Formovanie učiaceho sa spoločenstva v inkluzívnej materskej a základnej škole

Basic informations

Thematic area: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Project name (Slovak): Formovanie učiaceho sa spoločenstva v inkluzívnej materskej a základnej škole

Project name (English): Formation of the learning community at an inclusive pre-school and primary school

Start of project: 2019

End of project: 2021

Condition of project: Ukončený

Project number: 072UK-4/2019

Project leader: Mgr. Pavol Janoško, PhD.

University: Univerzita Komenského v Bratislave

Department: Pedagogická fakulta

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Pumped for the entire period of the project 12 388,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
EAI Horňáková, M. 2019. Školská trieda ako učiace sa spoločenstvo. In Inklukoalícia, dostupné online: https://inklukoalicia.sk/skolska-trieda-ako-uciace-sa-spolocenstvo/
AFD Horňáková, M. Učiteľ a učiace sa spoločenstvo. Konferencia PdF UK v BA s názvom: Súčasnosť a perspektívy pregraduálnej prípravy učiteľov. 16. októbra, 2019 v Bratislave (príspevok v editácii)
AFB Janoško, P. 2019. Vybraté aspekty komunikácie a spolupráce pri vytváraní učiaceho sa spoločenstva v inkluzívnej základnej škole. In Gajdošová, E. 2019. Psychológia inkluzívnej školy. Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. Žilina : IPV, ISBN 978-80-89902-13-2.
AFB Horňáková, M. 2019. Inklúzia? Doma nie je. In Gajdošová, E. (Ed). 2019 Psychológia inkluzívnej školy. Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. Žilina : IPV, ISBN 978-80-89902-13-2, s. 39-44.
AFB Horňáková, M. 2019. Multisenzorické prístupy a interakcia. Medzinárodná konferencia s názvom Multisenzorické prostredie a interakcia, Katedra liečebnej pedagogiky PdF UK v Bratislave, 10.10. 2019. (pozvaný príspevok, v editácia)
BDF Mitašíková, P. 2019. Podpora vzťahovej väzby medzi rodičom a dieťaťom v kontexte liečebnopedagogickej terapie hrou – možnosti Theraplay . In Revue liečebnej pedagogiky, 1/2019 (v tlači)
BDF Tóthová, T. 2019. Ekológia inkluzívnej edukácie. In Revue liečebnej pedagogiky, 1/2019 (v tlači)
BDF Ťulák Krčmáriková, Z. 2019. Od umenia k arteterapii a artefiletike. In Pedagogická revue (príspevok v editácii)
AED Mitašíková, P. 2020. Dieťa v centra pozornosti. Uverejnené v: Expresivita v (art) terapii III. Vydala Univerzita Komenského v Bratislave, 2020 ISBN 978-80-223-5021-1 (s. 43 - 59) dostupné na: https://expresivneterapie.files.wordpress.com/2020/11/text-zbornik-_expresvita-v-artterapii-3.pdf
ACB Janoško, P. a kol. 2020. Učiace sa spoločenstvo. Výzva pre inkluzívne vzdelávanie. Bratislava : Univerzita Komenského (pripravené pre tlač, viď časť - prílohy k správe z projektu) (188 s.)
ADE Vodičková, B. 2020. Identification of supporting phenomena and barriers of inclusion in the pedagogicak practice of teachers in kindergarten in Bratislava. In Journal of expectional people, Olomouc (pred zverejnením) ISSN 1805-4986
AED Tóthová, T. 2020. Čo je dôkazom "dobrej inkluzívnej praxe" na predprimárnom stupni vzdelávania? In Juvenilia Paedagogica 2020, Trnava : Trnavská Univerzita, ISBN 978-80-568-0337-0, s. 115 - 121
BEF Vodičková, B. 2020. Učiteľ ako komunikačný a vzťahový partner rodiča. In Dva dni s didaktikou matematiky 2020. Zborník príspevkov. Bratislava : FMFaI UK, 159 s., ISBN 978-80-8147-095-0, s. 155 - 158
AED Janoško, Pavol (75%); Svetlíková, Jana (25%): Vzťahy medzi žiakmi v škole smerujúcej k inklúzii. 2021 Bratislava : ISBN 978-80-223-5146-1
FAI Janoško, Pavol (100%); Majzlanová, Katarína (%); Zubal, Pavol (%); Kušnírová, Veronika (%): Formovanie učiaceho sa spoločenstva v inkluzívnej škole.
AED Janušková, Erika (60%); Janoško, Pavol (40%): Výzvy a prekážky súčasného otcovstva. 2021 Bratislava : ISSN 1337-5563
AED Blaho, Radoslav (40%); Klemová, Andrea (15%); Koľveková, Barbara (15%); Janoško, Pavol (30%): Spolupráca školy s rodinou v kontexte podpory adolescenta po dlhodobej hospitalizácii. 2021 Bratislava : ISBN 978-80-223-5336-6
GII Horňáková, Marta (100%); Janoško, Pavol (%); Šteinecker, Petra (%): Interaktívne sprevádzanie vývinom.
ADF Mitašíková, Petra (50%); Vodičková, Barbora (50%): Poruchy fetálneho alkoholového spectra (FASD). Bratislava : ISSN 1336-202X
AED Mitašíková, Petra (50%); Vodičková, Barbora (50%): Vytváranie inkluzívnych podmienok v školskom prostredí pre dieťa so zdravotným znevýhodnením v kontexte porúch fetálneho alkoholového spektra - FASD. 2021 Bratislava : ISBN 978-80-223-5336-6
GII Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%); Geseová, Andrea (%); Janoško, Pavol (%): Využitie artefiletiky v prostredí základnej školy.
AFC Ťulák Krčmáriková, Zuzana (100%): Rozvoj senzomotoriky prostredníctvom farieb. 2021 Hradec Králové : ISBN 978-80-87952-35-1

Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)

Output name Description of output Link
Účasť na seminári k medzinárodnému dňu FASD, téma: Teenageri. Pozvaná účasť na diskusii k problematike výchovy a intervencie u detí/žiakov s Fetal alkoholovým syndrómom, so zameraním na teenagerské obdobie. 9.9.2019. Spolupracujúca organizácia s KLP, PdF UK : Centrum fascinujúce deti. https://fascinujucedeti.sk/sk

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter