Učenie sa experimentovaním v centre neformálneho fyzikálneho vzdelávania
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Učenie sa experimentovaním v centre neformálneho fyzikálneho vzdelávania
Názov projektu (anglický): Learning through experiments in a center of non-formal physics education
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 017UMB-4/2020
Vedúci projektu: doc. RNDr. Janka Raganová, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Pracovisko: Fakulta prírodných vied
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 21 972,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFC | Raganova, J. - Pivarči, T.: Development of students inquiry skills at physics lessons in Slovakia. Príspevok na konferencii ICERI 2020 - v tlači |
AFC | Spodniaková Pfefferová, Miriam (40%); Hruška, Martin (40%); Holec, Stanislav (20%): Arduino as a tool for exploring sound in secondary school. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-24232-0 ISSN 2340-1095 |
AFC | Raganová, Janka (50%); Pivarči, Tomáš (50%): Development of students' inquiry skills at physics lessons in Slovakia. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-24232-0 ISSN 2340-1095 |
AFB | Holec, S. - Spodniaková Pfefferová, M. - Hruška, M.: Opportunities and Pitfalls of Physical Experimentation in Distance Learning. V tlači. |
AFD | Hruška, M. - Spodniaková Pfefferová, M. : How to conduct sound experiments in distance education? V tlači. |
AFD | Raganova, J. - Hruška, M.: An Investigation of Thermal Phenomena in the Conditions of Distance Physics Education. V tlači. |
V2 | Raganová, Janka (80%); Hruška, Martin (20%): An investigation of thermal phenomena in the conditions of distance physics education. 2022 Melville : ISBN 978-0-7354-4341-9 |
V2 | Hruška, Martin (60%); Spodniaková Pfefferová, Miriam (40%): How to conduct sound experiments in distance education?. 2022 Melville : ISBN 978-0-7354-4341-9 |
V2 | Holec, Stanislav (20%); Spodniaková Pfefferová, Miriam (40%); Hruška, Martin (40%): Opportunities and pitfalls of physical experimentation in distance learning. 2022 Melville : ISBN 978-0-7354-4341-9 |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Webová stránka centra neformálneho fyzikálneho vzdelávania a popularizácie fyziky | Stránka obsahuje charakteristiku centra a podrobnú ponuku vzdelávacích aktivít rozčlenené pre jednotlivé stupne vzdelávania, ako aj kontakty na riešiteľov projektu. | https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-fyziky/veda-a-vyskum/vystupy-projektov/centrum-neformalneho-fyzikalneho-vzdelavania-a-popularizacie-fyziky.html#6roc |
Realizovaný workshop pre učiteľov | Workshop sa uskutočnil 30. novembra 2022 pre dve skupiny učiteľov základných a stredných škôl. Na workshope sa zúčastnili aj dvaja riaditelia škôl. | - |
Realizované návštevy žiakov v budovanom centre. | V priebehu trvania projektu sa uskutočnilo viac ako 20 návštev žiakov zo základných aj stredných škôl. | - |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.