Študentky Fakulty managementu UK na druhom mieste v národnom kole marketingovej súťaže

25.05.2012

Tím študentiek 4. ročníka Fakulty managementu UK (FM UK) si v národnom finále prestížnej súťaže L’Oreál Brandstorm 2012 vybojoval striebornú pozíciu. Do jubilejného 20. ročníka tejto medzinárodnej marketingovej súťaže sa zaregistrovalo 8250 tímov zo 45 krajín sveta. Národné finále (Slovenskej a Českej republiky) sa konalo 11. mája 2012 v Prahe. Univerzitu Komenského v Bratislave tu reprezentoval tím FM UK v zložení Jaroslava Kapitánová, Lucia Kováčová a Martina Sokolíková.

Témou ročníka bola značka The Body Shop. Úlohou súťažiacich bolo vžiť sa do pozície marketingového manažéra značky a uviesť na trh novú produktovú radu s prvkom inovácie. Študentkám FM UK sa podarilo postúpiť do semifinále medzi 12 najlepších tímov. Po prezentácii projektu odbornej porote postúpili do národného finále, kde súperili s ďalšími 4 tímami. Nasledovala spolupráca s renomovanou reklamnou agentúrou a vo finálnej fáze predstavenie návrhov medzinárodnej porote na čele s generálnym riaditeľom spoločnosti L´Oreál Laurentom Boukobzom.

Študentky FM UK si v silnej konkurencii vybojovali 2. miesto. To prvé obsadili kolegovia z Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorí postúpili aj do celosvetového finále v Paríži.

Zdroj: http://www.uniba.sk/index.php?id=186&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1915&tx_ttnews[backPid]=18&cHash=e689d05d46