Podpora vzdelávania detí zo sociálne znevýhodneného prostredia, ktoré zaostávajú vo výsledkoch pre nedostatočnú subvenciu v škole alebo v rodine
Basic informations
Thematic area: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Project name (Slovak): Podpora vzdelávania detí zo sociálne znevýhodneného prostredia, ktoré zaostávajú vo výsledkoch pre nedostatočnú subvenciu v škole alebo v rodine
Project name (English): Supporting the education of children from a socially disadvantaged environment who are lagging behind in the lack of support at school or in the family
Start of project: 2019
End of project: 2021
Condition of project: Ukončený
Project number: 012KU-4/2019
Project leader: prof. PaedDr. Božena Šupšáková, PhD.
University: Katolícka univerzita v Ružomberku
Department: Pedagogická fakulta
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 23 957,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
AAA | Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin: ISBCRTI, 89 str. ISBN 978-1-9162020-0-9. |
AAA | Šupšáková, B., Tacol, T. (2019). Likovni razvoj in simbol v vizualni komunikaciji otroka. Lubljana : DEBORA, 263 strán. ISBN 978-961-6525-95-4. |
BAB | Šupšáková, B. 2019. Kultúrne dedičstvo spišského regiónu v kontexte vzdelávania. Ružomberok: VERBUM, 248 strán. ISBN 978-80-561-0637-2. |
ADF | Zastková, Z. 2019. Úloha rodičov pri formovaní charakteru detí predškolského veku . In Sudia scientifica facultatis pedagogicae, ročník XVIII. č. 3/2019, pp. 83-88. ISSN 1336-2232 . |
ADF | Zastková, Z. 2019. Deskripcia vybraných metód kooperatívneho učenia a ich didaktické využitie u žiakov mladšieho školského veku. In Sudia scientifica facultatis pedagogicae (v tlači). |
AEC | Uhrinová, M. 2019. Rozvíjanie prírodovednej gramotnosti v kontexte primárneho vzdelávania so zameraním na žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok (v tlači). |
AFD | Benyak, J. 2019. Hodnotenie informačnej gramotnosti žiakov primárneho vzdelávania. In Online Journal of Primary and Preschool Education. Ústí and Labem : PF UJEP. ISSN: 2533-7106 (v tlači). |
AFA | Vargová, M., Mastišová, J. 2019. Quality of Pupils Education from the Socially Disadvantaged Environment in a Primary Education. Siedlce (v tlači). |
ADF | Vargová, M. 2019. Hra ako súčasť sociokultúrneho vzdelávania dieťaťa. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica. Ružomberok : VERBUM (v tlači). |
AAA | Jablonský, T. et.al. 2019 (2020). Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, 113 p. ISBN 978-0-9957986-9-4. |
AAA | Šupšáková, B. 2020. Dimensions of Visual Literacy. Lubljana : DEBORA, 140 p. ISBN 978-961-7063-04-2. |
AAA | Zastková, Z. 2019 (2020). Formation of Character through Cooperative Educational Strategies. In Jablonský, T. et al. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, pp. 6-14. ISBN 978-0-9957986-9-4. |
AAA | Zastková, Z. 2019 (2020). Interdisciplinarity in Primary Education of Children from Socially Disadvantaged Environment. In Jablonský, T. et al. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, pp. 58-64. ISBN 978-0-9957986-9-4. |
AAA | Zastková, Z., Jablonský, T. 2020. Podpora vzdelávania detí zo sociálne znevýhodneného prostredia prostredníctvom kooperatívnych edukačných aktivít v primárnom vzdelávaní (predpublikačná príprava). |
AAB | Uhrinová, M., Prachárová, I. 2020. Zážitkové učenie ako významný determinant rozvoja prírodovednej gramotnosti. Ružomberok : Verbum, 151 s. ISBN 978-80-561-0780-5. |
ADE | Jablonský, T., Zastková, Z. 2020. Inclusive and cooperative approach in children from socially disadvantaged backgrounds. In Scietific bulletin of Chelm section of pedagogy, Chelm (v tlači) |
ADE | Tirpák, J., Uhrinová, M. 2020. Analýza kognitivních schopností žáků z odlišného sociokulturního prostředí. In: GRANT journal : European Grant Projects, Results, Research & Development, Science : Peer-Reviewed Scientific Journal. ISSN (online) 1805-0638. ISSN (online) 1805-062X, roč. 9, č. 1, s. 81-85. |
ADE | Vargová, M. 2020. Rozvíjanie slovnej zásoby u detí zo sociálne znevýhodneného prostredia v primárnom vzdelávaní cez kultúrne prvky. Ústí and Labem (v tlači). |
ADF | Benyak, J. 2020. Hodnotenie v informačnej výchove v primárnom vzdelávaní In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Roč. 19, č. 1, s. 109-116. ISSN 1336-2232. |
ADF | Uhrinová, M., Mastišová, J. 2020. Rozvíjanie prírodovednej gramotnosti v kontexte primárneho vzdelávania so zameraním na žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, č. 1, roč. 19, s. 102-108. ISSN 1336-2232. |
ADF | Zastková, Z. 2020. Kooperatívne učenie ako prostriedok napĺňania filozofie inkluzívnej edukácie. In Studia scientifica facultatis pedagogicae, č. 3, roč. 19, s. 108-113. ISSN 1336-2232. |
ADF | Tirpák, J., Uhrinová, M. 2020. Motivácia učiteľov špeciálnych základných škôl v kontexte súčasnej edukačnej reality. In Expresivita v (art)terapii III. Kováčová, B., Valachová, D. (eds). Bratislava : UK, s. 179-191. ISBN 978-80-223-5021-1. |
ADM | Uhrinová, M., Tirpák, J. 2020. Teacher ́s Personality with Regard to Performance Motivation in a Professional Context. – SCOPUS In: The New Educational Review : The international scientific journal founded by three universities from Czech Republic, Poland and Slovak Republic, č. 1, roč. 59, s. 47-58. ISSN 1732-6729. |
AEC | Šupšáková, B. 2020. Visual Literacy for the 21ST Century: The Required Ability to Understand the Power of Modern Images. IN Carmo, M. (ed.). 2020. Carmo, M. (ed.). 2020. Education and New Developments 2020. Portugal : Published by inScience Press, Rua Tomas Ribeiro, 45, 1º D, 1050-225 Lisboa, Portug, p. 404-408. ISSN (electronic version): 2184-1489. ISSN (printed version): 2184-044X. |
AFA | Vargová, M., Mastišová, J. 2020. Probléms with reading comprehension of socially disadvantaged pubils. Siedlce (v tlači). |
AFC | Šupšáková, B, 2020. Visual Literacy for the 21ST Century: The Required Ability to Understand the Power of Modern Images. In Carmo, M. (ed.). 2020. Book of Abstracts. World Institute for Advanced Research and Science (WIARS). Portugal : Published by inScience Press, Rua Tomas Ribeiro, 45, 1º D, 1050-225 Lisboa, Portug, p. 56. ISBN: 978-989-54815-1-4. |
BAB | Šupšáková, B. 2020. Génius loci Zemplína. Kultúrne dedičstvo zemplínskeho regiónu v kontexte vzdelávania. Ružomberok: VERBUM, 306 strán. ISBN 978-80-561-0739-3. |
AAA | Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin : ISBCRTI, 89 p. ISBN 978-1-9162020-0-9. |
AAA | Jablonský, T., Zastková, Z. 2020. Education of Children from Socially Disadvantaged Environment through Cooperative Learning Activities in Primary Education. Vác : Apor Vilmos Katolikus Főiskola, 112 p. ISBN 978-963-7306-62-4. |
AAA | Šupšáková, B., Tacol, T. 2019. Likovni razvoj in simbol v vizualni komunikaciji otroka. Ljubljana : DEBORA, 263 s. ISBN 978-961-6525-95-4. |
AAA | Šupšáková, B. 2021. Dimensions of Visual Literacy. Ljubljana : DEBORA, 140 p. ISBN 978-961-7063-04-2. |
AAB | Jablonský, T. a kol. 2021. Pomoc mladým ľuďom v kríze. Ružomberok : VERBUM (pripravené do tlače). |
AAB | Šupšáková, B., Tacol, T. 2021. Detský výtvarný prejav v kontexte teórie a praxe. Ružomberok : VERBUM, 240 strán. ISBN 978-80-561-0868-0 (printová verzia). ISBN 978-80-561-0869-7 (elektronická verzia). |
BAA | Jablonský, T. et.al. 2019. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, 113 p. ISBN 978-0-9957986-9-4. |
BAA | Zastková, Z. 2019. Interdisciplinarity in Primary Education of Children from Socially Disadvantaged Environment. In Jablonský, T. et al. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, pp. 58-64. ISBN 978-0-9957986-9-4. |
BAA | Zastková, Z. 2019. Formation of Character through Cooperative Educational Strategies. In Jablonský, T. et al. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, pp. 6-14. ISBN 978-0-9957986-9-4. |
BAB | Šupšáková, B. 2019. Génius loci. Kultúrne dedičstvo spišského regiónu v kontexte vzdelávania. Ružomberok : VERBUM, 248 strán. ISBN 978-80-561-0637-2 (printová verzia a elektronická verzia). |
