Implementácia blended learning vo vzdelávaní matematiky na vysokej škole
Basic informations
Thematic area: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Project name (Slovak): Implementácia blended learning vo vzdelávaní matematiky na vysokej škole
Project name (English): Implementation of Blended Learning in the Education of Mathematics at University
Start of project: 2014
End of project: 2016
Condition of project: Ukončený
Project number: 040TUKE-4/2014
Project leader: doc. RNDr. Jana Pócsová, PhD.
University: Technická univerzita v Košiciach
Department: Fakulta baníctva, ekológie, riadenia a geotechnológií
Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku
Cieľom projektu bolo zavedenie Blended learningu pre predmety Matematika 1, Matematika 2 a Matematika 3 prvého stupňa vysokoškolského štúdia na Fakulte baníctva, ekológie, riadenia a geotechnológií (BERG) Technickej univerzity v Košiciach, teda prepojenie klasického a online vzdelávania. Online vzdelávanie je zabezpečené voľne dostupným portálom. Portál obsahuje prednášky vo forme prezentácií a videí, zbierky riešených príkladov, videá zo simulácií riešených príkladov a rôzne podporné materiály. Všetky vytvorené materiály boli postupne implementované do výučby matematických predmetov na fakulte. Tieto materiály poskytujú komplexné riešenie pre výučbu matematiky na vysokých školách technického zamerania a sú voľne dostupné pre študentov, ako aj širokú verejnosť.
Description of original results of the project in English
The aim of the project was to introduce Blended learning strategies into bachelor's degree courses Mathematics 1, Mathematics 2 and Mathematics 3 offered at the Faculty of Mining, Ecology, Process Control and Geotechnology (BERG), Technical University of Košice. Blended learning combines traditional methods of learning with online digital media. Online learning is implemented using a publicly available portal. The portal contains lecture slides, videos, collections of solved examples, videos of solved examples simulations and various supporting documents. All created digital documents were gradually introduced into teaching mathematics at the faculty. They provide a comprehensive solution for teaching mathematics at universities of technology and are freely available for both students and the general public.
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA
Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA | Capital expenditures in € | |
---|---|---|
Pumped for the entire period of the project | 9 540,00 | 0,00 |
List of project outcomes for the entire solution
Publishing activity
Category code | Specific output, name (ISBN, number of pages a i.) |
---|---|
ACB | Pócsová, Jana (50%); Mojžišová, Andrea (50%): Matematika 1. 2014 |
ADE | Kanáliková, Andrea (50%); Pócsová, Jana (50%): Niekoľko príkladov k iracionálnym číslam. 2014 ISSN 1210-1761 |
AFH | Pócsová, Jana (100%): About the Probability in the School Classroom. 2014 Košice : TU, 2014 : ISBN 978-80-553-1680-2 |
AFH | Škrabuľáková, Erika (50%); Schreyer, Jens (50%): On the Total Thue Colourings of Graphs. 2014 Košice : TU, 2014 : ISBN 978-80-553-1680-2 |
ADM | Pócs, Jozef (50%); Pócsová, Jana (50%): Bipolarized Extension of Heterogeneous Concept Lattices. 2014 ISSN 1312-885X |
ADM | Škrabuľáková, Erika (40%); Ivanová, Monika (40%); Gallovičová, Anna (20%): An utilization of the GIS and multidimensional statistical methods on the chosen EU universities: Similarities assessment. 2014 ISSN 0354-8724 |
ADC | Pócs, Jozef (50%); Pócsová, Jana (50%): Basic theorem as representation of heterogeneous concept lattices. 2015 ISSN 2095-2236 |
ADD | Butka, Peter (50%); Pócs, Jozef (10%); Pócsová, Jana (40%): Distributed computation of generalized one-sided concept lattices on sparse data tables. 2015 ISSN 1335-9150 |
ADM | Butka, Peter (40%); Pócs, Jozef (20%); Pócsová, Jana (40%): Reduction of concepts from generalized one-sided concept lattice based on subsets quality measure. 2015 ISSN 2194-5357 |
