The main objective
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:
Starostlivosť o zákazníkov je extrémne dôležitá súčasť podnikania, ktorá sa bohužial na Slovensku veľmi podceňuje. Je sedemkrát zložitejšie a drahšie získať nového zákazníka ako si stávajúceho udržať. A práve pri riešení požiadaviek od existujúcich zákazníkov robia slovenské spoločnosti najvačšie chyby v komunikácií, prístupe a kvalite odpovede.
Na workshope sa dozviete a naučíte:
ako správne komunikovať s potenciálným zákazníkom a zvýšiť si predaje v priemere o 30%
ako odpovedať zákazníkom, čo robiť ked vás vytočia, čo si najviac cenia a ako sa postaviť k reklamáciam, či negatívnej kritike
prečo je dôležité komunikovať so zákazníkom tak, ako je to jemu prirodzené
ako identifikovať a zneškodniť negatívnu reklamu na facebooku a na twitteri či iných sociálných médiach a otočiť ju vo váš prospech
čo je najdôležitejší faktor pri vytvorení úsmevu na tvári zákazníka, aby následne pozitívne hovoril o vašej spoločnosti všetkým naokolo
Tieto teoretické znalosti následne pretavíme do praktických skúseností, keďže druhá časť workshopu sa bude zameriavať na správne pochopenie a nastavenie nájstroja na správnu komunikáciu Live Agent (www.ladesk.com).
Topic circuits
ČO SA NA SEMINÁRI NAUČÍTE:
ako správne komunikovať so zákazníkom.
ako si nastaviť a správne používať live chat vo vašom e-shope alebo stránke. Ako môže live chat zvýšiť vaše predaje až o tretinu.
ako sledovať čo o vás hovoria vaši zákazníci na sociálných médiach ako je twitter alebo facebook. A ako obrátiť negatívneho a nespokojného zákazníka na vášho najväčšieho fanúšika.
prečo je dôležité ponúkať odpovede na najčastejšie otázky či problémy priamo na vašej stránke. Naučíte sa ako správne vytvoriť zákaznícky portál, kde všetky tieto informácie dokáže jednoducho nájsť a kontaktovať vás.
taktiež vás naučíme, ako dokážete za menší čas vyriešiť viac zákazníkov k ich vyššej spokojnosti. Ukážeme vám, prečo je dôležité sa sústrediť vždy len na jednu úlohu a ako správne motivovať zamestnancov k lepším výkonom na oddelení služieb zákazníkom.
ukážeme vám aj niekoľko príkladov z reálneho života, ktoré môžete okamžite aplikovať.
a mnoho ďalších užitočných vecí.
KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?
Customer satisfaction, chat systems, multi-channel customer support, customer loyalty. Zároveň sa naučíte ovládať nástroj na správu komunikácie so zákazníkmi Live Agent (www.ladesk.com)
Next information
PRE KOHO JE SEMINÁR URČENÝ:
majiteľov, obchodných a zákazníckych riaditeľov, aj malých spoločností, či e-shopov (už od 2 ľudí) až do stredne veľkých spoločností (250 zamestnancov), ktorým nie sú ich zákazníci a tržby ľahostajné
ľudí, čo majú na starosti komunikáciu so zákazníkmi, resp. starostlivosť o zákazníkov
kohokoľvek, koho zaujíma zvýšenie obratu a spokojnosti zákazníkov
ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA SEMINÁRI:
Mali by ste mať funkčny e-shop alebo online predaj vašich služieb či produktov a taktiež mať už reálnych zákazníkov, ktorí chcú s vami komunikovať a interagovať. Inak nie je nič iné potrebné vedieť pred workshopom.
Information about the event entered:
Mgr. Simona Budinská (simona.chrappova@pricemania.sk)
Last update: 27.09.2013 10:28