Metodika práce pre školských psychológov pracujúcich v školách a školských zariadeniach
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Metodika práce pre školských psychológov pracujúcich v školách a školských zariadeniach
Názov projektu (anglický): Methodology of work for school psychologists working in schools and school facilities
Začiatok riešenia projektu: 2018
Koniec riešenia projektu: 2020
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 067UK-4/2018
Vedúci projektu: PhDr. Gabriela Herenyiová, CSc.
Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave
Pracovisko: Filozofická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 6 023,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFD | Herényiová, Gabriela (25%); Demkaninová, Diana (25%); Sabová, Lucia (25%); Blaho, Radoslav (25%): The conditions for the work and activities of school psychologists. 2019 Košice : ISBN 978-80-8152-742-5 |
AFD | Herényiová, Gabriela (25%); Sabová, Lucia (25%); Demkaninová, Diana (25%); Blaho, Radoslav (25%): Competences of the school psychologist and his cooperation with other professional school staff. 2019 Košice : ISBN 978-80-8152-742-5 |
BFA | Herényiová, Gabriela (50%); Demkaninová, Diana (50%): School psychologists in Slovakia – their position and activities. 2019 Amsterdam : |
BFA | Sabová, Lucia (25%); Herényiová, Gabriela (25%); Blaho, Radoslav (25%); Demkaninová, Diana (25%): their path of lifelong learning. 2019 Amsterdam : |
BFA | Sabová, Lucia (50%); Blaho, Radoslav (50%): Collaboration as a basic assumption of inclusion in Slovak schools. 2019 Amsterdam : |
AFD | Herényiová, Gabriela (25%); Demkaninová, Diana (25%); Sabová, Lucia (25%); Blaho, Radoslav (25%): The conditions for the work and activities of school psychologists. 2019 Košice : ISBN 978-80-8152-742-5 |
AFH | Herényiová, Gabriela (20%); Demkaninová, Diana (20%); Sabová, Lucia (20%); Blaho, Radoslav (20%); Pisančíková, Kamila (20%): Specifics of school psychologist in Slovakia. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-8127-252-3 |
AFD | Herényiová, Gabriela (25%); Sabová, Lucia (25%); Demkaninová, Diana (25%); Blaho, Radoslav (25%): Competences of the school psychologist and his cooperation with other professional school staff. 2019 Košice : ISBN 978-80-8152-742-5 |
AFD | Herényiová, Gabriela (25%); Demkaninová, Diana (25%); Sabová, Lucia (25%); Blaho, Radoslav (25%): The conditions for the work and activities of school psychologists. 2019 Košice : ISBN 978-80-8152-742-5 |
AFD | Herényiová, Gabriela (20%); Demkaninová, Diana (20%); Sabová, Lucia (20%); Blaho, Radoslav (20%); Pisančíková, Kamila (20%): Process adaptation of school psychologist. 2019 Žilina : ISBN 978-80-89902-13-2 |
AFH | Sabová, Lucia (25%); Herényiová, Gabriela (25%); Demkaninová, Diana (25%); Blaho, Radoslav (25%): Adaptation of school psychologist to school environment. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-8127-252-3 |
BFA | Sabová, Lucia (25%); Herényiová, Gabriela (25%); Blaho, Radoslav (25%); Demkaninová, Diana (25%): their path of lifelong learning. 2019 Amsterdam : |
AFH | Sabová, Lucia (100%): Model of the work of school psychologist as a part of an inclusive team in schools. 2019 Bratislava : ISBN 978-80-8127-252-3 |
BFA | Sabová, Lucia (50%); Blaho, Radoslav (50%): Collaboration as a basic assumption of inclusion in Slovak schools. 2019 Amsterdam : |
BFA | Herényiová, Gabriela (50%); Demkaninová, Diana (50%): School psychologists in Slovakia – their position and activities. 2019 Amsterdam : |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
webová stránka | stránka, ktorej cieľom je sprístupniť pozíciu ŠP odbornej aj laickej verejnosti | http://www.portalskolskejpsychologie.sk/ |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele.