MULTIMÉDIÁ VO VYUČOVANÍ MATEMATIKY
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): MULTIMÉDIÁ VO VYUČOVANÍ MATEMATIKY
Začiatok riešenia projektu: 2010
Koniec riešenia projektu: 2010
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 401-031SPU-4/2010
Vedúci projektu: doc. RNDr. Dana Országhová, CSc.
Vysoká škola: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Pracovisko: Fakulta ekonomiky a manažmentu
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Rozvoj výpočtovej techniky sa odráža v inováciách technických vyučovacích prostriedkov, preto sa v teórii vyučovania venuje pozornosť novej disciplíne - technológii vzdelávania. Zavádzanie informačných technológií do vzdelávacieho procesu znamená v najširšom kontexte projektovanie, realizáciu a hodnotenie vzdelávacích systémov a v užšom zmysle uplatňovanie moderných technických prostriedkov priamo vo vyučovacom procese. Rôzne nástroje informačných technológií a multimediálne prostriedky vytvárajú vhodné podmienky pre ich implementáciu do vysokoškolského vzdelávacieho procesu. Jednou z mnohých výhod uplatnenia multimédií vo vyučovaní je, že majú vzdelávaných naučiť metódy samostatnej práce a štúdia, ktoré v budúcnosti použijú pri ďalšom sebavzdelávaní. V monografii Multimédiá vo vyučovaní matematiky autori spracovali aktuálnu tému o možnostiach uplatnenia multimédií vo vyučovaní matematiky a prispeli tak k ďalšiemu skvalitneniu práce učiteľov matematiky, vytvorili predpoklady a podmienky pre virtuálne vzdelávanie študentov aj v oblasti matematických predmetov.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
The development of computer technology is reflected in the innovation of technical teaching equipment, therefore in the teaching methodology we pay attention to the new discipline - technology of education. The introduction of information technology into education in the broadest sense means the design, implementation and evaluation of educational systems and in the strict sense it means the application of modern technical tools, directly in the learning process. Various tools of information technology and multimedia means create favorable conditions for their implementation into university education. One of the many advantages of applying multimedia in the teaching is that via them students can learn the methods of independent study and work and in the future it will be useful for their self-study. In the monograph Multimedia in the mathematics teaching authors processed the actual topic on different ways of multimedia application in the mathematics teaching and contributed to the further improvement of work of mathematics teachers, picked the preconditions and conditions up for virtual education of students in the area of mathematical subjects.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2010 | 1 660,00 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 1 660,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AAB | ORSZÁGHOVÁ, Dana – GREGÁŇOVÁ, Radomíra – BARANÍKOVÁ, Helena – TÓTHOVÁ, Darina. 2010. Multimédiá vo vyučovaní matematiky. Nitra, SPU, 2010, s. 168, 1. vydanie. ISBN 978-80-552-0405-5 |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele.