Podpora vzdelávania detí zo sociálne znevýhodneného prostredia, ktoré zaostávajú vo výsledkoch pre nedostatočnú subvenciu v škole alebo v rodine

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Názov projektu (slovenský): Podpora vzdelávania detí zo sociálne znevýhodneného prostredia, ktoré zaostávajú vo výsledkoch pre nedostatočnú subvenciu v škole alebo v rodine

Názov projektu (anglický): Supporting the education of children from a socially disadvantaged environment who are lagging behind in the lack of support at school or in the family

Začiatok riešenia projektu: 2019

Koniec riešenia projektu: 2021

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 012KU-4/2019

Vedúci projektu: prof. PaedDr. Božena Šupšáková, PhD.

Vysoká škola: Katolícka univerzita v Ružomberku

Pracovisko: Pedagogická fakulta

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 23 957,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AAA Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin: ISBCRTI, 89 str. ISBN 978-1-9162020-0-9.
AAA Šupšáková, B., Tacol, T. (2019). Likovni razvoj in simbol v vizualni komunikaciji otroka. Lubljana : DEBORA, 263 strán. ISBN 978-961-6525-95-4.
BAB Šupšáková, B. 2019. Kultúrne dedičstvo spišského regiónu v kontexte vzdelávania. Ružomberok: VERBUM, 248 strán. ISBN 978-80-561-0637-2.
ADF Zastková, Z. 2019. Úloha rodičov pri formovaní charakteru detí predškolského veku . In Sudia scientifica facultatis pedagogicae, ročník XVIII. č. 3/2019, pp. 83-88. ISSN 1336-2232 .
ADF Zastková, Z. 2019. Deskripcia vybraných metód kooperatívneho učenia a ich didaktické využitie u žiakov mladšieho školského veku. In Sudia scientifica facultatis pedagogicae (v tlači).
AEC Uhrinová, M. 2019. Rozvíjanie prírodovednej gramotnosti v kontexte primárneho vzdelávania so zameraním na žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok (v tlači).
AFD Benyak, J. 2019. Hodnotenie informačnej gramotnosti žiakov primárneho vzdelávania. In Online Journal of Primary and Preschool Education. Ústí and Labem : PF UJEP. ISSN: 2533-7106 (v tlači).
AFA Vargová, M., Mastišová, J. 2019. Quality of Pupils Education from the Socially Disadvantaged Environment in a Primary Education. Siedlce (v tlači).
ADF Vargová, M. 2019. Hra ako súčasť sociokultúrneho vzdelávania dieťaťa. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica. Ružomberok : VERBUM (v tlači).
AAA Jablonský, T. et.al. 2019 (2020). Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, 113 p. ISBN 978-0-9957986-9-4.
AAA Šupšáková, B. 2020. Dimensions of Visual Literacy. Lubljana : DEBORA, 140 p. ISBN 978-961-7063-04-2.
AAA Zastková, Z. 2019 (2020). Formation of Character through Cooperative Educational Strategies. In Jablonský, T. et al. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, pp. 6-14. ISBN 978-0-9957986-9-4.
AAA Zastková, Z. 2019 (2020). Interdisciplinarity in Primary Education of Children from Socially Disadvantaged Environment. In Jablonský, T. et al. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, pp. 58-64. ISBN 978-0-9957986-9-4.
AAA Zastková, Z., Jablonský, T. 2020. Podpora vzdelávania detí zo sociálne znevýhodneného prostredia prostredníctvom kooperatívnych edukačných aktivít v primárnom vzdelávaní (predpublikačná príprava).
AAB Uhrinová, M., Prachárová, I. 2020. Zážitkové učenie ako významný determinant rozvoja prírodovednej gramotnosti. Ružomberok : Verbum, 151 s. ISBN 978-80-561-0780-5.
ADE Jablonský, T., Zastková, Z. 2020. Inclusive and cooperative approach in children from socially disadvantaged backgrounds. In Scietific bulletin of Chelm section of pedagogy, Chelm (v tlači)
ADE Tirpák, J., Uhrinová, M. 2020. Analýza kognitivních schopností žáků z odlišného sociokulturního prostředí. In: GRANT journal : European Grant Projects, Results, Research & Development, Science : Peer-Reviewed Scientific Journal. ISSN (online) 1805-0638. ISSN (online) 1805-062X, roč. 9, č. 1, s. 81-85.
ADE Vargová, M. 2020. Rozvíjanie slovnej zásoby u detí zo sociálne znevýhodneného prostredia v primárnom vzdelávaní cez kultúrne prvky. Ústí and Labem (v tlači).
ADF Benyak, J. 2020. Hodnotenie v informačnej výchove v primárnom vzdelávaní In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Roč. 19, č. 1, s. 109-116. ISSN 1336-2232.
ADF Uhrinová, M., Mastišová, J. 2020. Rozvíjanie prírodovednej gramotnosti v kontexte primárneho vzdelávania so zameraním na žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, č. 1, roč. 19, s. 102-108. ISSN 1336-2232.
ADF Zastková, Z. 2020. Kooperatívne učenie ako prostriedok napĺňania filozofie inkluzívnej edukácie. In Studia scientifica facultatis pedagogicae, č. 3, roč. 19, s. 108-113. ISSN 1336-2232.
ADF Tirpák, J., Uhrinová, M. 2020. Motivácia učiteľov špeciálnych základných škôl v kontexte súčasnej edukačnej reality. In Expresivita v (art)terapii III. Kováčová, B., Valachová, D. (eds). Bratislava : UK, s. 179-191. ISBN 978-80-223-5021-1.
ADM Uhrinová, M., Tirpák, J. 2020. Teacher ́s Personality with Regard to Performance Motivation in a Professional Context. – SCOPUS In: The New Educational Review : The international scientific journal founded by three universities from Czech Republic, Poland and Slovak Republic, č. 1, roč. 59, s. 47-58. ISSN 1732-6729.
AEC Šupšáková, B. 2020. Visual Literacy for the 21ST Century: The Required Ability to Understand the Power of Modern Images. IN Carmo, M. (ed.). 2020. Carmo, M. (ed.). 2020. Education and New Developments 2020. Portugal : Published by inScience Press, Rua Tomas Ribeiro, 45, 1º D, 1050-225 Lisboa, Portug, p. 404-408. ISSN (electronic version): 2184-1489. ISSN (printed version): 2184-044X.
AFA Vargová, M., Mastišová, J. 2020. Probléms with reading comprehension of socially disadvantaged pubils. Siedlce (v tlači).
AFC Šupšáková, B, 2020. Visual Literacy for the 21ST Century: The Required Ability to Understand the Power of Modern Images. In Carmo, M. (ed.). 2020. Book of Abstracts. World Institute for Advanced Research and Science (WIARS). Portugal : Published by inScience Press, Rua Tomas Ribeiro, 45, 1º D, 1050-225 Lisboa, Portug, p. 56. ISBN: 978-989-54815-1-4.
BAB Šupšáková, B. 2020. Génius loci Zemplína. Kultúrne dedičstvo zemplínskeho regiónu v kontexte vzdelávania. Ružomberok: VERBUM, 306 strán. ISBN 978-80-561-0739-3.
AAA Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin : ISBCRTI, 89 p. ISBN 978-1-9162020-0-9.
AAA Jablonský, T., Zastková, Z. 2020. Education of Children from Socially Disadvantaged Environment through Cooperative Learning Activities in Primary Education. Vác : Apor Vilmos Katolikus Főiskola, 112 p. ISBN 978-963-7306-62-4.
AAA Šupšáková, B., Tacol, T. 2019. Likovni razvoj in simbol v vizualni komunikaciji otroka. Ljubljana : DEBORA, 263 s. ISBN 978-961-6525-95-4.
AAA Šupšáková, B. 2021. Dimensions of Visual Literacy. Ljubljana : DEBORA, 140 p. ISBN 978-961-7063-04-2.
AAB Jablonský, T. a kol. 2021. Pomoc mladým ľuďom v kríze. Ružomberok : VERBUM (pripravené do tlače).
AAB Šupšáková, B., Tacol, T. 2021. Detský výtvarný prejav v kontexte teórie a praxe. Ružomberok : VERBUM, 240 strán. ISBN 978-80-561-0868-0 (printová verzia). ISBN 978-80-561-0869-7 (elektronická verzia).
BAA Jablonský, T. et.al. 2019. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, 113 p. ISBN 978-0-9957986-9-4.
BAA Zastková, Z. 2019. Interdisciplinarity in Primary Education of Children from Socially Disadvantaged Environment. In Jablonský, T. et al. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, pp. 58-64. ISBN 978-0-9957986-9-4.
BAA Zastková, Z. 2019. Formation of Character through Cooperative Educational Strategies. In Jablonský, T. et al. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, pp. 6-14. ISBN 978-0-9957986-9-4.
BAB Šupšáková, B. 2019. Génius loci. Kultúrne dedičstvo spišského regiónu v kontexte vzdelávania. Ružomberok : VERBUM, 248 strán. ISBN 978-80-561-0637-2 (printová verzia a elektronická verzia).
BAB Šupšáková, B. 2020. Génius loci Zemplína. Kultúrne dedičstvo zemplínskeho regiónu v kontexte vzdelávania. Ružomberok : VERBUM, 306 strán. ISBN (printová verzia): 978-80-561-0739-3, ISBN (elektronická verzia): 978-80-561-0648-8.
BAB Uhrinová, M., Prachárová, I. 2020. Zážitkové učenie ako významný determinant rozvoja prírodovednej gramotnosti. Ružomberok : VERBUM, 151 s. ISBN 978-80-561-0780-5.
