Vyučovanie matematiky a informatiky pomocou elektronických interaktívnych komponentov
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Vyučovanie matematiky a informatiky pomocou elektronických interaktívnych komponentov
Názov projektu (anglický): Teaching Mathematics and Computer Science Using Interactive Components
Začiatok riešenia projektu: 2021
Koniec riešenia projektu: 2023
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 004TTU-4/2021
Vedúci projektu: doc. PaedDr. Milan Pokorný, PhD.
Vysoká škola: Trnavská univerzita v Trnave
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 24 359,93 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFD | Pokorný, M.: Interaktívne aplikácie ako doplnkový študijný materiál pre vyučovanie matematiky na základnej škole v čase pandémie COVID-19. Zborník z konferencie UNINFOS 2021. Prijaté na publikovanie. |
AFC | Žilková, K. (2021). Interactive approaches in children’s patterning according to their needs, interest, and abilities. EDULEARN21 Proceedings ISBN: 978-84-09-31267-2 Format: USB Flash drive. doi: doi.org/10.21125/edulearn.2021 |
AFC | Voštinár, P.: EduScrum method for teaching programming microcontroller Arduino. In MIPRO 2021 : 44rd international convention proceedings, Opatija, Chorvátsko. - 1. vyd. - Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics-MIPRO, 2021. - ISSN 1847-3946. - S. 801-805. |
AFC | Horváthová, D. - Voštinár, P. - Bako, M.: Vzdelávacie aplikácie VR/AR pre hospitalizované deti. In Sborník příspěvku z konference a soutěže eLearning 2021 / ed. Petra Poulová ; rec. Blanka Klímová, Ivana Šimonová. - 1. vyd. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2019. - ISBN 978-80-7435-831-9. - S. 21-26. |
I2 | Pokorný, M.: Interaktívne aplikácie z matematiky pre žiakov 1. stupňa ZŠ. In: Elementary Mathematics Education 2022 : Liberec, April 21 - 23, 2022 : Nové výzvy ve vzdělávání matematice v primární škole=New challenges in mathematical education in primary school : sborník abstraktů=book of abstracts. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2022. - s. 40. |
V2 | Pokorný, M.: Online Learning in Teaching Initial Math Education. Zborník z konferencie ICRIC 2022. In print |
V3 | Pokorný, M.: Experience with Online Learning of Mathematics in Primary Education. V recenznom konaní |
V2 | Voštinár, Patrik (80%); Dobrota, Rastislav (20%): Minecraft as a tool for teaching online programming. 2022 Rijeka : ISSN 1847-3946 |
V3 | Voštinár, Patrik (50%); Mandrichenko, Aleksandr (50%): “Alone in Space” - escape room game for VR. Viedeň : ISSN 1865-7923 |
O2 | Hanzel, Pavol (30%); Voštinár, Patrik (70%): Využívanie IKT v súčasnom online vzdelávaní. 2022 Banská Bystrica : ISBN 978-80-974200-0-0 |
V2 | Voštinár, P., Šrobár, M.: Game control via EEG helmets. In: 2022 IEEE 16th International Scientific Conference on Informatics, 23-25 November 2022, Poprad, Slovakia (v tlači) |
V3 | Záhorec, Ján (35%); Hašková, Alena (35%); Hrmo, Roman (30%): Concept mapping in teaching mathematics in Slovakia. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-223-4767-9 ISSN 2227-7390 |
AFC | Voštinár, Patrik (100%): EduScrum method for teaching programming microcontroller Arduino. 2021 Rijeka : ISBN 978-953-233-101-1 ISSN 1847-3946 |
AFC | Horváthová, Dana (45%); Voštinár, Patrik (45%); Bako, Martin (10%): Vzdelávacie aplikácie VR/AR pre hospitalizované deti. 2021 Hradec Králové : ISBN 978-80-7435-831-9 |
I2 | Pokorný, Milan (100%): Interaktívne aplikácie z matematiky pre žiakov 1. stupňa ZŠ. 2022 Liberec : |
V2 | Pokorný, Milan (100%): Online Learning in Teaching Initial Math Education. 2023 Singapure : ISBN 978-981-19-9876-8 |
V2 | Voštinár, Patrik (80%); Dobrota, Rastislav (20%): Minecraft as a tool for teaching online programming. 2022 Rijeka : ISSN 1847-3946 |
V3 | Voštinár, Patrik (90%); Mandrichenko, Aleksandr (10%): “Alone in Space” - escape room game for VR. Viedeň : ISSN 1865-7923 |
O2 | Hanzel, Pavol (30%); Voštinár, Patrik (70%): Využívanie IKT v súčasnom online vzdelávaní. 2022 Banská Bystrica : ISBN 978-80-974200-0-0 |
V2 | Voštinár, Patrik (80%); Šrobár, Michal (20%): Game control via EEG helmets. 2022 Piscataway : ISBN 979-8-3503-1033-7 |
