Robo Cup 2010
Turnaj je určený pre študentské tímy zo strednej Európy. Všetci ktorí majú vlastného hráča a chcú si zmerať svoje sily s inými hráčmi sú vítaní.
Súťažiť sa bude v dvoch kategóriách:
Súťaž 2D Súťaž 3D
Harmonogram:
do 20. mája 2010 | sa treba prihlásiť e-mailom na adresu: lekavy [at] fiit.stuba.sk |
21. mája 2010 | regionálny turnaj v simulovanom robotickom futbale |
Ako sa prihlásiť?
Na adresu: lekavy [at] fiit.stuba.sk treba poslať:
-
-
- názov tímu
- kontaktné informácie autorov
- škola na ktorej autori študujú spolu s druhom štúdia
- stručná charakteristika hráčov (hlavné zameranie práce, využité postupy, tím z ktorého sa vychádza atď.)
- predbežná spustiteľná verzia hráča pre účely kvalifikácie
-
V prípade akýchkoľvek nejasností odporúčame komunikáciu priamo s organizátormi.
Organizátori si vyhradzujú právo usporiadať v prípade veľkého počtu prihlásených tímov kvalifikačné kolo, v ktorom sa rozhodne o účasti tímov na turnaji.
Ďalšie pokyny:
Každý tím bude mať pridelené 1 až 2 počítače. Pre svojich hráčov bude môcť tím využiť výpočtovú silu a úložný priestor pridelených počítačov. V prípade nutnosti je možné požiadať organizátorov o pridelenie ďalšieho stroja, tejto požiadavke však nemusí byť z technických dôvodov vyhovené.
Tím je povinný dodať organizátorom spúšťacie súbory a zdrojové kódy svojho tímu, prípadne všetky ďalšie súčasti hráča potrebné na jeho beh (napríklad konfiguračné súbory), a to najneskôr do skončenia posledného zápasu turnaja. Dodané súbory budú po turnaji zverejnené. Celý tím musií byť spustiteľný jedným príkazom z príkazového riadku a tím musí tento príkazový riadok dodať spolu so súbormi hráča.
Každý tím je zodpovedný za spustenie vlastných hráčov na turnaji a nebude tolerované zdržovanie pri spúšťaní hráčov, prípadne opakované spúšťanie hráčov (a teda aj servera). Odporúčame si spúšťanie dôkladne pripraviť a niekoľkokrát vyskúšať. Rozhodca môže udeliť výnimku z tohto pravidla v prípade, že takýto stav nastal bez zavinenia tímu.
Pridané:
15.03.2010