Faculty of Commerce
![logo](/_thumbs/250/150/of-eu_6239811.jpg)
Study programmes
biznis a marketing (full-time) |
medzinárodné podnikanie (full-time) |
podnikanie v cestovnom ruchu a službách (full-time) |
manažment cestovného ruchu (full-time) |
manažment medzinárodného obchodu (full-time) |
Tourism Management (full-time) |
Tourism Management (external) |
International Business Management (external) |
Marketing and Business Management (full-time) |
Marketing and Trade Management (external) |
Foreign language study programs are not provided.
Faculty profile
Poslaním Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, ktorá je súčasťou európskeho priestoru vysokoškolského vzdelávania a spoločného európskeho výskumného priestoru, je rozvíjať harmonickú osobnosť, vedomosti, múdrosť, dobro a tvorivosť v človeku a prispievať na základe tvorivého vedeckého bádania v oblasti ekonómie, ekonomiky, humanitných a nadväzujúcich spoločenských vied k rozvoju vzdelanosti a vedy pre blaho celej spoločnosti, a tým prispievať k rozvoju vedomostnej spoločnosti.
Snahou Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave je byť modernou akademickou inštitúciou, ktorá reaguje na potreby trhu vzdelávania, rozvíja vedecko-výskumnú činnosť, je otvorená zmenám, a zároveň je verná svojim hodnotám a oddaná svojmu poslaniu. Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave uskutočňuje aktivity, prostredníctvom ktorých je vnímaná ako:
- tvorca a ochranca hodnôt,
- akademická inštitúcia, kde sa všestranne rozvíjajú osobnosti,
- vzdelávacia inštitúcia, kde sa dosahuje vysoká úroveň vzdelania,
- vedecko-výskumná inštitúcia, kde sa rozvíjajú nové poznatky v obchodnovedných disciplínach,
- rovnocenný partner pre akademickú verejnosť a hospodársku prax v globálnom prostredí.
Strategickým cieľom Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave je stať sa modernou fakultou rešpektovanou v medzinárodnom prostredí.
Accommodation and boarding
Responsibility for content: doc. Ing. Zuzana Francová, PhD. (zuzana.francova@euba.sk)
Last update: 25.03.2023 17:33