Found 7 study programmes
-
Information studies
(full-time, Bc.)Informačné štúdiá sú študijný, výskumný a profesijný odbor, ktorého ťažiskom je práca s dokumentmi a informáciami. Študijný program informačné štúdiá sa orientuje na manažment, vyhľadávanie, analýzu,…
-
Marketing communication
(full-time, Bc.)Cieľom bakalárskeho študijného programu marketingová komunikácia je vytvoriť platformu na výchovu a vzdelávanie výkonných a tvorivých pracovníkov v oblasti marketingovej komunikácie, ktorí dokážu…
-
Marketing communication
(full-time, Mgr.)Marketingová komunikácia je integrálnou zložkou ekonomického i spoločenského systému modernej spoločnosti. Potreba odbornej prípravy pracovníkov reklamy, public relations, sponzoringu a ďalších…
-
Medimatics
(full-time, Bc.)A unique study programme that combines the human and technical aspects of communication in modern society in an unconventional way. It deals mainly with information, communication and media, teaching…
-
Information studies
(full-time, Mgr.)Absolventi programu Informačné štúdiá sú pripravovaní na zvládnutie teoretických a metodologických základov knižničnej a informačnej vedy s dôrazom na informačné technológie, sociálnu a elektronickú…
-
Journalism
(full-time, Mgr.)Absolventi druhého stupňa vysokoškolského štúdia žurnalistiky získajú rozšírené a prehĺbené poznatky o tvorbe spravodajských a publicistických komunikátov, spôsoboch ich stvárňovania v textovej,…
-
Journalism
(full-time, Bc.)Absolventi študijného programu žurnalistika (1. stupeň) ovládajú teoretické základy žurnalistickej práce v tlači, rozhlase, televízii, internetových periodických tituloch a v tlačových či…