Digitálny nástroj pre osvojenie si terminológie v oblasti manažmentu a marketingu
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Digitálny nástroj pre osvojenie si terminológie v oblasti manažmentu a marketingu
Názov projektu (anglický): Digital tool for mastering management and marketing terminology
Začiatok riešenia projektu: 2024
Koniec riešenia projektu: 2025
Stav projektu: Financovaný/riešený
Číslo projektu: 044UK-4/2024
Vedúci projektu: assoc. prof. Nataliia Parkhomenko, Ds, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave
Pracovisko: Fakulta managementu
Anotácia projektu v slovenskom jazyku
Internacionalizácia vzdelávania a realizácia výučby v cudzích jazykoch (angličtine a ukrajinčine) pomocou digitálnych nástrojov má vo vzdelávacom procese na Slovensku veľký význam. Vytvorenie platformy pre sebavzdelávanie slovenských a zahraničných (najmä ukrajinských) študentov v oblasti zvládnutia terminologického aparátu marketingu a manažmentu je hlavným cieľom projektu. Cieľovou skupinou sú študenti bakalárskeho a magisterského cyklu manažmentu, ako aj budúci doktori vied, takže bude zabezpečená kontinuita vzdelávacieho procesu. Projekt umožní študentom trénovať komunikačné zručnosti, samostatné učenie, kritickú analýzu, spoluprácu, objavovanie a využívanie svojho potenciálu. Digitálny slovník manažmentu a marketingu zefektívni vzdelávanie v odborných disciplínach. Realizácia projektu prispeje k rýchlej adaptácii a socializácii zahraničných študentov manažmentu na Slovensku; zvýši konkurencieschopnosť absolventov na trhu práce a potenciál vysokoškolského vzdelávania na Slovensku.
Anotácia projektu v anglickom jazyku
The internationalization of education and the implementation of teaching in foreign languages (English and Ukrainian) with the help of digital tools are of great importance in the educational process of Slovakia. Creating a platform for self-education of Slovak and foreign (mainly Ukrainian) students in mastering the terminological apparatus of marketing and management is the main goal of the project. The target audience is students from management bachelor's and master's cycles, as well as future doctors of science, so the continuity of the educational process will be ensured. The project will allow students to train communication skills, autonomous learning, critical analysis, cooperation, discovery and use of their potential. The digital dictionary of management and marketing will improve the effectiveness of training in professional disciplines. The implementation of the project will contribute to the rapid adaptation and socialization of foreign management students in Slovakia; will increase the competitiveness of graduates in the labor market and the potential of higher education in the country.
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané v roku 2024 | 8 046,00 | 0,00 |