Umenie v masmédiách – ambientné média

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Názov projektu (slovenský): Umenie v masmédiách – ambientné média

Názov projektu (anglický): Art in mass media - ambient media

Začiatok riešenia projektu: 2021

Koniec riešenia projektu: 2022

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 018UCM-4/2021

Vedúci projektu: doc. Mgr. Łukasz Wojciechowski, PhD.

Vysoká škola: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Pracovisko: Fakulta masmediálnej komunikácie

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 6 319,52 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
ADE WOJCIECHOWSKI, Ł., FICHNOVÁ, K. 2021. New Technologies and Ambient Marketing Communication. In: Studia de Cultura: Annales Universitatis Paedagogicae, 2021, ISSN 2083-7275, e-ISSN 2391-4432. v tlači (po posudkoch).
V3 Mago, Zdenko (100%): Spoločné aspekty in-game advertisingu a ambient marketingu. Bratislava : ISSN 1339-5181
V3 Wojciechowski, Łukasz Pawel (50%); Fichnová, Katarína (50%): New technologies and ambient marketing communication. Kraków : ISSN 2391-4432
V3 Wojciechowski, Łukasz Pawel (100%): Prvky umenia v ambient a guerilla marketingu a ich súčasné podoby a variácie. Bratislava : ISSN 1339-5181
V3 Hurajová, Anna (50%); Hladíková, Vladimíra (50%): Educating for Good Character: from Critical Thinking to Intellectual Character Virtues. Trnava : ISSN 2585-9188
V3 MAGO, Zdenko, Łukasz P. WOJCIECHOWSKI, Magdaléna BALÁŽIKOVÁ a Amiee J. SHELTON. Learning by Playing: a Case Study of the Education in Photography by Digital Games. Journal of Education Culture and Society. (2023). ISSN 2081-1640. (v tlači). WoS.
V2 FICHNOVÁ, Katarína, Łukasz P. WOJCIECHOWSKI, Edita ŠTRBOVÁ. Ambient, Guerilla and Event Marketing in Education of Marketers, and Development of Creative Abilities – a Case Study. Taylor & Francis. (2023). (v tlači)
P1 WOJCIECHOWSKI, Łukasz Paweł a Katarína FICHNOVÁ. Ambient Communication and Creativity. University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava. (2023). ISBN: 978-80-572-0228-8. Online: https://ambient-cc.fmk.sk/
V1 FICHNOVÁ, Katarína, Łukasz P. WOJCIECHOWSKI a Edita ŠTRBOVÁ. Creative Abilities and Guerilla, Ambient and Event Marketing. UE Katowice, (2023). (v tlači)

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Ambient Communication and Creativity WOJCIECHOWSKI, Łukasz Paweł a Katarína FICHNOVÁ. Ambient Communication and Creativity. University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava. (2023). ISBN: 978-80-572-0228-8. https://ambient-cc.fmk.sk/

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter