Výrobné a marketingové prístupy k vertikále zemiakov
Basic informations
Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Project name (Slovak): Výrobné a marketingové prístupy k vertikále zemiakov
Start of project: 2010
End of project: 2010
Condition of project: Ukončený
Project number: 413-021SPU-4/2010
Project leader: doc. Ing. Patrik Rovný, PhD.
University: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Department: Fakulta ekonomiky a manažmentu
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Vedecká monografia s názvom "Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ" je súhrnným výstupom projektu a poskytuje komplexný pohľad na všetky stupne marketingovej vertikály vo vzťahu výrobný podnik - podnik potravinárskeho priemyslu - obchod so zemiakmi a výrobkami so zemiakmi na Slovensku a v krajinách EÚ. Závery monografie môžu slúžiť na zatraktívnenie výroby zemiakov a výrobkov zo zemiakov na Slovensku, tohto v súčasnosti stratového odvetvia rastlinnej výroby.
Description of original results of the project in English
The scientific monograph with title „Marketing approach to production, trade and consumption of potatoes in Slovakia and in the EU countries" is a complex project output and shows comprehensive view on all levels of marketing vertical line in relationship producer - food producer - trader with potatoes and product from potatoes in Slovakia and in the EU countries. The conclusions of the monograph can be used for promoting of potatoes and potatoes products production sector in Slovakia, which is nowadays in loss.
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Drawn in year 2010 | 0,00 | 0,00 |
Pumped for the entire period of the project | 0,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
AAB | Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ (ISBN 978-80-552-0427 7, s. 102) |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
Prípadová štúdia | Vypracovaná prípadová štúdia ohľadom spracovateľa zemiakov určená pre predmet Agrárny marketing. |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele.