Objektivizácia hodnotenia klinických zručností študentov pôrodnej asistencie v simulovaných podmienkach
Basic informations
Thematic area: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Project name (Slovak): Objektivizácia hodnotenia klinických zručností študentov pôrodnej asistencie v simulovaných podmienkach
Project name (English): Objectivisation of evaluation clinical skills of students of midwifery in simulated condition
Start of project: 2022
End of project: 2024
Condition of project: Financovaný/riešený
Project number: 002PU-4/2022
Project leader: doc. PhDr. Štefánia Andraščíková, PhD., MPH
University: Prešovská univerzita v Prešove
Department: Fakulta zdravotníckych odborov
Project annotation in Slovak language
Hlavným zameraním projektu je aplikácia metódy objektívneho štruktúrovaného skúšania a hodnotenia klinických zručností (OSCE - Objective Structured Clinical Examination) do klinickej prípravy študentov odboru pôrodná asistencia. Prostredníctvom vytvorenia klinických scenárov osadených do e-learningového prostredia, ktoré budú zamerané na klinické situácie bežné v klinickej praxi pôrodnej asistentky, s využitím simulovaných klinických podmienok v simulačnom laboratóriu a vytvorením štruktúrovaných hodnotiacich formulárov chceme zabezpečiť pre študenta atraktívne a bezpečné prostredie klinickej prípravy, ako aj objektívne štruktúrované formatívno-sumatívne hodnotenie nadobudnutých klinických kompetencií, vedomostí, zručností a schopností.
Project annotation in English language
The main aim of the project is the application of the method of objective structured examination and evaluation (OSCE) of clinical skills in to the clinical training of students of midwifery. Through the creation of clinical scenarios embedded in the e-learning environment, which will focus on clinical situations common in the midwife's clinical practice, using simulated clinical conditions in the simulation laboratory and creating structured evaluation forms, we want to ensure an attractive and safe clinical preparation environment for students, as well as objectively structured formative-summative assessment of acquired clinical competencies, knowledge, skills and abilities.
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Drawn in year 2024 | 11 092,00 | 0,00 |