V3 | Záhorec, Ján (35%); Hašková, Alena (35%); Hrmo, Roman (30%): Concept mapping in teaching mathematics in Slovakia. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-223-4767-9 ISSN 2227-7390 |
V3 | Pokorný, Milan (100%): Experience with Online Learning of Mathematics in Primary Education. Viedeň : ISSN 1868-8799 |
V2 | Totkovičová, Martina (50%); Žilková, Katarína (50%); Baštinec, Jaromír (%); Gabrhelová, Gabriela (%): Autokorektívna edukačná pomôcka ako prostredie pre rozvíjanie priestorových predstáv. 2022 Dubnica nad Váhom : ISBN 978-80-8222-044-8 |
V3 | Voštinár, Patrik (90%); Šrobár, Michal (10%): Creating computer games that are controlled by EEG helmets. Belehrad : ISSN 1820-4503 |
AFD | Pokorný, Milan (100%): Interaktívne aplikácie ako doplnkový študijný materiál pre vyučovanie matematiky na základnej škole v čase pandémie covid-19. 2021 Žilina : ISBN 978-80-554-1828-5 |
V3 | Pokorný, M.: On students’ opinions on online learning and blended learning of mathematics. Zborník z konferencie DidMatTech 2023. In print. |
V3 | Horváth, R. - Pokorný, M.: Interaktívne aplikácie z matematiky pre žiakov základných škôl. Zborník z konferencie UPVM 2023. In print. |
V3 | Pokorný, M.: Interactive Applications Utilization in Teaching Mathematics. Zborník z konferencie SCHOLA 2023. In print. |
AFC | Žilková, K. (2021). Interactive approaches in children’s patterning according to their needs, interest and abilities. In EDULEARN21 Proceedings (pp. 545-550). IATED. |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | ŽILKOVÁ, K.: Prednosti a riziká vzdelávania prostredníctvom e-learningového kurzu Manipulačná geometria. XXVI. Didmattech 2013: New Technologies in Science and Education: International scientific and professional conference. University of West Hungary, Györ, 2014, s. 222-227. ISBN 978-963-334-184-1 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | VOŠTINÁR, P. GeoGebra applets for graph theory. In EDULEARN17 Conference, Barcelona, 2017, pp. 10142-10148. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | P. Voštinár, “GeoGebra applets for graph theory,” EDULEARN17 Conference, Barcelona, 2017, pp. 10142-10148. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | P. Voštinár, “Pythagorean theorem – mobile application,” INTED 2018, pp. 0800-0805. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | K. Žilková, “Manipulating geometry course and its advantages and risks in e-learning education,” / “Prednosti a riziká vzdelávania prostredníctvom e-learningového kurzu manipulačná geometria,” XXVI. Didmattech 2013: New Technologies in Science and Education, pp. 222-227, 2014 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | K. Žilková, Školská matematika v prostredí IKT. Bratislava: Pedagogická fakulta UK Bratislava, 2009 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokorný, M. (2019). Blended learning can improve the results of students in combinatorics and data processing. 2019 International Symposium on Educational Technology (ISET), Hradec Kralove, Czech Republic, 207-210. https://doi.org/10.1109/ISET.2019.00050 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokorný, M. (2019). Blended learning can improve the results of students in combinatorics and data processing. 2019 International Symposium on Educational Technology (ISET), Hradec Kralove, Czech Republic, 207-210. https://doi.org/10.1109/ISET.2019.00050 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | M. Pokorný, “Experience with e-learning in teaching combinatorics and data processing,” in MIPRO 2020 : 43rd international convention, Piscataway : IEEE, 2020, pp. 923-927. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | J. Fialová, M. Pokorný, “E-learning can reduce the negative impact of COVID-19 in teaching mathematics,” in ICETA 2020 : 18th IEEE international conference on emerging elearning technologies and applications, Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc, 2020, pp. 102-107.J. Clerk Maxwell, A Treatise on Electricity and Magnetism, 3rd ed., vol. 2. Oxford: Clarendon, 1892, pp.68–73. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | J. Fialová, “Tvorba a využitie aplikácii pre mobilné telefóny v školskej matematike,” in EME Proceedings 2018. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Voštinár P., Horváthová D., Bako M. and Mitter M., "Possibilities of human interaction in the virtual environment," 2019 IEEE 15th International Scientific Conference on Informatics, Poprad, Slovakia, pp. 000371-000376, 2019. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | P. Voštinár, "Using mbot robots for the motivation of studying computer science", 2020 43rd International Convention on Information Communication and Electronic Technology (MIPRO), pp. 653-657, 2020. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Voštinár, P., (2020). MakeCode for Lego Mindstorms EV3. International Journal of Online and Biomedical Engineering, [online] Volume 16(4), pp. 42-53. Available at: https://online-journals.org/index.php/i-joe/article/view/17069 [Accessed 2 May. 2021] |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | P. Voštinár. 2020. Programming LEGO EV3 in Microsoft MakeCode. In 2020 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON). 1868–1872. https://doi.org/10.1109/EDUCON45650.2020.9125170 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | P. Voštinár, D. Horváthová and N. Klimová, "The programmable drone for STEM education", Proc. Int. Conf. Entertainment Comput., pp. 205-210, 2018. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Voštinár, P., Horváthová, D., Klimová, N. (2018). The Programmable Drone for STEM Education. In: International Conference on Entertainment Computing. Springer, Cham. p. 205-210 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Voštinár, P., Klimová, N. (2018). STEM Experiences in Primary and Lower Secondary Schools. In: 2018 16th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA). IEEE. p. 635-640 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | P. Voštinár, “Programming LEGO EV3 in Microsoft MakeCode”. In Proceedings of IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), pp. 1868-1872, 2020 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Voštinár, P.; Horváthová, D.; Mitter, M.; Bako, M.: The look at the various uses of VR, Open Computer Science, 11(1), 2021, 241–250. https://doi.org/10.1515/comp-2020-0123 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Voštinár, P. & Knežník, J., “Experience with teaching with BBC micro:bit”, IEEE Global Engineering Education Conference, Porto, 2020, pp. 1306-1310. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Voštinár, P. & Knežník, J., “Using BBC micro:bit in primary and secondary schools for creating simple smart home”, 3rd International Convention on Information, Communication and Electronic Technology, Croatia, 2020, pp. 648- 652. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokorný, M.: E-learning in manipulative geometry teaching. In: eLSE 2021. - Bucharest : CAROL I National Defence University Publishing House, 2021. - ISSN 2066-026X. - online, 248-253. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokorný, M.: E-learning in manipulative geometry teaching. In: eLSE 2021. - Bucharest : CAROL I National Defence University Publishing House, 2021. - ISSN 2066-026X. - online, 248-253 |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Pokorný, M.: Interactive Elements Can Increase the Efficiency of e-learning Course. Information, Communication and Education Application, Advances in Education Research, Volume 30, 2013, s. 173-178. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Experience with teaching with BBC micro:bit / Patrik Voštinár, Jaroslav Knežník. In: 2020 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) [elektronický zdroj]. - 1. vyd. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2020. - ISBN 978-1-7281-0930-5. - Pp. 1306-1310. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Experience with teaching with BBC micro:bit / Patrik Voštinár, Jaroslav Knežník. In: 2020 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) [elektronický zdroj]. - 1. vyd. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2020. - ISBN 978-1-7281-0930-5. - Pp. 1306-1310. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Using mBot robots for the motivation of studying computer science / Patrik Voštinár. In: MIPRO 2020 : 43rd international convention proceedings, 28.09. - 02.10.2020, Opatija, Chorvátsko. - 1. vyd. - Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics-MIPRO, 2020. - ISSN 1847-3946. - S. 738-742. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Creating mobile apps for teaching / Patrik Voštinár. In: INTED 2018 [elektronický zdroj] : 12th International technology, education and development conference, 05.-07.03.2018, Valencia. - 1. vyd. - Valencia : IATED, 2018. - ISBN 978-84-697-9480-7. - ISSN 2340-1079. - Pp. 811-816. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | The programmable drone for STEM education / Patrik Voštinár, Dana Horváthová ... [et al.]. In: Entertainment computing - ICEC 2018 : international conference on entertainment computing (IFIP-ICEC'18) : 17th IFIP TC 14 International conference held at the 24th IFIP world computer congres WCC 2018, 17.-20.09.2018, Poznan. - 1. vyd. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2018. - ISBN 978-3-319-99425-3. - ISSN 0302-9743. - Pp. 205-210. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | The programmable drone for STEM education / Patrik Voštinár, Dana Horváthová ... [et al.]. In: Entertainment computing - ICEC 2018 : international conference on entertainment computing (IFIP-ICEC'18) : 17th IFIP TC 14 International conference held at the 24th IFIP world computer congres WCC 2018, 17.-20.09.2018, Poznan. - 1. vyd. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2018. - ISBN 978-3-319-99425-3. - ISSN 0302-9743. - Pp. 205-210. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | STEM experiences in primary and lower secondary schools / Patrik Voštinár, Nika Klimová. In: ICETA 2018 [elektronický zdroj] : 16th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications, 15.-16.11.2018, Starý Smokovec. - 1. vyd. - New Jersey : IEEE, 2018. - ISBN 978-1-5386-7912-8. - Pp. 635-640. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Improved process of running tasks in the high performance computing system / Adam Dudáš, Patrik Voštinár ... [et al.]. In: ICETA 2018 [elektronický zdroj] : 16th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications, 15.-16.11.2018, Starý Smokovec. - 1. vyd. - New Jersey : IEEE, 2018. - ISBN 978-1-5386-7912-8. - Pp. 133-140. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Education with BBC micro:bit / Patrik Voštinár, Jaroslav Knežník. In: International journal of online and biomedical engineering (iJOE). - Viedeň : International Association of Online Engineering, 2020. - ISSN 2626-8493. - Vol. 16, no. 14 (2020), pp. 81-94. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | The look at the various uses of VR / Patrik Voštinár, Dana Horváthová ... [et al.]. In: Open Computer Science. - Warsaw : De Gruyter Poland, 2021. - ISSN 2299-1093. - Vol. 11, no. 1 (2021), pp. 241-250. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | The look at the various uses of VR / Patrik Voštinár, Dana Horváthová ... [et al.]. In: Open Computer Science. - Warsaw : De Gruyter Poland, 2021. - ISSN 2299-1093. - Vol. 11, no. 1 (2021), pp. 241-250. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | The look at the various uses of VR / Patrik Voštinár, Dana Horváthová ... [et al.]. In: Open Computer Science. - Warsaw : De Gruyter Poland, 2021. - ISSN 2299-1093. - Vol. 11, no. 1 (2021), pp. 241-250. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Pokorný, M.: Online Learning in Teaching Initial Math Education. Proceedings of International Conference on Recent Innovations in Computing (Volume 1): ICRIC 2022, Singapure : Springer Nature, 2023. (Lecture Notes in Electrical Engineering, ISSN 1876-1100, ISSN 1876-1119 ; Volume 1001). ISBN 978-981-19-9875-1. ISBN (elektronické) 978-981-19-9876-8, s. 657-667 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Pokorný, M.: Experience with Online Learning in the Subject ‘Mathematics in Primary Education‘. International Journal of Emerging Technologies in Learning. ISSN 1863-0383. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 203-213. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Voštinár, P. (2021). EduScrum method for teaching programming microcontroller Arduino. In: MIPRO 2021 : 44rd international convention, September 27, 2021 - October 1, 2021, Opatija : proceedings. - 1. vyd. - Rijeka : Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology, 2021. - ISSN 1847-3946. - Pp. 801-805. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Voštinár, P. (2021). EduScrum method for teaching programming microcontroller Arduino. In: MIPRO 2021 : 44rd international convention, September 27, 2021 - October 1, 2021, Opatija : proceedings. - 1. vyd. - Rijeka : Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology, 2021. - ISSN 1847-3946. - Pp. 801-805. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Voštinár, P. (2021). EduScrum method for teaching programming microcontroller Arduino. In: MIPRO 2021 : 44rd international convention, September 27, 2021 - October 1, 2021, Opatija : proceedings. - 1. vyd. - Rijeka : Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology, 2021. - ISSN 1847-3946. - Pp. 801-805. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Voštinár, P., Dobrota, R. (2022). Minecraft as a tool for teaching online programming. In: MIPRO 2022 : 45th jubilee international convention : proceedings. - 1. vyd. - Rijeka : Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology, 2022. - ISSN 1847-3946. - Pp. 756-761. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Voštinár, P., Dobrota, R. (2022). Minecraft as a tool for teaching online programming. In: MIPRO 2022 : 45th jubilee international convention : proceedings. - 1. vyd. - Rijeka : Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology, 2022. - ISSN 1847-3946. - Pp. 756-761. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Voštinár, P., Dobrota, R. (2022). Minecraft as a tool for teaching online programming. In: MIPRO 2022 : 45th jubilee international convention : proceedings. - 1. vyd. - Rijeka : Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology, 2022. - ISSN 1847-3946. - Pp. 756-761. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Voštinár, P., Mandrichenko, A. (2022). Alone in Space" - escape room game for VR In: International Journal of Interactive Mobile Technologies. - Viedeň : International Association of Online Engineering, 2022. - ISSN 1865-7923. - Vol. 16, no. 17 (2022), pp. 20-36. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Voštinár, P., Mandrichenko, A. (2022). Alone in Space" - escape room game for VR In: International Journal of Interactive Mobile Technologies. - Viedeň : International Association of Online Engineering, 2022. - ISSN 1865-7923. - Vol. 16, no. 17 (2022), pp. 20-36. |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Voštinár, P., Mandrichenko, A. (2022). Alone in Space" - escape room game for VR In: International Journal of Interactive Mobile Technologies. - Viedeň : International Association of Online Engineering, 2022. - ISSN 1865-7923. - Vol. 16, no. 17 (2022), pp. 20-36. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Premenná, výraz | elektronický kurz | http://matematika.truni.sk/premenna-vyraz/ |
Kombinatorika | interaktívne aplikácie | http://matematika.truni.sk/cvicenia?kombinatorika-1st-web |
Klub učiteľov informatiky | elektronický kurz | https://lms.umb.sk/course/view.php?id=2772 |
Premenná, výraz | Elektronický kurz | https://matematika.truni.sk/premenna-vyraz/ |
Pomer, priama a nepriama úmernosť | Elektronický kurz | https://matematika.truni.sk/ppnu/ |
Klub učiteľov informatiky | Elektronický kurz | https://lms.umb.sk/course/view.php?id=2772 |
Zaznamenávanie údajov do tabuľky (systém drag and drop): | Interaktívny aplet | http://www.delmat.info/a/21/ |
Zaznamenávanie údajov do tabuľky alebo do grafu (systém klikania) | Interaktívny aplet | http://www.delmat.info/a/22/ |
Zaznamenávanie a interpretácia údajov z tabuľky do grafu a naopak | Interaktívny aplet | http://www.delmat.info/a/23/ |
Zaznamenávanie a interpretácia jednoduchých piktogramov | Interaktívny aplet | http://www.delmat.info/a/24/ |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.