FAI Šupšáková, B., Jablonský, T. 2021. Aktuálne problémy predškolskej a elementárnej pedagogiky vo výskumoch študentov doktorandského štúdia. Ružomberok : VERBUM, 161 strán. ISBN (printová verzia): 978-80-561-0870-3, ISBN (elektronická verzia): 978-80-561-0871-0.
ADE Tirpák, J., Uhrinová, M. 2020. Analýza kognitivních schopností žáků z odlišného sociokulturního prostředí. In GRANT journal : European Grant Projects, Results, Research & Development, Science : Peer-Reviewed Scientific Journal. ISSN (online) 1805-0638. ISSN (online) 1805-062X, roč. 9, č. 1, s. 81-85.
ADE Zastková, Z. 2019. Úloha rodičov pri formovaní charakteru detí predškolského veku. In Sudia scientifica facultatis pedagogicae 2019, roč. XVIII. č. 3, s. 83-88. ISSN 1336-2232.
ADF Benyak, J. Hodnotenie v informačnej výchove v primárnom vzdelávaní In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, 2020, roč. 19, č. 1, s. 109-116. ISSN 1336-2232.
ADF Tirpák, J., Uhrinová, M. 2020. Motivácia učiteľov špeciálnych základných škôl v kontexte súčasnej edukačnej reality. In Expresivita v (art)terapii III. Kováčová, B., Valachová, D. (eds). Bratislava : UK, s. 179-191. ISBN 978-80-223-5021-1.
ADF Uhrinová, M., Mastišová, J. 2020. Rozvíjanie prírodovednej gramotnosti v kontexte primárneho vzdelávania so zameraním na žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, č. 1, roč. 19, s. 102-108. ISSN 1336-2232.
ADE Vargová, M. Rozvoj jazykovej komunikácie u detí zo sociálne znevýhodneného prostredia pomocou hry. In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. Universitas Catholica. Ružomberok : VERBUM, 2021. ISSN 1336-2232 (v tlači)
ADF Zastková, Z. Kooperatívne učenie ako prostriedok napĺňania filozofie inkluzívnej edukácie. In Studia Scientifica Facultatis Pedagogicae, 2020, roč. 19, č. 3, s. 108-113. Ružomberok : VERBUM. ISSN 1336-2232.
ADF Zastková, Z. Deskripcia vybraných metód kooperatívneho učenia a ich didaktické využitie u žiakov mladšieho školského veku. In Studia scientifica facultatis pedagogicae, 2019, roč. XVIII., č. 5, s. 169-182. ISSN 1336-2232.
ADF Zastková, Z. Current Transformations of Education - Cooperative Learning Strategies = Sucasne premeny skolstva - kooperativne vyucbove strategie. In Slavonic Pedagogical Studies Journal. Nitra, 2019, roč. 8, č. 2, s. 347-356. ISSN 1339-8660.
ADF Zastková, Z. Úloha rodičov pri formovaní charakteru detí predškolského veku = Parental Roles in the Pre-School Aged Children Character Formation. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, 2019, roč. 18, č. 3, s. 83-88. ISSN 1336-2232.
ADF Zastková, Z. Didaktické špecifiká rozvíjania témy človek a príroda u detí mladšieho školského veku prostredníctvom kooperatívneho učenia = Didactic Specifics of Developing the Topic of Man and Nature in Children of Younger School Age through Cooperative Learning. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, 2020, roč. 19, č. 1, s. 160-170. ISSN 1336-2232.
ADM Uhrinová, M., Tirpák, J. 2020. Teacher ́s Personality with Regard to Performance Motivation in a Professional Context. In The New Educational Review : The international scientific journal founded by three universities from Czech Republic, Poland and Slovak Republic, č. 1, roč. 59, s. 47-58. ISSN 1732-6729. Indexovaný v SCOPUS
AEC Benyak, J. 2020. Hodnotenie informačnej gramotnosti žiakov primárneho vzdelávania. In EduPort. Ústí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, s. 25-29. ISSN 2695-0936, s. 25-29
AEC Jablonský, T., Zastková, Z. Inclusive and cooperative approach to children from socially disadvantaged backround. In Scientific Bulletin of Chełm: Section of Pedagogy. Chelm (Poľsko) : Państvova Wyzsza Szkola Zawodowa w Chelmie. Chełm, 2020, s. 41-48. ISBN 978-83-960460-1-7; ISSN 2084-6770. Indexovaný v databázach: BazHum, CEJSH, ERIH PLUS, Google Scholar, Index Copernicus.
AEC Šupšáková, B. 2020. Visual Literacy for the 21ST Century: The Required Ability to Understand the Power of Modern Images. In Carmo, M. (ed.). 2020. Carmo, M. (ed.). 2020. Education and New Developments 2020. Portugal : Published by in Science Press, Rua Tomas Ribeiro, 45, 1º D, 1050-225 Lisboa, Portug, p. 404-408. ISSN (electronic version): 2184-1489. ISSN (printed version): 2184-044X.
AEC Šupšáková, B. 2021. Children´s drawin´s as an Art schema for modern Art. In INTCESS 2021 : Proceedings of INTCESS 2021 8th International Conference on Education and Education of Social Sciences 18-19 January, 2021, p. 851-860. ISBN: 978-605-06286-1-6. Indexovaný v WOS
AEC Zastková, Z. Rozvíjanie charakteru dieťaťa primárneho vzdelávania prostredníctvom kooperácie v konkrétnej oblasti kurikula = Developing the character of a child of primary education through cooperation in the current area of the curriculum. In EduPort, 2020, roč. 4, č. 1, s. 41-50. ISSN 2695-0936.
AED Tirpák, J., Uhrinová, M.: Výskum sebapoňatia detí mladšieho školského veku v ústavnej výchove. In: Helena Orieščíková, Zuzana Fábry Lucká (Eds.): EXPRESÍVNE TERAPIE VO VEDÁCH O ČLOVEKU 2020. Ružomberok : VERBUM, 2020, s. 164-177. ISBN 978-80561-0804-8.
AED Zastková, Z., Jablonský, T. Kooperatívny spôsob výučby –teoretizovanie alebo praktické využitie? In Pedagogica actualis 11. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020, s. 354-362. ISBN 978-80-572-0045-1.
AFA Vargová, M., Mastišová, J. 2019. Quality of Pupils Education from the Socially Disadvantaged Environment in a Primary Education. In Edukacja wczesnoszkolnawobec wyzwań i problemów społecznych, s. 23-8. Siedlce (Poľsko) : Instytut kultury. ISBN 978-83-64884-0
AFC Benyak, J. Kopáčová, J. 2019. Pattern applets – working with applets promoting pattern recognition. In SEMT 19 : Opportunities in Learning and Teaching Elementary Mathematics : international symposium elementary mathematics teaching (Novotná, J., Moravová, H., eds). Praha : Univerzita Karlova, 2019, s. 72-80. ISBN 978-80-7603-069-5. Indexovaný v WOS
AFC Šupšáková, B, 2020. Visual Literacy for the 21ST Century: The Required Ability to Understand the Power of Modern Images. In Carmo, M. (ed.). 2020. Book of Abstracts. World Institute for Advanced Research and Science (WIARS). Portugal : Published by inScience Press, Rua Tomas Ribeiro, 45, 1º D, 1050-225 Lisboa, Portug, p. 56. ISBN: 978-989-54815-1-4.
AFC Vargová, M., Mastišová, J. 2020. Problems with reading comprehesnion of socially disadvantaged pupils. In Współczesne idee w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej: monografia wieloautorska. Klim-Klimaszewska, A., Scholtzová, I., eds. Siedlce (Poľsko): Instytut kultury regionalnej i badaň literackich im. Franciszka Karpinskiego. 2020, s. 271-280. ISBN 978-83-66597-00-6.
AFC Zastková, Z. Kooperatívne výučbové stratégie v kontexte rozvoja kľúčových kompetencií = Cooperative learning strategies in the context of developing key competencies. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů 15: výzvy pro učitele v 21. století. Olomouc, 2021, s. 204-212. ISBN 978-80-244-5886-1.
AFC Vargová, M. – Mastišová, J. 2021. Development of grafomotors Skills in Children from Socially Disadvantraged Backgrounds (Siedlce, v tlači)
AFD Benyak, J. Miesto informačnej gramotnosti v primárnom vzdelávaní. In Súčasnosť a perspektívy edukácie III – národný program rozvoja výchovy a vzdelávania. Petlák, Erich, eds. Ružomberok : VERBUM, 2019, s. 39-44. ISBN 978-80-561-0641-9.
AFD Benyak, J. Hodnotenie informačnej gramotnosti žiakov primárneho vzdelávania. In Online Journal of Primary and Preschool Education. Ústí and Labem : PF UJEP, 2020, 4(1), s. 25-29. ISSN: 2533-7106.
AFD Zastková, Z. Vplyv kooperatívneho učenia na sociálnu dynamiku triedy v mladšom školskom veku /The impact of cooperative learning on class social dynamics in young school age. In Aktuálne problémy predškolskej a elementárnej pedagogiky vo výskumoch študentov doktorandského štúdia. Šupšáková, B., Jablonský, T., eds. Ružomberok : VERBUM, s. 21-37. ISBN (printová verzia): 978-80-561-0870-3. ISBN (elektronická verzia): 978-80-561-0871-0.
BDF Zastková, Z., Jablonský, T. Kooperatívne učenie v konkrétnych didaktických situáciách. In Didaktika : odborný časopis pre výchovu a vzdelávanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2020, roč. 1, č. 3. ISSN 1338-2845.
DAI Zastková, Z. Kooperatívne výučbové stratégie zamerané na rozvoj charakteru v primárnom vzdelávaní. Ružomberok: KU, PF. Dizertačná práca obhájená dňa 21.6.2021.