BAB | Šupšáková, B. 2020. Génius loci Zemplína. Kultúrne dedičstvo zemplínskeho regiónu v kontexte vzdelávania. Ružomberok : VERBUM, 306 strán. ISBN (printová verzia): 978-80-561-0739-3, ISBN (elektronická verzia): 978-80-561-0648-8. |
BAB | Uhrinová, M., Prachárová, I. 2020. Zážitkové učenie ako významný determinant rozvoja prírodovednej gramotnosti. Ružomberok : VERBUM, 151 s. ISBN 978-80-561-0780-5. |
FAI | Šupšáková, B., Jablonský, T. 2021. Aktuálne problémy predškolskej a elementárnej pedagogiky vo výskumoch študentov doktorandského štúdia. Ružomberok : VERBUM, 161 strán. ISBN (printová verzia): 978-80-561-0870-3, ISBN (elektronická verzia): 978-80-561-0871-0. |
ADE | Tirpák, J., Uhrinová, M. 2020. Analýza kognitivních schopností žáků z odlišného sociokulturního prostředí. In GRANT journal : European Grant Projects, Results, Research & Development, Science : Peer-Reviewed Scientific Journal. ISSN (online) 1805-0638. ISSN (online) 1805-062X, roč. 9, č. 1, s. 81-85. |
ADE | Zastková, Z. 2019. Úloha rodičov pri formovaní charakteru detí predškolského veku. In Sudia scientifica facultatis pedagogicae 2019, roč. XVIII. č. 3, s. 83-88. ISSN 1336-2232. |
ADF | Benyak, J. Hodnotenie v informačnej výchove v primárnom vzdelávaní In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, 2020, roč. 19, č. 1, s. 109-116. ISSN 1336-2232. |
ADF | Tirpák, J., Uhrinová, M. 2020. Motivácia učiteľov špeciálnych základných škôl v kontexte súčasnej edukačnej reality. In Expresivita v (art)terapii III. Kováčová, B., Valachová, D. (eds). Bratislava : UK, s. 179-191. ISBN 978-80-223-5021-1. |
ADF | Uhrinová, M., Mastišová, J. 2020. Rozvíjanie prírodovednej gramotnosti v kontexte primárneho vzdelávania so zameraním na žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, č. 1, roč. 19, s. 102-108. ISSN 1336-2232. |
ADE | Vargová, M. Rozvoj jazykovej komunikácie u detí zo sociálne znevýhodneného prostredia pomocou hry. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. Universitas Catholica. Ružomberok : VERBUM, 2021. ISSN 1336-2232 (v tlači) |
ADF | Zastková, Z. Kooperatívne učenie ako prostriedok napĺňania filozofie inkluzívnej edukácie. In Studia Scientifica Facultatis Pedagogicae, 2020, roč. 19, č. 3, s. 108-113. Ružomberok : VERBUM. ISSN 1336-2232. |
ADF | Zastková, Z. Deskripcia vybraných metód kooperatívneho učenia a ich didaktické využitie u žiakov mladšieho školského veku. In Studia scientifica facultatis pedagogicae, 2019, roč. XVIII., č. 5, s. 169-182. ISSN 1336-2232. |
ADF | Zastková, Z. Current Transformations of Education - Cooperative Learning Strategies = Sucasne premeny skolstva - kooperativne vyucbove strategie. In Slavonic Pedagogical Studies Journal. Nitra, 2019, roč. 8, č. 2, s. 347-356. ISSN 1339-8660. |
ADF | Zastková, Z. Úloha rodičov pri formovaní charakteru detí predškolského veku = Parental Roles in the Pre-School Aged Children Character Formation. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, 2019, roč. 18, č. 3, s. 83-88. ISSN 1336-2232. |
ADF | Zastková, Z. Didaktické špecifiká rozvíjania témy človek a príroda u detí mladšieho školského veku prostredníctvom kooperatívneho učenia = Didactic Specifics of Developing the Topic of Man and Nature in Children of Younger School Age through Cooperative Learning. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, 2020, roč. 19, č. 1, s. 160-170. ISSN 1336-2232. |
ADM | Uhrinová, M., Tirpák, J. 2020. Teacher ́s Personality with Regard to Performance Motivation in a Professional Context. In The New Educational Review : The international scientific journal founded by three universities from Czech Republic, Poland and Slovak Republic, č. 1, roč. 59, s. 47-58. ISSN 1732-6729. Indexovaný v SCOPUS |
AEC | Benyak, J. 2020. Hodnotenie informačnej gramotnosti žiakov primárneho vzdelávania. In EduPort. Ústí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, s. 25-29. ISSN 2695-0936, s. 25-29 |
