Objektivizácia hodnotenia klinických zručností študentov pôrodnej asistencie v simulovaných podmienkach

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Názov projektu (slovenský): Objektivizácia hodnotenia klinických zručností študentov pôrodnej asistencie v simulovaných podmienkach

Názov projektu (anglický): Objectivisation of evaluation clinical skills of students of midwifery in simulated condition

Začiatok riešenia projektu: 2022

Koniec riešenia projektu: 2024

Stav projektu: Financovaný/riešený

Číslo projektu: 002PU-4/2022

Vedúci projektu: doc. PhDr. Štefánia Andraščíková, PhD., MPH

Vysoká škola: Prešovská univerzita v Prešove

Pracovisko: Fakulta zdravotníckych odborov

Anotácia projektu v slovenskom jazyku

  Hlavným zameraním projektu je aplikácia metódy objektívneho štruktúrovaného skúšania a hodnotenia klinických zručností (OSCE - Objective Structured Clinical Examination) do klinickej prípravy študentov odboru pôrodná asistencia. Prostredníctvom vytvorenia klinických scenárov osadených do e-learningového prostredia, ktoré budú zamerané na klinické situácie bežné v klinickej praxi pôrodnej asistentky, s využitím simulovaných klinických podmienok v simulačnom laboratóriu a vytvorením štruktúrovaných hodnotiacich formulárov chceme zabezpečiť pre študenta atraktívne a bezpečné prostredie klinickej prípravy, ako aj objektívne štruktúrované formatívno-sumatívne hodnotenie nadobudnutých klinických kompetencií, vedomostí, zručností a schopností.

Anotácia projektu v anglickom jazyku

The main aim of the project is the application of the method of objective structured examination and evaluation (OSCE) of clinical skills in to the clinical training of students of midwifery. Through the creation of clinical scenarios embedded in the e-learning environment, which will focus on clinical situations common in the midwife's clinical practice, using simulated clinical conditions in the simulation laboratory and creating structured evaluation forms, we want to ensure an attractive and safe clinical preparation environment for students, as well as objectively structured formative-summative assessment of acquired clinical competencies, knowledge, skills and abilities.

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané v roku 2024 11 092,00 0,00

Filter

Filter