Nasadenie multimediálnych výukových materiálov do procesu výučby manažérskych predmetov

Basic informations

Thematic area: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Project name (Slovak): Nasadenie multimediálnych výukových materiálov do procesu výučby manažérskych predmetov

Project name (English): Deployment of multimedia teaching materials in the process of teaching managment subjects

Start of project: 2017

End of project: 2019

Condition of project: Ukončený

Project number: 025EU-4/2017

Project leader: doc. PhDr. Peter Dorčák, PhD.

University: Ekonomická univerzita v Bratislave

Department: Fakulta podnikového manažmentu

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Pumped for the entire period of the project 20 675,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
AAA Ludwig, Sven; Markovič, Peter. 2019. Informationsasymmetrien bei M&A-Transaktionen. Frankfurt am Main: MCDP. ISBN 978-3-945484-17-3. 160 s.
ACB Beithe, Michael (65%); Markovič, Peter (35%); Majtán, Miroslav (%); Juhászová, Zuzana (%): Tipps für das eigenständige wissenschaftliche Arbeiten.
ADE Dorčák, Peter (25%); Markovič, Peter (25%); Pollák, František (25%); Svetozarovová, Nella (25%): Key Performance Indicators in the Process of Performance Evaluation Selected Approaches. 2017 Dubai : Research Plus Journals, 2017. ISSN 2518-0959
AFC Markovič, Peter; Dorčák, Peter; Novysedlák, Martin; Dorčáková, Ingrid; Pollák, František: Business sucession model for SMES in the Central Europe region. ISER International Conference, Abu Dhabi, UAE. 2019. ISBN 978-93-89469-70-7
AAB Markovič, Peter; Dorčák, Peter; Pollák, František: Multimédiá v procese výučby manažérskych predmetov. Prešov: Bookman, s.r.o., 2019. ISBN: 978-80-8165-380-3 (v procese tlače)
ABC Pollák, František; Dorčák, Peter; Markovič, Peter: Reputation management. In: Promotion and Marketing Communications. London: IntechOpen 2020. ISBN 978-1-83880-228-8. Akceptované pre publikovanie.
ACA Markovič, Peter; Dorčák, Peter; Pollák, František: Current trends in marketing communication. Frankfurt am Main: MCDP International UG. 2020. Akceptované pre publikovanie

Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)

Output name Description of output Link
Webstránka projektu Internetová stránka projektu prezentujúca realizované výstupy, podrobnejšie opísaná v časti "Splnenie cieľov a výsledky projektu". http://iuniverzita.sk
Mobilná platforma a On-line databázy pre multimediálny obsah Mobilná platforma a on-line databázy pre multimediálny obsah, časť č.1, podrobnejšie opísaná v časti "Splnenie cieľov a výsledky projektu". https://www.scribd.com/document/358011508/Zmyslov%C3%BD-marketing
Mobilná platforma a On-line databázy pre multimediálny obsah Mobilná platforma a on-line databázy pre multimediálny obsah, časť č.2, podrobnejšie opísaná v časti "Splnenie cieľov a výsledky projektu". https://www.scribd.com/document/329841186/Nove-trendy-v-propagacii
Mobilná platforma a On-line databázy pre multimediálny obsah Mobilná platforma a on-line databázy pre multimediálny obsah, časť č.3, podrobnejšie opísaná v časti "Splnenie cieľov a výsledky projektu". https://www.scribd.com/document/325258016/Medzinarodn%C3%BD-obchod-a-kultura-podnikania

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele.

Filter

Filter