Ohlasy

Názov kategórie Konkrétny názov
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin: ISBCRTI, 89 str. ISBN 978-1-9162020-0-9.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin: ISBCRTI, 89 str. ISBN 978-1-9162020-0-9.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Jablonský, T. et.al. 2019. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, 113 p. ISBN 978-0-9957986-9-4.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS Šupšáková, B. Tacol, T. Likovni razvoj in simbol v vizualni komunikaciji otroka. Ljubljana (Slovinsko) : DEBORA, 2019, 263 s. ISBN 978-961-6525-95-4.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Šupšáková, B. Tacol, T. Likovni razvoj in simbol v vizualni komunikaciji otroka. Ljubljana (Slovinsko) : DEBORA, 2019, 263 s. ISBN 978-961-6525-95-4.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Jablonský, T. et al. 2019. Principia in the solution process of (non) specific forms of children and youth behavior in the school environment. Dublin: ISBCRTI, 89 str. ISBN 978-1-9162020-0-9.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Jablonský, T. et.al. 2019. Interdisciplinary and Intradisciplinary Strategies in Educational Situations in the Care for Intact Pupils and Pupils with Specific Needs. Dublin : ISBCRTI, 113 p. ISBN 978-0-9957986-9-4.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch Zastková, Z., Jablonský, T. Kooperatívne učenie v konkrétnych didaktických situáciách. In Didaktika : odborný časopis pre výchovu a vzdelávanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2020, roč. 1, č. 3. ISSN 1338-2845.

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Webová edukačná stránka Ide o fakultný portál (časť veda a umenie) a o edukačnú stránku, ktorá vznikla v predchádzajúcom grantovom projekte Interdisciplinárne projektovanie edukačných modelov a ich implementácia do výučby prierezových tém ŠVP. V sekcii Aktuálne informácie sú o.i. publikované texty a čiastkové výstupy z aktuálne riešeného projektu. http://www.ku.sk/index.php/fakulty-a-pracoviska/pedagogicka-fakulta/pf-veda-a-vyskum/publikacna-cinnost. www.arteducation.sk. www.artmediaeducation.sk. http://www.ku.sk/index.php/fakulty-a-pracoviska/pedagogicka-fakulta/pf-veda-a-vyskum/publikacna-cinnost. www.arteducation.sk. www.artmediaeducation.sk.
Webová edukačná stránka Ide o fakultný portál PdF KU Ružomberok, (časť veda a umenie) a o edukačnú stránku, ktorá vznikla v predchádzajúcom grantovom projekte Interdisciplinárne projektovanie edukačných modelov a ich implementácia do výučby prierezových tém ŠVP. V sekcii Aktuálne informácie sú o.i. publikované texty a čiastkové výstupy z aktuálne riešeného projektu. www.ku.sk/index.php/fakulty-a- pracoviska/pedagogicka-fakulta/ pf-veda-a-vyskum/publikacna- cinnost. Tiež: www.arteducation.sk. www.artmediaeducation.sk.
Kultúrne dedičstvo a prírodné bohatstvo regiónov v kontexte vzdelávania Projekt pre oblasť výchovy a vzdelávania na základných školách „Génius loci – spoznaj svoj región", jeho kultúrne dedičstvo, zvyky, tradície a prírodné bohatstvo. https://artmediaeducation.sk/

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter