Rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu
Základné informácie
TOP PROJEKT
Tematická oblasť: komisia č. 4 pre rozvoj kultúry a umenia
Názov projektu (slovenský): Rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu
Názov projektu (anglický): The development of digital game studies and design
Začiatok riešenia projektu: 2020
Koniec riešenia projektu: 2022
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 023UCM-4/2020
Vedúci projektu: Mgr. Zdenko Mago, PhD.
Vysoká škola: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Pracovisko: Fakulta masmediálnej komunikácie
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 16 031,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFD | Farkaš, Tomáš (100%): Thin lines between science and gaming: on the edge between being a player and a researcher. 2020 Trnava : ISBN 978-80-572-0062-8 ISSN 2729-7403 |
AFD | Alföldiová, Alexandra (100%): Educational use of second life. 2020 Trnava : ISBN 978-80-572-0053-6 |
ADN | MAGO, Z.: Fake-Vertising and Mobile Games: Case Study of ‘Pull the Pin’ Ads. In Communication Today, 2020, roč. 11, č. 2. ISSN 1338-130X. |
ADM | Kukumbergová, Alexandra (50%); Kabát, Michal (50%): Is larp the answer to the gamification of events and education? A case study of the ongoing implementation of quests and coins to the core of the festival. Hradec Králové : ISSN 2464-6733 |
AFD | Farkaš, Tomáš (100%): Being digital with my daughter: a continual search for positive effects of digital games. 2021 Trnava : ISBN 978-80-572-0183-0 ISSN 2729-7403 |
AFD | Lenghart, Patrik (50%); Lesková, Andrea (50%): Generation z as a target of mobile apps advertising. 2021 Trnava : ISBN 978-80-572-0183-0 ISSN 2729-7403 |
ADF | ENGLER, M., TRNKA, A.: Concept Art: The Essential Part of Visual Pre-production in the Entertainment Industry. In Acta Ludologica, 2021, roč. 4, č. 1, s. 112-123. ISSN 2585-8599. |
EDI | BALÁŽIKOVÁ, M.: The Debate Goes on: The Video Game Debate 2. In Acta Ludologica, 2021, roč. 4, č. 1, s. 132-134. ISSN 2585-8599. |
AFC | KABÁT, M., KOVALČÍK, J.: ‘Dangerous Zone’: Games Caught Between Education and Indoctrination. In FOTARIS, P. (ed.): ECGBL 2021: The Proceedings of the 15th International Conference on Game Based Learning. Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2021, s. 396-403. ISBN 978-1-914587-12-2. ISSN 2049-0992. |
AFD | ALFÖLDIOVÁ, A.: Spatial interaction with students in Second Life. In GÁLIKOVÁ TOLNAIOVÁ, S., ŠVECOVÁ, M., PRIBILA, K. (eds.): Quo vadis massmedia 2021. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020, s. 8-18. ISBN 978-80-572-0195-3. |
V2 | Macák, Miroslav (100%): Zobrazovanie korupcie v digitálnej hre Persona 5. 2022 Trnava : ISBN 978-80-572-0252-3 |
V2 | Pomichal, Vajk (90%); Trnka, Andrej (10%): Fighting against Fake News Using the Card Game "Follow Me”. 2022 Reading : ISBN 978-1-914587-51-1 ISSN 2049-100X |
V3 | Fichnová, Katarína (45%); Mago, Zdenko (35%); Lenghart, Patrik (20%): Perception of the Higher Education in Digital Games by Slovak High School Students. Trnava : ISSN 2585-9188 |
V3 | Kabát, Michal (25%); Kovalčík, Juraj (25%); Kukumbergová, Alexandra (25%); Richtr, Radek (25%): Pen & Paper & Xerox: Early History of Tabletop RPGs in Czechoslovakia. Trnava : ISSN 2585-9218 |
P1 | BALÁŽIKOVÁ, M.: Vybrané kapitoly pôsobenia digitálnych hier. Trnava : FMK UCM, 2022. ISBN 978-80-572-0269-1. |
P1 | FARKAŠ, T., KABÁT, M.: Audiovizuálne aspekty digitálnych hier. Trnava : FMK UCM, 2022. ISBN 978-80-572-0270-7. |
P1 | MAGO, Z.: Marketing digitálnych hier. Trnava : FMK UCM, 2022. ISBN 978-80-572-0271-4. |
V2 | FARKAŠ, T.: (Approaching) the Sound Of The Metaverse (Searching Unique Sonic Elements of the Metaverse and Defining the Sound Identity). In PROSTINÁKOVÁ HOSSOVÁ, M., GRACA, M., SOLÍK, M. (eds.): Marketing and Media Identity 2022: Metaverse is the New Universe. Trnava : FMK UCM, 2022, s. 27-37. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527. |
I3 | RYSUĽOVÁ, A.: The Perception of Culture in the Virtual World. Interview with Tom BOELLSTORFF. In Acta Ludologica, 2022, roč. 5., č. 2, s. 104-108. |
V3 | Wojciechowski, Łukasz Pawel (85%); Shelton, Amiee (15%): The Creative remediation and Promotional Use of Photographic Modes in Digital Games. Trnava : ISSN 2585-9218 |
ADM | Balážiková, Magdaléna (50%); Mago, Zdenko (50%): Resurrection of evolutionary psychology in gaming: How can old principles contribute a new domain. Hradec Králové : ISSN 2464-6733 |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
2 - citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Fake-vertising and mobile games: Case study of 'Pull the Pin' ADS |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Concept Art: The Essential Part of Visual Pre-production in the Entertainment Industry |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Interaktívny vzdelávací portál | Voľne dostupný interaktívny vzdelávací portál encyklopedického charakteru, ktorý obsahuje vedecké texty a príslušnú použitú literatúru. Kvôli zachovaniu aktuálnosti dát bude otvorený možnostiam priebežného dopĺňania obsahu, ktoré bude podliehať schvaľovaniu zo strany Katedry digitálnych hier FMK UCM v Trnave. | knihy.fmk.sk |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).