AFC | Butka, Peter (33%); Pócsová, Jana (33%); Pócs, Jozef (34%): Experimental study on reduction of one-sided concept lattice based on subsets quality measure. 2015 Danvers : IEEE, 2015 : ISBN 978-1-4799-9911-8 |
AFC | Butka, Peter (34%); Pócsová, Jana (33%); Pócs, Jozef (33%): On intent stability index for One-Sided Concept Lattices. 2015 Danvers : IEEE, 2015 : ISBN 978-1-4799-9911-8 |
AFC | Mojžišová, Andrea (50%); Pócsová, Jana (50%): Aplikácia softvéru MATLAB vo výučbe Matematiky na vysokej škole technického zamerania. 2015 Praha : University of Chemistry and Technology, 2015 : ISBN 978-80-7080-936-5 ISSN 2336-1662 |
AFC | Mojžišová, Andrea (50%); Pócsová, Jana (50%): Application of a New Approach in the Engineering Education. 2015 Danvers : IEEE, 2015 : ISBN 978-1-4799-7369-9 |
AFD | Butka, Peter (40%); Pócsová, Jana (40%); Pócs, Jozef (20%): Reduction ratio for GOSCL constrained by Moore co-families on object set. 2015 Danvers : IEEE, 2015 : ISBN 978-147998221-9 |
AFH | Czap, Július (33%); Przybylo, Jakub (33%); Fecková Škrabuľáková, Erika (34%): On the Problem in the Class of 1-Planar Bipartite Graphs. 2015 Košice : TU, 2015 : ISBN 978-80-553-2031-1 |
AFH | Flegner, Patrik (100%): Teaching of a course Visualization methods and computer graphics. 2015 Košice : TU, 2015 : ISBN 978-80-553-2188-2 |
AFH | Mojžišová, Andrea (50%); Pócsová, Jana (50%): An implementation of the blended learning in mathematics courses. 2015 Košice : TU, 2015 : ISBN 978-80-553-2188-2 |
AFH | Mojžišová, Andrea (50%); Pócsová, Jana (50%): Blended Learning in Mathematics Course. 2015 Košice : TU, 2015 : ISBN 978-80-553-2031-1 |
AFH | Schreyer, Jens (50%); Fecková Škrabuľáková, Erika (50%): Some trendy proofs in discrete mathematics. 2015 Košice : TU, 2015 : ISBN 978-80-553-2188-2 |
AFH | Fecková Škrabuľáková, Erika (100%): Exact mathematical language. 2015 Košice : TU, 2015 : ISBN 978-80-553-2188-2 |
AFH | Škrabuľáková, Erika (34%); Ivanová, Monika (33%); Michaeli, Eva (33%): GIS in university education. 2015 Košice : Technical University of Kosice, 2015. ISBN 978-80-561-0298-5 |
AFH | Škovránek, Tomáš (100%): MATLAB: The Ultimate Teaching Tool. 2015 Košice : TU, 2015 : ISBN 978-80-553-2188-2 |
FAI | Pócsová, Jana (50%); Mojžišová, Andrea (50%): New Approaches in Engineering Education. 2015 |
ADC | Kardoš, František (33%); Pócs, Jozef (34%); Pócsová, Jana (33%): On concept reduction based on some graph properties. 2016 ISSN 0950-7051 |
ADC | Czap, Július (34%); Przybylo, Jakub (33%); Fecková Škrabuľáková, Erika (33%): On an extremal problem in the class of bipartite 1-planar graphs. 2016 ISSN 1234-3099 |
ADM | Przybyło, Jakub (34%); Schreyer, Jens (33%); Škrabuľáková, Erika (33%): On the facial thue choice number of plane graphs via entropy compression method. 2016 ISSN 0911-0119 |
AFD | Mojžišová, Andrea (34%); Pócsová, Jana (33%); Škovránek, Tomáš (33%): Automatic Test Generator. 2016 Danvers : IEEE, 2016 : ISBN 978-1-4673-8605-0 |
AFD | Pócsová, Jana (34%); Mojžišová, Andrea (33%); Takáč, Michal (33%): Application of the visualization techniques in engineering education. 2016 Danvers : IEEE, 2016 : ISBN 978-1-4673-8605-0 |
AFD | Škovránek, Tomáš (34%); Mojžišová, Andrea (33%); Pócsová, Jana (33%): MATLAB: The Ultimate Tool for Teaching Process Control Oriented Courses. 2016 Danvers : IEEE, 2016 : ISBN 978-1-4673-8605-0 |
AFD | Fecková Škrabuľáková, Erika (34%); Ivanová, Monika (33%); Michaeli, Eva (33%): Usage of clustering methods in mathematics, geoinformatics and related fields of university study. 2016 Danvers : IEEE, 2016 : ISBN 978-1-4673-8605-0 |
FAI | Fecková Škrabuľáková, Erika (34%); Mojžišová, Andrea (33%); Pócsová, Jana (33%): Engineering Education in the 21st Century. 2016 Košice : TU. ISBN 978-80-553-2570-5. |
AED | Fecková Škrabuľáková, Erika (50%), Schreyer, Jens (50%): Existence proofs in discrete mathematics: constructive and probabilistic approaches. 2016 Košice : TU, 2016 : ISBN 978-80-553-2570-5 |
AED | Fecková Škrabuľáková, Erika (100%): A game on exact mathematical verbalization. 2016 Košice : TU, 2016 : ISBN 978-80-553-2570-5 |
