Chcela by som sa opýtať . Podávala som prihlášku papierovou formou na externé štúdium SŠ zdravotnícka . Neskôr som zistila, že mi na prihláške chýba dátum kedy som ju vypisovala . Ako postupovať? Môžem ju zaslať znova?
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, ako to je so študijným poplatkom, keď som jeden rok študovala bakalársky program v Českej republike. Budem ho musieť zaplatiť alebo to neplatí, keďže to nebola slovenská VŠ?
Dobrý deň, bude Register zamestnancov VŠ reflektovať zmeny v terminológii "Garant" na "Osobu zodpovednú za študijný program?" ako sa to uvádza v Štandardoch SAAVŠ?
Dobrý deň, chcem sa opýtať ak som študentom Univerzity veterinárneho lekárstva a farmácie v Košiciach a chcem si podať prihlášku ako poistku na Prešovskej univerzite. Bolo by to možne?
Kde je prosím uvedené, že prílohou pri podaní prihlášky na VŠ je podmienka pripojenia maturitného vysvedčenia z prvej dosiahnutej maturity? Na gymnáziu som maturovala pred 24 rokmi, priemer za maturitu a posledné 2 ročníky mam 1.7 a teda nespĺňam podmienku 1.5 na prijatie bez prijímačiek - ide o externé štúdium. posielala som aj maturitné vysvedčenie z pred 3 rokov s priemerom 1.3 a ďalšie maturitné z pred 10 rokov s priemerom 1.2 - obe mi boli vrátene ako neakceptované. Ide pritom o pomaturitné štúdium na riadnych odborných stredných školách ukončené riadnou maturitou. Prečo VŠ neakceptuje tieto vysvedčenia? Má na to škola právo? Ak áno kde je to v legislatíve uvedene? V pokynoch na prijímacie konanie takéto podmienky neboli uvedené.
Dobrý deň. Končím letný semester a potrebujem prerušiť štúdium najmenej na rok. Môžem po skončení doby prerušenia nastúpiť na externú formu namiesto dennej? A aké papiere k tomu potrebujem vyplniť?
Rada by som sa dozvedela ako je to so študentami, ktorý už raz vysokú školu začali, ale nedokončili, sú tam nejaké extra poplatky? Ja som začala študovať vysokú školu v roku 2009 externé štúdium Bc. a ukončila som v roku 2011 s dôvodu vycestovania do zahraničia. Tento rok sa chystám si podať prihlášky na denné Bc. štúdium a neviem či pre mňa platia tie iste pravidlá ako aj pre iných študentov, keďže mam už 28 rokov a raz som už študovala.
Chcela by som vedieť, kde nájdem informáciu o tom, ako zaplatiť poplatok za prihlášku na VŠ. Šekom alebo bankovým prevodom? Kde by som našla čísla účtov alebo pokyny na zaplatenie?
Chcela by som sa opýtať, či by ste mi vedeli povedať, kedy sa začína zimný semester na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského (Novoprijatý študent)?
Mám otázku ohľadom poplatkov štúdia 2 vysokých škôl. V máji som ukončila bakalárske štúdium na EU BA a prijali ma na 1. stupeň UK BA a 2. stupeň EU BA chcem dokončiť formou externého štúdia, ktoré je spoplatnené. Bolo mi oznámené, že je to spoplatnené aj keď podľa mňa a dostupných informácií je ako súbežné štúdium spoplatňované ak by som študovala rovnaký stupeň. na 2 školách zároveň. Môžete mi, prosím, poradiť, ako je to v tomto prípade posudzované a či je povinnosť platiť ak budem riadne študovať na dennom a 2. školu si dokončím externe - za poplatok.
Nepoužil som správne heslo na prihlasovanie do systému a systém mi zablokoval prístup. Už mám vyžiadané nové heslo, ale systém hlási, že mám zablokovaný prístup. Môžete mi prosím, pomôcť riešiť tento problém?
V prípade, že si nepamätáte heslo potrebné na prihlásenie, môžte si ho dať opätovne vygenerovať. Ak už ste zaregistrovaný, ale nepamätáte si, aké prihlasovacie meno ste použili pri registrácii, kontaktujte helpdesk.
V rámci Portálu VŠ môžete používať iba jedno prihlasovacie meno a heslo. Ak došlo k duplicitnej registrácii, je potrebné, aby ste ihneď kontaktovali správcu Portálu VŠ: helpdesk@portalvs.sk (v prípade problémov pri podávaní projektov KEGA: kega@portalvs.sk), ktorý druhú registráciu stornuje, pretože by sa mohli vyskytnúť systémové chyby.
Portál vysokých škôl - zabudnuté heslo
Zadajte Vaše prihlasovacie meno a na e-mail Vám odošleme informácie pre zmenu hesla.
V prípade, že nemáte istotu, aký e-mail ste použili, zavolajte na HelpDesk Portálu VŠ. Kontakt:
037/641 4881 (7.30 - 15.30 h.), 0911 154 882, 0910 288 664
alebo píšte na e-mail helpdesk@portalvs.sk.
Po kontrole osobných údajov Vám operátorka pošle nové heslo na e-mail alebo formou SMS na číslo mobilného telefónu.