AEC | Jablonský, T., Zastková, Z. Inclusive and cooperative approach to children from socially disadvantaged backround. In Scientific Bulletin of Chełm: Section of Pedagogy. Chelm (Poľsko) : Państvova Wyzsza Szkola Zawodowa w Chelmie. Chełm, 2020, s. 41-48. ISBN 978-83-960460-1-7; ISSN 2084-6770. Indexovaný v databázach: BazHum, CEJSH, ERIH PLUS, Google Scholar, Index Copernicus. |
AEC | Šupšáková, B. 2020. Visual Literacy for the 21ST Century: The Required Ability to Understand the Power of Modern Images. In Carmo, M. (ed.). 2020. Carmo, M. (ed.). 2020. Education and New Developments 2020. Portugal : Published by in Science Press, Rua Tomas Ribeiro, 45, 1º D, 1050-225 Lisboa, Portug, p. 404-408. ISSN (electronic version): 2184-1489. ISSN (printed version): 2184-044X. |
AEC | Šupšáková, B. 2021. Children´s drawin´s as an Art schema for modern Art. In INTCESS 2021 : Proceedings of INTCESS 2021 8th International Conference on Education and Education of Social Sciences 18-19 January, 2021, p. 851-860. ISBN: 978-605-06286-1-6. Indexovaný v WOS |
AEC | Zastková, Z. Rozvíjanie charakteru dieťaťa primárneho vzdelávania prostredníctvom kooperácie v konkrétnej oblasti kurikula = Developing the character of a child of primary education through cooperation in the current area of the curriculum. In EduPort, 2020, roč. 4, č. 1, s. 41-50. ISSN 2695-0936. |
AED | Tirpák, J., Uhrinová, M.: Výskum sebapoňatia detí mladšieho školského veku v ústavnej výchove. In: Helena Orieščíková, Zuzana Fábry Lucká (Eds.): EXPRESÍVNE TERAPIE VO VEDÁCH O ČLOVEKU 2020. Ružomberok : VERBUM, 2020, s. 164-177. ISBN 978-80561-0804-8. |
AED | Zastková, Z., Jablonský, T. Kooperatívny spôsob výučby –teoretizovanie alebo praktické využitie? In Pedagogica actualis 11. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020, s. 354-362. ISBN 978-80-572-0045-1. |
AFA | Vargová, M., Mastišová, J. 2019. Quality of Pupils Education from the Socially Disadvantaged Environment in a Primary Education. In Edukacja wczesnoszkolnawobec wyzwań i problemów społecznych, s. 23-8. Siedlce (Poľsko) : Instytut kultury. ISBN 978-83-64884-0 |
AFC | Benyak, J. Kopáčová, J. 2019. Pattern applets – working with applets promoting pattern recognition. In SEMT 19 : Opportunities in Learning and Teaching Elementary Mathematics : international symposium elementary mathematics teaching (Novotná, J., Moravová, H., eds). Praha : Univerzita Karlova, 2019, s. 72-80. ISBN 978-80-7603-069-5. Indexovaný v WOS |
AFC | Šupšáková, B, 2020. Visual Literacy for the 21ST Century: The Required Ability to Understand the Power of Modern Images. In Carmo, M. (ed.). 2020. Book of Abstracts. World Institute for Advanced Research and Science (WIARS). Portugal : Published by inScience Press, Rua Tomas Ribeiro, 45, 1º D, 1050-225 Lisboa, Portug, p. 56. ISBN: 978-989-54815-1-4. |
AFC | Vargová, M., Mastišová, J. 2020. Problems with reading comprehesnion of socially disadvantaged pupils. In Współczesne idee w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej: monografia wieloautorska. Klim-Klimaszewska, A., Scholtzová, I., eds. Siedlce (Poľsko): Instytut kultury regionalnej i badaň literackich im. Franciszka Karpinskiego. 2020, s. 271-280. ISBN 978-83-66597-00-6. |
AFC | Zastková, Z. Kooperatívne výučbové stratégie v kontexte rozvoja kľúčových kompetencií = Cooperative learning strategies in the context of developing key competencies. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů 15: výzvy pro učitele v 21. století. Olomouc, 2021, s. 204-212. ISBN 978-80-244-5886-1. |
AFC | Vargová, M. – Mastišová, J. 2021. Development of grafomotors Skills in Children from Socially Disadvantraged Backgrounds (Siedlce, v tlači) |
AFD | Benyak, J. Miesto informačnej gramotnosti v primárnom vzdelávaní. In Súčasnosť a perspektívy edukácie III – národný program rozvoja výchovy a vzdelávania. Petlák, Erich, eds. Ružomberok : VERBUM, 2019, s. 39-44. ISBN 978-80-561-0641-9. |
AFD | Benyak, J. Hodnotenie informačnej gramotnosti žiakov primárneho vzdelávania. In Online Journal of Primary and Preschool Education. Ústí and Labem : PF UJEP, 2020, 4(1), s. 25-29. ISSN: 2533-7106. |
AFD | Zastková, Z. Vplyv kooperatívneho učenia na sociálnu dynamiku triedy v mladšom školskom veku /The impact of cooperative learning on class social dynamics in young school age. In Aktuálne problémy predškolskej a elementárnej pedagogiky vo výskumoch študentov doktorandského štúdia. Šupšáková, B., Jablonský, T., eds. Ružomberok : VERBUM, s. 21-37. ISBN (printová verzia): 978-80-561-0870-3. ISBN (elektronická verzia): 978-80-561-0871-0. |
BDF | Zastková, Z., Jablonský, T. Kooperatívne učenie v konkrétnych didaktických situáciách. In Didaktika : odborný časopis pre výchovu a vzdelávanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2020, roč. 1, č. 3. ISSN 1338-2845. |
DAI | Zastková, Z. Kooperatívne výučbové stratégie zamerané na rozvoj charakteru v primárnom vzdelávaní. Ružomberok: KU, PF. Dizertačná práca obhájená dňa 21.6.2021. |
Replications
Category Name | Specific name |
---|---|
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin: ISBCRTI, 89 str. ISBN 978-1-9162020-0-9. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin: ISBCRTI, 89 str. ISBN 978-1-9162020-0-9. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Jablonský, T. et.al. 2019. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, 113 p. ISBN 978-0-9957986-9-4. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Šupšáková, B. Tacol, T. Likovni razvoj in simbol v vizualni komunikaciji otroka. Ljubljana (Slovinsko) : DEBORA, 2019, 263 s. ISBN 978-961-6525-95-4. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Šupšáková, B. Tacol, T. Likovni razvoj in simbol v vizualni komunikaciji otroka. Ljubljana (Slovinsko) : DEBORA, 2019, 263 s. ISBN 978-961-6525-95-4. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin: ISBCRTI, 89 str. ISBN 978-1-9162020-0-9. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Jablonský, T. et.al. 2019. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, 113 p. ISBN 978-0-9957986-9-4. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Zastková, Z., Jablonský, T. Kooperatívne učenie v konkrétnych didaktických situáciách. In Didaktika : odborný časopis pre výchovu a vzdelávanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2020, roč. 1, č. 3. ISSN 1338-2845. |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
Webová edukačná stránka | Ide o fakultný portál (časť veda a umenie) a o edukačnú stránku, ktorá vznikla v predchádzajúcom grantovom projekte Interdisciplinárne projektovanie edukačných modelov a ich implementácia do výučby prierezových tém ŠVP. V sekcii Aktuálne informácie sú o.i. publikované texty a čiastkové výstupy z aktuálne riešeného projektu. http://www.ku.sk/index.php/fakulty-a-pracoviska/pedagogicka-fakulta/pf-veda-a-vyskum/publikacna-cinnost. www.arteducation.sk. www.artmediaeducation.sk. | http://www.ku.sk/index.php/fakulty-a-pracoviska/pedagogicka-fakulta/pf-veda-a-vyskum/publikacna-cinnost. www.arteducation.sk. www.artmediaeducation.sk. |
Webová edukačná stránka | Ide o fakultný portál PdF KU Ružomberok, (časť veda a umenie) a o edukačnú stránku, ktorá vznikla v predchádzajúcom grantovom projekte Interdisciplinárne projektovanie edukačných modelov a ich implementácia do výučby prierezových tém ŠVP. V sekcii Aktuálne informácie sú o.i. publikované texty a čiastkové výstupy z aktuálne riešeného projektu. | www.ku.sk/index.php/fakulty-a- pracoviska/pedagogicka-fakulta/ pf-veda-a-vyskum/publikacna- cinnost. Tiež: www.arteducation.sk. www.artmediaeducation.sk. |
Kultúrne dedičstvo a prírodné bohatstvo regiónov v kontexte vzdelávania | Projekt pre oblasť výchovy a vzdelávania na základných školách „Génius loci – spoznaj svoj región", jeho kultúrne dedičstvo, zvyky, tradície a prírodné bohatstvo. | https://artmediaeducation.sk/ |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele výborne.