AED | Katreničová, Ivana (50%); Pócsová, Jana (50%): Event - the building block of statistics and argumentation - the stumbling block of students. 2016 Košice : TU, 2016 : ISBN 978-80-553-2570-5 |
AED | Drabiková, Elena (50%); Fecková Škrabuľáková, Erika (50%): A selected part of graph theory in economic and education practice. 2016 Košice : TU, 2016 : ISBN 978-80-553-2570-5 |
ACB | Fecková Škrabuľáková, Erika (34%); Pócsová, Jana (33%); Mojžišová, Andrea (33%): Matematika 3. 2016 |
BCI | Pócsová, Jana (34%); Fecková Škrabuľáková, Erika (33%); Mojžišová, Andrea (33%): Analytická geometria. 2016 |
BCI | Mojžišová, Andrea (50%); Pócsová, Jana (50%): Lineárna algebra: pracovný zošit. 2016 Košice : TU, 2016 : ISBN 978-80-553-3045-7 |
BCI | Mojžišová, Andrea (70%); Pócsová, Jana (30%): Funkcie jednej reálnej premennej: pracovný zošit. 2016 Košice : TU, 2016 : ISBN 978-80-553-3050-1 |
BCI | Fecková Škrabuľáková, Erika (100%): Matematika 3: pracovné listy. 2016 Košice : TU, 2016 : ISBN 978-80-553-3000-6 |
AFH | Fecková Škrabuľáková, Erika (100%): Graph Colouring Concepts of Thue Type. 2016 Košice : TU, 2016 : ISBN 978-80-553-2542-2 |
AED | Fecková Škrabuľáková, Erika (34%); Ivanová, Monika (33%); Michaeli, Eva (33%): Geographic information systems in university education. 2016 Košice : TU, 2016 : ISBN 978-80-553-2570-5 |
Replications
Category Name | Specific name |
---|---|
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Butka, Peter (40%); Pócs, Jozef (20%); Pócsová, Jana (40%): Reduction of concepts from generalized one-sided concept lattice based on subsets quality measure. 2015 ISSN 2194-5357 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Butka, Peter (40%); Pócs, Jozef (20%); Pócsová, Jana (40%): Reduction of concepts from generalized one-sided concept lattice based on subsets quality measure. 2015 ISSN 2194-5357 |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Butka, Peter (40%); Pócs, Jozef (20%); Pócsová, Jana (40%): Reduction of concepts from generalized one-sided concept lattice based on subsets quality measure. 2015 ISSN 2194-5357 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Butka, Peter (50%); Pócs, Jozef (10%); Pócsová, Jana (40%): Distributed computation of generalized one-sided concept lattices on sparse data tables. 2015 ISSN 1335-9150 |
2 - citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Butka, Peter (50%); Pócs, Jozef (10%); Pócsová, Jana (40%): Distributed computation of generalized one-sided concept lattices on sparse data tables. 2015 ISSN 1335-9150 |
2 - citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Butka, Peter (50%); Pócs, Jozef (10%); Pócsová, Jana (40%): Distributed computation of generalized one-sided concept lattices on sparse data tables. 2015 ISSN 1335-9150 |
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Przybyło, Jakub (34%); Schreyer, Jens (33%); Škrabuľáková, Erika (33%): On the facial thue choice number of plane graphs via entropy compression method. 2016 ISSN 0911-0119 |
Other outcomes (eg e-learning, websites, virtual laboratory, training, courses, workshops and the like.)
Output name | Description of output | Link |
---|---|---|
Portál pre predmety Matematika 1, Matematika 2, Matematika 3 | Portál pre predmety Matematika 1, Matematika 2, Matematika 3 | http://web.tuke.sk/fberg- blended/ |
Online zbierka riešených príkladov pre predmet Matematika 1 | Online zbierka | http:// riesenepriklady.blogspot.sk/ |
Online zbierka riešených príkladov pre predmet Matematika 2 | Online zbierka | http:// riesenepriklady2.blogspot.sk/ |
Online zbierka riešených príkladov pre predmet Matematika 3 | Online zbierka | http:// riesenepriklady3.blogspot.sk/ |
Workshop New Approaches in Engineering Education | Odborná garancia a aktívna účasť riešiteľov na workshope | nie je dostupný online |
Metodika výučby na báze Blended learning | Metodika výučby na báze Blended learning | nie je dostupná online |
Final evaluation of the commission KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).