Výrobné a marketingové prístupy k vertikále zemiakov

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Názov projektu (slovenský): Výrobné a marketingové prístupy k vertikále zemiakov

Začiatok riešenia projektu: 2010

Koniec riešenia projektu: 2010

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 413-021SPU-4/2010

Vedúci projektu: doc. Ing. Patrik Rovný, PhD.

Vysoká škola: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Pracovisko: Fakulta ekonomiky a manažmentu

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Vedecká monografia s názvom "Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ" je súhrnným výstupom projektu a poskytuje komplexný pohľad na všetky stupne marketingovej vertikály vo vzťahu výrobný podnik - podnik potravinárskeho priemyslu - obchod so zemiakmi a výrobkami so zemiakmi na Slovensku a v krajinách EÚ. Závery monografie môžu slúžiť na zatraktívnenie výroby zemiakov a výrobkov zo zemiakov na Slovensku, tohto v súčasnosti stratového odvetvia rastlinnej výroby.

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v anglickom jazyku

The scientific monograph with title „Marketing approach to production, trade and consumption of potatoes in Slovakia and in the EU countries" is a complex project output and shows comprehensive view on all levels of marketing vertical line in relationship producer - food producer - trader with potatoes and product from potatoes in Slovakia and in the EU countries. The conclusions of the monograph can be used for promoting of potatoes and potatoes products production sector in Slovakia, which is nowadays in loss.

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané v roku 2010 0,00 0,00
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 0,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AAB Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ (ISBN 978-80-552-0427 7, s. 102)

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Prípadová štúdia Vypracovaná prípadová štúdia ohľadom spracovateľa zemiakov určená pre predmet Agrárny marketing.

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele.

Filter

Filter