Zelený marketing
Basic informations
Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Project name (Slovak): Zelený marketing
Start of project: 2010
End of project: 2010
Condition of project: Ukončený
Project number: 120-035EU-4/2010
Project leader: prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD.
University: Ekonomická univerzita v Bratislave
Department: Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Výstupom projetku je vydanie monografie "Zelený marketing" , ktorá prináša komplexný pohľad na problematiku zeleného marketingu a poskytuje návod pre hospodársku prax ako využiť princípy zeleného marketingu v podnikaní, ale aj v bežnom živote. Zelený marketing sa stáva symbolom presadzovania aktuálnych ekologických trendov do širokej škály činnosti nielen jednotlivcov, ale aj podnikov a rôznych organizácií. Sféra pôsobenia aktivít ZM môže byť mimoriadne široká, od ochrany životného prostredia, cez výrobu a predaj produktov akceptujúcich ekorozmer a ekopožiadavky, až po individuálnu spotrebu týchto produktov, ktorá by sa mala prejaviť na kvalite života a následne aj zdravia celej spoločnosti. Predložená publikácia môže slúžiť ako základ zorientovania sa v problematike pre prvovýrobcov, druhovýrobcov, sprostredkovateľov, konečných spotrebiteľov. Monografia tiež predstavuje učebnú pomôcku pre poslucháčov vysokých škôl, ktorí vo svojich odboroch môžu využívať pridanú hodnotu uplatňovania podnikovej filozofie zeleného marketingu. Zároveň poskytuje námety na prehĺbenie výskumnej práce v ďalších študijných odboroch, v ktorých sa nachádza alternatíva spoločensky zodpovedného konania
Description of original results of the project in English
The issue of the project is a monograph publishing „Green marketing“, that brings a complex regard at the problem of Green marketing and provides the guide for economic practise how to exploit the principles of Green marketing in enterprising. Green marketing is becoming the symbol of the enforcing of the actual ecological trends to the wide variety of not only individual activities, but also corporational and to the different organisations. The sphere of the acting activities of Green marketing can be extremely wide, from the environmental protection, through the producing and the sale of products accepting the eco-dimension and eco-demands, to the individual consumption of these products, that should rebound in the quality of life and consecutively the health of all the society. A rendered publication can serve as the informative base of the dilemma for the basic industrials, specific industrials, the intermediaries and final consumers. The monograph represents also the script for the university students, that can make use of the added value of the enforcing of the corporational philosophy of Green marketing in their specialization. At the same time, it motivates to deepen a research work of the other studied fields, in which we can find an alternative of the socially responsible policy.
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Drawn in year 2010 | 0,00 | 0,00 |
Pumped for the entire period of the project | 0,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
AAB | LIESKOVSKÁ, V. a kol.: Zelený marketing. 1. vyd. Bratislava: Ekonóm. 2010,ISBN 978-80-225-3047-7, 158 |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele.