The main objective
Mnoho e-shopov už dávno pochopilo, že porovnávače cien sú jedným z najlepších marketingových nástrojov. Nahliadnite do ich fungovania aj vy a bojujte nielen s najnižšou cenou, ale najmä kvalitou. Na školeni Optimalizácia inzercie vo vyhľadávačoch tovaru sa naučíte, ako pracovať s inzerciou na porovnávačoch cien a ako vďaka nim zvýšiť svoju návštevnosť, obrat a zisk.
PREČO BY STE SA MALI ŠKOLENIA ZÚČASTNIŤ
Ukáže vám, ako obmedziť náklady a navýšiť zisk e-shopu.
Zodpovie vaše otázky o Heureke, Pricemanii, NajNákupe.
Topic circuits
PROGRAM ŠKOLENIA
Slovenské vyhľadávače tovaru - ktoré sú na trhu, a ktorým venovať pozornosť.
České vyhľadávače tovaru - ktoré se hodia pri predaji e-shopu zo Slovenska.
Ako funguje inzercia vo vyhľadávačoch tovaru po technickej stránke, základy prenosu dát, časté technické chyby e-shopov.
Prečo vyhľadávače tovaru nie sú „SEO“.
Ako využiť poznatky z auditu XML aj pre SEO, PPC reklamu a ďalšie marketingové metódy.
Heureka.sk - podrobný rozbor, ako funguje inzercia, na čo si dať pozor, ako odstraňovať chyby a navyšovať návštevnosť.
Heureka.sk – aké novinky by nás mohli čakať v roku 2015.
NajNákup.sk - na čo si dať pozor a ako pracovať s inzerciou.
Pricemania.sk - na čo si dať pozor a ako pracovať s inzerciou.
Príklady riešení najčastejších problémov pomocou aplikácie Mergado.
Kde vzniká zisk e-shopu a ako ho navyšovať pri rozumných nákladoch.
Konkrétne príklady a odporúčania pre nastavenie kampaní na porovnávačoch cien.
Diskusia.
Next information
ČO SI VZIAŤ SO SEBOU NA ŠKOLENIE
Otvorenú myseľ a otázky, ktoré vás zaujímajú. Na mieste dostanete tlačené materiály. Je možné využiť notebook, nie je to však nevyhnutné.
ČO DOSTANETE
Školenie s dôrazom na diskusiu. Školiteľom bude Michal Janík, ktorý se riadeniu inzercie ve vyhľadávačoch tovaru venuje naplno od roku 2010. Bude sa snažiť, aby pre vás bolo školenie prínosné.
Poobednú časť prevezme Michal Král, ktorý vám vysvetlí, ako fungujú porovnávače cien a ako ich využívať efektívne. Ukáže vám konkrétne príklady a odporučí optimálne nastavenie kampaní pre to, aby ste vyťažili z porovnávačov cien maximum pre váš obrat a zisk.
Tlačené materiály.
Odpovede na vlastné otázky.
Information about the event entered:
Mgr. Lenka Káčerová (lenka.kacerova@pricemania.sk)
Last update: 26.05.2015 15:11