MULTIMÉDIÁ VO VYUČOVANÍ MATEMATIKY

Basic informations

Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Project name (Slovak): MULTIMÉDIÁ VO VYUČOVANÍ MATEMATIKY

Start of project: 2010

End of project: 2010

Condition of project: Ukončený

Project number: 401-031SPU-4/2010

Project leader: doc. RNDr. Dana Országhová, CSc.

University: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Department: Fakulta ekonomiky a manažmentu

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Rozvoj výpočtovej techniky sa odráža v inováciách technických vyučovacích prostriedkov, preto sa v teórii vyučovania venuje pozornosť novej disciplíne - technológii vzdelávania. Zavádzanie informačných technológií do vzdelávacieho procesu znamená v najširšom kontexte projektovanie, realizáciu a hodnotenie vzdelávacích systémov a v užšom zmysle uplatňovanie moderných technických prostriedkov priamo vo vyučovacom procese. Rôzne nástroje informačných technológií a multimediálne prostriedky vytvárajú vhodné podmienky pre ich implementáciu do vysokoškolského vzdelávacieho procesu. Jednou z mnohých výhod uplatnenia multimédií vo vyučovaní je, že majú vzdelávaných naučiť metódy samostatnej práce a štúdia, ktoré v budúcnosti použijú pri ďalšom sebavzdelávaní. V monografii Multimédiá vo vyučovaní matematiky autori spracovali aktuálnu tému o možnostiach uplatnenia multimédií vo vyučovaní matematiky a prispeli tak k ďalšiemu skvalitneniu práce učiteľov matematiky, vytvorili predpoklady a podmienky pre virtuálne vzdelávanie študentov aj v oblasti matematických predmetov.

 

Description of original results of the project in English

The development of computer technology is reflected in the innovation of technical teaching equipment, therefore in the teaching methodology we pay attention to the new discipline - technology of education. The introduction of information technology into education in the broadest sense means the design, implementation and evaluation of educational systems and in the strict sense it means the application of modern technical tools, directly in the learning process. Various tools of information technology and multimedia means create favorable conditions for their implementation into university education. One of the many advantages of applying multimedia in the teaching is that via them students can learn the methods of independent study and work and in the future it will be useful for their self-study. In the monograph Multimedia in the mathematics teaching authors processed the actual topic on different ways of multimedia application in the mathematics teaching and contributed to the further improvement of work of mathematics teachers, picked the preconditions and conditions up for virtual education of students in the area of mathematical subjects.

 

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Drawn in year 2010 1 660,00 0,00
Pumped for the entire period of the project 1 660,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
AAB ORSZÁGHOVÁ, Dana – GREGÁŇOVÁ, Radomíra – BARANÍKOVÁ, Helena – TÓTHOVÁ, Darina. 2010. Multimédiá vo vyučovaní matematiky. Nitra, SPU, 2010, s. 168, 1. vydanie. ISBN 978-80-552-0405-5

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele.

Filter

Filter