Marketingová komunikácia
Absolvent študijného programu marketingová komunikácia na 3. stupni štúdia získa širokú škálu teoretických poznatkov z oblasti filozofie, sociológie, marketingu, manažmentu a marketingovej komunikácie. V oblasti aplikovaných vied sa predpokladá osvojenie kategoriálneho a pojmového aparátu komunikačných vied, teórie marketingovej komunikácie, sociológie a marketingových komunikačných stratégií. Okrem teoretických vedomostí sa predpokladá rozvoj schopnosti samostatného kritického myslenia o marketingovej komunikácií, zvládnutie metodiky výskumu a získanie praktických zručností v strategickom koordinovaní mediálnych komunikátov. Východiskom edukačných postupov sú najnovšie teoretické poznatky z oblasti masovej a marketingovej komunikácie, ako aj najnovšie interpretačné stratégie. Dôraz sa kladie na vytváranie zručností a schopností, ktoré absolventovi umožnia aktívne a tvorivo vstupovať do sociálnych a marketingových komunikačných systémov. Poslucháč bude schopný komparácie najrozličnejších typov mediálnych informácií. Absolvent študijného programu marketingová komunikácia sa bližšie oboznámi s problematikou a s metodickými koncepciami súčasnej vedy. Samostatnou vedeckou prácou rozširuje súčasnú úroveň poznania v teórii a praxi marketingovej komunikácie a úroveň marketingovej reflexie. Ďalej získa zručnosti v pragmatike komunikácie vo vedeckom spoločenstve ako aj mimo neho.
Uplatnenie absolventov
Absolvent doktorandského štúdia študijného programu marketingová komunikácia má možnosť efektívnejšie pracovať v oblasti, ktorá úzko súvisí s témami a zameraním jeho doktorandského štúdia a dizertačnej práce. Zároveň mu je umožnené aktívne a zodpovedne sa podieľať na riešení vedecko-výskumných úloh, ktoré môžu byť prínosom pre marketingové inštitúcie, ekonomické organizácie, PR a reklamné agentúry, v ktorých vykonáva svoju profesnú prax. Doktorand môže byť taktiež prínosom tímom pôsobiacim vo sférach územnej samosprávy a vyšších územných celkov.
Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.
Podmienky pre prijatie na doktorandské študijné programy na Fakultu masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v študijnom programe marketingová komunikácia, masmediálna komunikácia, teória digitálnych hier:
- O prijatie na štúdium môžu žiadať absolventi domácich alebo zahraničných vysokých škôl, ak majú ukončené magisterské alebo inžinierske štúdium v príslušnom alebo príbuznom študijnom odbore.
- Prihláška na doktorandské štúdium sa podáva na formulári s prílohami. Tlačivo prihlášky na 3. stupeň vysokoškolského štúdia (doktorandské štúdium) je uchádzačom k dispozícii na webovej stránke Ministerstva školstva SR – www.minedu.sk - alebo sa dá zakúpiť v špecializovaných predajniach (tlačivá, kancelárske potreby, a pod.).
- V prihláške na doktorandské štúdium uchádzač uvedie meno a priezvisko, dátum a miesto narodenia, rodné číslo a adresu trvalého bydliska, vybraný študijný program, vybranú tému dizertačnej práce a informáciu o znalosti cudzích jazykov.
- K prihláške na doktorandské štúdium je uchádzač povinný priložiť projekt dizertačnej práce (odporúčaný rozsah 5-7 strán).
- K prihláške uchádzač prikladá potvrdenie o zaplatení poplatku za prijímacie konanie.
Doktorandské študijné programy môže študovať absolvent magisterského študijného programu v príbuzných študijných odboroch v zmysle charakteristiky študijného programu. V špecifických prípadoch rozhoduje o prijatí prihlášky na doktorandské študijné programy dekan fakulty.
K prihláške uchádzač priloží: životopis, overené kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní, zoznam publikovaných článkov alebo zoznam výsledkov inej odbornej činnosti, príp. posudky týchto prác a činností. Uchádzač o externú formu štúdia predloží potvrdenie o zamestnaní v príslušnom odbore.
Uchádzač o štúdium v AR 2022/2023 registruje prihlášku elektronicky cez AIS2 na webovom sídle UCM, kde nahrá aj všetky povinné prílohy. Uchádzač je povinný prihlášku nahratú v AIS2 uložiť (stav prihlášky „evidovaná“ nie je postačujúci).
Podmienky pre zahraničných študentov
Podmienky prijatia pre zahraničných študentov sú rovnaké ako pre študentov zo SR, vyžaduje sa dobrá znalosť slovenčiny.
Koordinátor pre študentov so špecifickými potrebami
Mgr. Juliána Mináriková, PhD.
Na fakultu možno podať len jednu prihlášku na jeden študijný program.
Presun termínu prijímacej skúšky nie je možný.
Na vrátenie poplatku za prijímacie konanie si nie je možné nárokovať.
Požaduje sa dobrá znalosť aspoň jedného cudzieho jazyka (anglický jazyk, nemecký jazyk).
-
Podanie prihlášky na štúdium
16.11.2021 - 08.07.2022
-
Konanie prijímacej skúšky
01.08.2022 - 31.08.2022
Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.
3
Prílohy
- životopis (elektronická forma)
- Kópia dokladu o zaplatení poplatku za príjímacie konanie (elektronická forma)
- Overená kópia vysvedčenia za 1. ročník SŠ (predná strana zo známkami). (elektronická forma)
- Overená kópia vysvedčenia za 2. ročník SŠ (predná strana zo známkami). (elektronická forma)
- Overená kópia vysvedčenia za 3. ročník SŠ (predná strana zo známkami). (elektronická forma)
- Overená kópia vysvedčenia za polrok 4. ročník SŠ (predná strana zo známkami). (elektronická forma)
Ročné školné
Štandardná dĺžka štúdia: bezplatne
Štúdium dlhšie ako je štandardná dĺžka študijného programu, súbežné štúdium: 850 €
Poplatok za prijímacie konanie
písomná prihláška: 40 €
elektronická prihláška: 40 €
Fakturačné údaje
Banka: Štátna pokladnica
Variabilný symbol: 32207
Konštantný symbol: 0308
Špecifický symbol: rodné číslo uchádzača bez lomky
IBAN: SK59 8180 0000 0070 0007 1919
SWIFT: SPSRSKBAXXX
Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.
Zodpovednosť za obsah: PhDr. Zuzana Mikulková – zuzana.mikulkova@ucm.sk
Posledná aktualizácia: 03.12.2021 17:52