Učenie sa experimentovaním v centre neformálneho fyzikálneho vzdelávania

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Názov projektu (slovenský): Učenie sa experimentovaním v centre neformálneho fyzikálneho vzdelávania

Názov projektu (anglický): Learning through experiments in a center of non-formal physics education

Začiatok riešenia projektu: 2020

Koniec riešenia projektu: 2022

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 017UMB-4/2020

Vedúci projektu: doc. RNDr. Janka Raganová, PhD.

Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Pracovisko: Fakulta prírodných vied

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 21 972,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AFC Raganova, J. - Pivarči, T.: Development of students inquiry skills at physics lessons in Slovakia. Príspevok na konferencii ICERI 2020 - v tlači
AFC Spodniaková Pfefferová, Miriam (40%); Hruška, Martin (40%); Holec, Stanislav (20%): Arduino as a tool for exploring sound in secondary school. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-24232-0 ISSN 2340-1095
AFC Raganová, Janka (50%); Pivarči, Tomáš (50%): Development of students' inquiry skills at physics lessons in Slovakia. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-24232-0 ISSN 2340-1095
AFB Holec, S. - Spodniaková Pfefferová, M. - Hruška, M.: Opportunities and Pitfalls of Physical Experimentation in Distance Learning. V tlači.
AFD Hruška, M. - Spodniaková Pfefferová, M. : How to conduct sound experiments in distance education? V tlači.
AFD Raganova, J. - Hruška, M.: An Investigation of Thermal Phenomena in the Conditions of Distance Physics Education. V tlači.
V2 Raganová, Janka (80%); Hruška, Martin (20%): An investigation of thermal phenomena in the conditions of distance physics education. 2022 Melville : ISBN 978-0-7354-4341-9
V2 Hruška, Martin (60%); Spodniaková Pfefferová, Miriam (40%): How to conduct sound experiments in distance education?. 2022 Melville : ISBN 978-0-7354-4341-9
V2 Holec, Stanislav (20%); Spodniaková Pfefferová, Miriam (40%); Hruška, Martin (40%): Opportunities and pitfalls of physical experimentation in distance learning. 2022 Melville : ISBN 978-0-7354-4341-9

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Webová stránka centra neformálneho fyzikálneho vzdelávania a popularizácie fyziky Stránka obsahuje charakteristiku centra a podrobnú ponuku vzdelávacích aktivít rozčlenené pre jednotlivé stupne vzdelávania, ako aj kontakty na riešiteľov projektu. https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-fyziky/veda-a-vyskum/vystupy-projektov/centrum-neformalneho-fyzikalneho-vzdelavania-a-popularizacie-fyziky.html#6roc
Realizovaný workshop pre učiteľov Workshop sa uskutočnil 30. novembra 2022 pre dve skupiny učiteľov základných a stredných škôl. Na workshope sa zúčastnili aj dvaja riaditelia škôl. -
Realizované návštevy žiakov v budovanom centre. V priebehu trvania projektu sa uskutočnilo viac ako 20 návštev žiakov zo základných aj stredných škôl. -

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter