Digitálny nástroj pre osvojenie si terminológie v oblasti manažmentu a marketingu

Basic informations

Thematic area: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia

Project name (Slovak): Digitálny nástroj pre osvojenie si terminológie v oblasti manažmentu a marketingu

Project name (English): Digital tool for mastering management and marketing terminology

Start of project: 2024

End of project: 2025

Condition of project: Financovaný/riešený

Project number: 044UK-4/2024

Project leader: assoc. prof. Nataliia Parkhomenko, Ds, PhD.

University: Univerzita Komenského v Bratislave

Department: Fakulta managementu

Project annotation in Slovak language

Internacionalizácia vzdelávania a realizácia výučby v cudzích jazykoch (angličtine a ukrajinčine) pomocou digitálnych nástrojov má vo vzdelávacom procese na Slovensku veľký význam. Vytvorenie platformy pre sebavzdelávanie slovenských a zahraničných (najmä ukrajinských) študentov v oblasti zvládnutia terminologického aparátu marketingu a manažmentu je hlavným cieľom projektu. Cieľovou skupinou sú študenti bakalárskeho a magisterského cyklu manažmentu, ako aj budúci doktori vied, takže bude zabezpečená kontinuita vzdelávacieho procesu. Projekt umožní študentom trénovať komunikačné zručnosti, samostatné učenie, kritickú analýzu, spoluprácu, objavovanie a využívanie svojho potenciálu. Digitálny slovník manažmentu a marketingu zefektívni vzdelávanie v odborných disciplínach. Realizácia projektu prispeje k rýchlej adaptácii a socializácii zahraničných študentov manažmentu na Slovensku; zvýši konkurencieschopnosť absolventov na trhu práce a potenciál vysokoškolského vzdelávania na Slovensku.

Project annotation in English language

The internationalization of education and the implementation of teaching in foreign languages (English and Ukrainian) with the help of digital tools are of great importance in the educational process of Slovakia. Creating a platform for self-education of Slovak and foreign (mainly Ukrainian) students in mastering the terminological apparatus of marketing and management is the main goal of the project. The target audience is students from management bachelor's and master's cycles, as well as future doctors of science, so the continuity of the educational process will be ensured. The project will allow students to train communication skills, autonomous learning, critical analysis, cooperation, discovery and use of their potential. The digital dictionary of management and marketing will improve the effectiveness of training in professional disciplines. The implementation of the project will contribute to the rapid adaptation and socialization of foreign management students in Slovakia; will increase the competitiveness of graduates in the labor market and the potential of higher education in the country.

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Drawn in year 2024 8 046,00 0,00

Filter

Filter