Učenie sa experimentovaním v centre neformálneho fyzikálneho vzdelávania
Basic informations
Thematic area: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Project name (Slovak): Učenie sa experimentovaním v centre neformálneho fyzikálneho vzdelávania
Project name (English): Learning through experiments in a center of non-formal physics education
Start of project: 2020
End of project: 2022
Condition of project: Ukončený
Project number: 017UMB-4/2020
Project leader: doc. RNDr. Janka Raganová, PhD.
University: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Department: Fakulta prírodných vied
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 21 972,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
AFC | Raganova, J. - Pivarči, T.: Development of students inquiry skills at physics lessons in Slovakia. Príspevok na konferencii ICERI 2020 - v tlači |
AFC | Spodniaková Pfefferová, Miriam (40%); Hruška, Martin (40%); Holec, Stanislav (20%): Arduino as a tool for exploring sound in secondary school. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-24232-0 ISSN 2340-1095 |
AFC | Raganová, Janka (50%); Pivarči, Tomáš (50%): Development of students' inquiry skills at physics lessons in Slovakia. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-24232-0 ISSN 2340-1095 |
AFB | Holec, S. - Spodniaková Pfefferová, M. - Hruška, M.: Opportunities and Pitfalls of Physical Experimentation in Distance Learning. V tlači. |
AFD | Hruška, M. - Spodniaková Pfefferová, M. : How to conduct sound experiments in distance education? V tlači. |
AFD | Raganova, J. - Hruška, M.: An Investigation of Thermal Phenomena in the Conditions of Distance Physics Education. V tlači. |
V2 | Raganová, Janka (80%); Hruška, Martin (20%): An investigation of thermal phenomena in the conditions of distance physics education. 2022 Melville : ISBN 978-0-7354-4341-9 |
V2 | Hruška, Martin (60%); Spodniaková Pfefferová, Miriam (40%): How to conduct sound experiments in distance education?. 2022 Melville : ISBN 978-0-7354-4341-9 |
V2 | Holec, Stanislav (20%); Spodniaková Pfefferová, Miriam (40%); Hruška, Martin (40%): Opportunities and pitfalls of physical experimentation in distance learning. 2022 Melville : ISBN 978-0-7354-4341-9 |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
Webová stránka centra neformálneho fyzikálneho vzdelávania a popularizácie fyziky | Stránka obsahuje charakteristiku centra a podrobnú ponuku vzdelávacích aktivít rozčlenené pre jednotlivé stupne vzdelávania, ako aj kontakty na riešiteľov projektu. | https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-fyziky/veda-a-vyskum/vystupy-projektov/centrum-neformalneho-fyzikalneho-vzdelavania-a-popularizacie-fyziky.html#6roc |
Realizovaný workshop pre učiteľov | Workshop sa uskutočnil 30. novembra 2022 pre dve skupiny učiteľov základných a stredných škôl. Na workshope sa zúčastnili aj dvaja riaditelia škôl. | - |
Realizované návštevy žiakov v budovanom centre. | V priebehu trvania projektu sa uskutočnilo viac ako 20 návštev žiakov zo základných aj stredných škôl. | - |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele výborne.