v roku 2010 4 191,00 0,00
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 12 386,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
ACB Horská - Nagyová - Rovný: Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva, SPU Nitra, 2010, 278 strán, ISBN 978-80-552-0469-7
BCI Horská: Prípadové štúdie pre ekonomické a manažérske vzdelávanie v agropotravinárskom sektore, 152 strán. SPU Nitra 2010, ISBN 978-80-552-0449-9
ADE Bielik - Horská - Smutka: Water - Strategic Commodity for the 21st Century: The Role of Global Business Activities and Social Responsibility, In DSM Business Review [Elektronický zdroj] : an international journal for society for human. - New Delhi : Dehli School of Proffesional Studiess. - ISSN 0975-1998. - Vol. 2, č. 1 (2010), s. 1-42
AFD Seasonal Events as an Innovative Tool of Marketing Tactics / Z. Šrámeková, E. Horská, Z. Kádeková, In International Scientific Days 2010 : Global Economy: Challenges and Perspectives, 11th International Conference, May 26-28, 2010, Nitra, proceedings of reviewed articles of international scietific conference. - Nitra : Slovak University of Agriculture, 2010. - ISBN 978-80-552-0385-0. - S. 2331-2344.
AFD Some marketing implications related to impact of country-of-origin image on product perception / Johana Ürgeová, In International Scientific Days 2010 : Global Economy: Challenges and Perspectives, 11th International Conference, May 26-28, 2010, Nitra, proceedings of reviewed articles of international scietific conference. - Nitra : Slovak University of Agriculture, 2010. - ISBN 978-80-552-0385-0. - S. 2345-2365.
AFC Impact of crisis on changes in consumer behaviour on the Slovak food market / Ľudmila Nagyová, Patrik Rovný, Zdenka Kádeková.
AFC KUSÁ, A. Vnímanie a vplyv environmentálneho marketingu na spotrebiteľské správanie.
AFD SUCHÁŇ, R., KAPUTA, V. Ekologické a ekonomické faktory vplývajúce na súčasný trh s
ADE DRLIČKOVÁ, E., KAPUTA, V. Consumers´ attitudes towards eco-products (Postoje
AFC KAPUTA, V. Environmentálny marketing. In Neologizmy v terminológii marketingu :
AFC Horska-Lobl-Rovný: Prospective views about the future of target marketing: towards a homogenization of values, attitudes and habits. 11th international seminar proceedings "Global methdown or recession" India vis-a-vis rest of the world. January 4 - 5 2010.
ADE Selected global and local views on the world trade in mineral water and non-alcoholic beverages / Elena Horská, Luboš Smutka.

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Webstránka projektu Informácia a diseminácia projektových aktivít www.fem.uniag.sk/Elena.Horska/kega.htm
CD s fotodokumentáciou CD pre potreby praktických cvičení

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter