Výrobné a marketingové prístupy k vertikále zemiakov
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Výrobné a marketingové prístupy k vertikále zemiakov
Začiatok riešenia projektu: 2010
Koniec riešenia projektu: 2010
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 413-021SPU-4/2010
Vedúci projektu: doc. Ing. Patrik Rovný, PhD.
Vysoká škola: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Pracovisko: Fakulta ekonomiky a manažmentu
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Vedecká monografia s názvom "Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ" je súhrnným výstupom projektu a poskytuje komplexný pohľad na všetky stupne marketingovej vertikály vo vzťahu výrobný podnik - podnik potravinárskeho priemyslu - obchod so zemiakmi a výrobkami so zemiakmi na Slovensku a v krajinách EÚ. Závery monografie môžu slúžiť na zatraktívnenie výroby zemiakov a výrobkov zo zemiakov na Slovensku, tohto v súčasnosti stratového odvetvia rastlinnej výroby.
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku
The scientific monograph with title „Marketing approach to production, trade and consumption of potatoes in Slovakia and in the EU countries" is a complex project output and shows comprehensive view on all levels of marketing vertical line in relationship producer - food producer - trader with potatoes and product from potatoes in Slovakia and in the EU countries. The conclusions of the monograph can be used for promoting of potatoes and potatoes products production sector in Slovakia, which is nowadays in loss.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2010 | 0,00 | 0,00 |
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 0,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AAB | Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ (ISBN 978-80-552-0427 7, s. 102) |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Prípadová štúdia | Vypracovaná prípadová štúdia ohľadom spracovateľa zemiakov určená pre predmet Agrárny marketing. |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele.