Príprava akreditovaného personalizovaného IKT vzdelávacieho pracoviska učiteľov prírodných vied

Basic informations

TOP PROJECT

Thematic area: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Project name (Slovak): Príprava akreditovaného personalizovaného IKT vzdelávacieho pracoviska učiteľov prírodných vied

Project name (English): Accreditation of personalized ICT natural sciences teacher´s education centre

Start of project: 2013

End of project: 2015

Condition of project: Ukončený

Project number: 020TTU-4/2013

Project leader: doc. RNDr. Miroslava Ožvoldová, CSc.

University: Trnavská univerzita v Trnave

Department: Pedagogická fakulta

Anotácia originálnych výsledkov riešenia projektu v slovenskom jazyku

Projekt, v súlade s jeho vytýčeným cieľom, vytvoril podmienky pre realizáciu nového študijného programu inovačného kontinuálneho vzdelávania učiteľov prírodovedných predmetov s názvom „Vzdelávanie učiteľov prírodných vied pre bádateľskú výučbu  integrovanú do STEM prostredníctvom vzdialených experimentov“. Návrh študijného programu je založený na dvoch významných prostriedkoch, ktoré sú výsledkom bádania v dvoch odľahlých vedeckých disciplínach a technickom pokroku. Predovšetkým je to búrlivý rozvoj IKT, ktoré vplyvom posledného vývoja dosiahli taký stav, kedy je možné doplniť chýbajúci článok e-learningových metód, t.j. vzdialený experiment, a s experimentom úzko spojenú interaktívnu simuláciu, ako virtuálny experiment, do edukačného procesu nielen v dennej forme, ale i v dištančnej forme vzdelávania.

            Okrem e-experimentov sú do výučby zapojené i ostatné novodobé IKT prostriedky ako: hlasovacie zariadenia, a to hardvérové, tak i bezdrôtové softvérové s využitím IPAL a LMS MOODLE, organizačný a manažérsky systém pre správu vzdialených laboratórií – Remote Laboratory Management System – REMLABNET (http://remlabnet.eu), interaktívna tabuľa a iné voľne dostupné softvérové didaktické  nástroje. Tieto skutočnosti umožnili navrhnúť a pilotne na dvoch kurzoch (Moderné IKT technológie vo fyzikálnom vzdelávaní,  Ako učiť bádateľským spôsobom fyziku zaujímavejšie s využitím najmodernejších IKT prostriedkov) realizovať  bádateľsky orientovanú atraktívnu interaktívnu prírodovednú výučbu v línii integrácie STEM (Science-Technology-Engineering-Math) a stratégie Integrovaného e-Learningu (INTe-L), ktorá začína pozorovaním, experimentom, rozborom experimentálnych dát, vyvodzovaním záverov a končí teóriou a fyzikálnymi zákonmi.

            Pre realizáciu takejto výučby sme dobudovali materiálnu bázu pracoviska vybudovaním ďalších vzdialených experimentov pre tematické celky: Životné prostredie,  Pohyb a energia a Javy v mikrosvete, takže e-laboratórium (http://remlabnet.eu), ponúka už sedemnásť reálnych e-experimentov. 

            Prepisom Java apletov vzdialených experimentov na JavaScript sme umožnili  mobilné experimentovanie cez všetky, v súčasnosti dostupné, smart zariadenia, notebooky, ipady, nezávisle od ich operačných systémov a prehliadača. Tým sa rozšírila cieľová skupina užívateľov - experimentátorov nielen na študentov - budúcich učiteľov, či už učiteľov z praxe prírodovedného a technického zamerania, ale i na žiakov/študentov základných, či  stredných škôl, ako i záujemcov  o celoživotné vzdelávanie, dokonca i s pohybovým obmedzením,  ktorí sa zaujímajú o prírodné zákonitosti a postupy, ktoré využívajú vedci pri skúmaní javov reálneho sveta.

 

Description of original results of the project in English

Project “Science teachers schooling for research education integrated into STEM by means of remote experimentation” in accordance with project´s goals, created conditions for the realization of a new study program for the innovative continual education of teachers of science subjects. The proposed study program is based on two exceptional new tools, the results of research in two distinct scientific disciplines and general technical progress. Before all they are ICT means, which have recently reached the level, enabling to fill in the missing tool in e-learning technologies, i.e. remote experiments both real and virtual, into education process both in daily, but also in distance form of study.

            Besides e- experiments are introduced into teaching process new ICT means as: voting systems, both hardware and wireless IPAL, embedded into LMS MOODLE, remote laboratories management system REMLABNET (http://remlabnet.eu), interactive blackboard and other software tools as teaching room management system etc. Using these tools enabled to propose new strategy of teaching and use it in two pilot courses (Modern ICT technologies in physical education and How to teach using research based teaching in more interesting way using the most up today ICT means). It resulted in a new style of interest arising research-based science education in lines of STEM (Science-Technology-Engineering-Math). The course was elaborated along, in department proposed, new strategy of Integrated e-Learning (INTe-L), based on experimentation, connected with observation, experimentation, data evaluation, conclusions drawing and topped by the corresponding theory and physics laws.

            For materialization of this sort of education we have enriched the material basis of the department by adding next remote experiments for the education units: Environment, Motion and Energy and Phenomena in microworld, so the e-laboratory of the department (http://remlabnet.eu) comprises 17 real e-experiments. The present state of all department e- experiments, by reprogramming to JavaScript, enables connectivity and experimentation via all mobile smart devices, notebooks, tablets, smart telephones, etc. irrespective of their operating system and browser. In this way the target group of clients (users) of remote experiments have spread from future and in service teachers to pupils and students of primary and secondary schools and universities, to the interested for lifelong teaching and handicapped people. Simply speaking thee remote education is available to all, who are interested in phenomena taking place in Nature and research procedures, used by scientists in real world phenomena elucidation.  

 

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA

Financial grant of MŠVVandŠ SR within KEGA Capital expenditures in €
Pumped for the entire period of the project 43 802,00 0,00

List of project outcomes for the entire solution

Publishing activity

Category code Specific output, name (ISBN, number of pages a i.)
AAA Remote Laboratories in research-based education of real world / Miroslava Ožvoldová, František Schauer ; [reviewers: Javier Garcia Zubia, Gustavo R. Alves]. - [1. vyd.]. - Frankfurt am Main : Peter Lang, 2015. - 157 s., [9,44 AH]. - ISBN 978-80-224-1435-7
AAB Vzdialené laboratóriá pri diseminácii vedeckých poznatkov / František Schauer, Miroslava Ožvoldová, Žaneta Gerhátová a kol. ; [recenzenti: Erika Mechlová, Peter Ballo] ; [František Schauer (ed.)]. - [1. vyd.]. - Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2013. - 238 s., [15,95 AH]. - ISBN 978-80-8082-770-0.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/10481.pdf
AAB Využitie vzdialených experimentov vo fyzike v nižšom sekundárnom vzdelávaní / Michaela Kostelníková, Miroslava Ožvoldová ; [recenzenti: Tomáš Kozík, Kristína Žoldošová]. - [1. vyd.]. - Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, spoločné pracovisko Trnavskej univerzity v Trnave a VEDY, vydavateľstva Slovenskej akadémie vied, 2013. - 103 s., [5,76 AH]. - ISBN 978-80-8082-743-4.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/10464.pdf
ABB Energia v prírode, technike a spoločnosti / Žaneta Gerhátová, Miroslava Ožvoldová. In: Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis. - Trnava : Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, 2013. - ISBN 978-80-8082-756-4. - online, [91 s.], [7,06 AH].. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/10341.pdf, http://pdf.truni.sk/actafp/2013/c/
ABC Easy remote ISES - development environment remote experiments / Michal Krbeček, František Schauer, František Lustig. In: INNOVATIONS 2013. - Potomac : iNEER, 2013. - ISBN 978-0-9818868-4-8. - ISSN 1553-9911. - S. 81-100, [1,04 AH] + obrázky
ABC Laboratory work by remote experimentation in distance education / Lukáš Tkáč, František Schauer. In: INNOVATIONS 2013. - Potomac : iNEER, 2013. - ISBN 978-0-9818868-4-8. - ISSN 1553-9911. - S. 101-122.
ABC INTe-l: wide open door for education by remote and virtual experiments exemplified on electricity, magnetism and electromagnetism / František Schauer, Miroslava Ožvoldová, Lukáš Tkáč. In: IT innovative practices in secondary schools. - Bilbao : University of Deusto, 2013. - ISBN 978-84-15759-16-4. - online, s. 205-251.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/9507.pdf
ADE Využitie energie atómového jadra - projekt / Žaneta Gerhátová. In: GRANT journal. - ISSN 1805-062X. - Vol. 4, no. 1 (2015), p. 28-32.
ADM Security aspects of remote e-laboratories / M. Krbeček, F. Schauer, R. Jašek. In: International journal of online engineering. - ISSN 1868-1646. - Vol. 9, no. 3 (2013), p. 34-39.
ADM Remote experiments in primary school science education / Michaela Kostelníková, Miroslava Ožvoldová. In: iJOE. - ISSN 1861-2121. - Vol. 9, no. 5 (2013), p. 45-51.
ADM Security of ISES measureserver® module for remote experiments against malign attacks / Michal Gerža, František Schauer, Roman Jašek. In: iJOE. - ISSN 1861-2121. - Vol. 10, no. 3 (2014), p. 4-10.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/11120.pdf
ADM Possible utilization of the artificial intelligence elements in the creation of remote experiments / Michal Krbeček, František Schauer, Ivan Zelinka. In: iJOE. - ISSN 1861-2121. - Vol. 10, no. 1 (2014), p. 46-52.
ADM Chemical energy sources transformations by remote experiment / Lukáš Tkáč, František Schauer, Žaneta Gerhátová. In: iJOE. - ISSN 1861-2121. - Vol. 10, no. 4 (2014), p. 35-39.
ADM Archimede´s Principle Remote Experiment / Miroslava Ožvoldová, Petra Špiláková, Lukáš Tkáč. In: REV 2014, International Conference on Remot Engineering and Virtual Instrumentation, February 26-28, 2014, Porto, Portugal, www.rev-conference.org/REV2014 / Carlos Felgueiras. - ISBN 978-1-4799-2025-9. - (2014), s.151-158 [1,17 AH AH].
ADM REMLABNET - open remote laboratory management system ofr e-experiments / František Schauer a kol. In: REV 2014, International Conference on Remot Engineering and Virtual Instrumentation, February 26-28, 2014, Porto, Portugal, www.rev-conference.org/REV2014 / Carlos Felgueiras. - ISBN 978-1-4799-2025-9. - (2014), s.268-273 [0,91 AH AH].
ADM Integration of Online Labs into Educational Systems / Miroslava Ožvoldová, Petr Ondrušek. In: iJOE / Michael E. Auer, Abul K. M. Azad. - ISSN 1861-2121. - Roč.Volume 11 , č.Issue 6 (2015), s.54 - 59 [0,88 AH].
AED Bádateľský prístup v jednoduchých experimentálnych úlohách = Inquiry approach in simple experimental tasks / Žaneta Gerhátová. In: Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis. - Trnava : Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, 2013. - ISBN 978-80-8082-756-4. - online, [7 s.], [0,55 AH].
AFC Energy and its transformation - primary school project based education using integrated e-learning / Miroslava Ožvoldová, Žaneta Gerhátová. In: Procedia - social and behavioral sciences. - ISSN 1877-0428. - online, vol. 89, no. 1 (2013), p. 5-9.
AFC Controlling Programs for Remote Experiments by Easy Remote ISES (ER-ISES) / František Schauer, Michal Krbeček, Miroslava Ožvoldová. In: REV 2013. - Piscataway : IEEE, 2013. - ISBN 978-1-4673-6346-4. - CD ROM, [7 s.], [0,94 AH].
AFC Premena solárnej energie - počítačom podporovaný experiment = Solar energy conversion - computer-aided experiment / Žaneta Gerhátová. In: Trendy ve vzdělávání 2013. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. - ISSN 1805-8949. - online, s. 72-75.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/9174.pdf
AFC Využívanie informačno-komunikačných technológií na stredných školách očami študentov = The use of ICT at secondary schools through the eyes of students / Žaneta Gerhátová. In: Trendy ve vzdělávání 2013. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. - ISSN 1805-8949. - online, s. 187-190.
AFC Energy balance in real electronic RLC circuits by remote experimentation / Lukáš Tkáč, František Schauer. In: Procedia - social and behavioral sciences. - ISSN 1877-0428. - online, vol. 89 (2013), p. 158-162.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/9426.pdf
AFC Communication requirements of laboratory management system / Michal Krbeček, František Schauer, K. Vlček. In: Latest trends on systems - Volume II. - Santorini Island : [Institute for NAtural Sciences and Engineering], 2014. - ISBN 978-1-61804-244-6. - ISSN 1790-5117. - online, s. 686-691.
AFC Artificial intelligence in ISES measureserver® for remote experiment control / Michal Gerža, František Schauer, Ivan Zelinka. In: Nostradamus 2014. - Cham : Springer International Publishing Switzerland, 2014. - ISBN 978-3-319-07400-9. - ISSN 2194-5357. - S. 411-420
AFC Security risk of Java applets in remote experimentation and available alternatives / Petra Špiláková, Roman Jašek, František Schauer. In: AMCSE 2014. - Varna : [Institute for NAtural Sciences and Engineering], 2014. - ISBN 978-1-61804-246-0. - ISSN 2227-4588. - online, s. 201-212.
AFC Remote experiment on characterization of energy transducers / Lukáš Tkáč, František Schauer, Žaneta Gerhátová. In: REV 2014. - ISBN 978-1-4799-2025-9. - S. 248-253.
AFC Communication principles between client and physical hardware of ISES remote laboratory / Michal Gerža, František Schauer, K. Vlček. In: AMCSE 2014. - Varna : [Institute for NAtural Sciences and Engineering], 2014. - ISBN 978-1-61804-246-0. - ISSN 2227-4588. - online, s. 33-46.
AFC Safety of database storage for remote laboratories and laboratory management system / L. Pálka, František Schauer, Roman Jašek. In: AMCSE 2014. - Varna : [Institute for NAtural Sciences and Engineering], 2014. - ISBN 978-1-61804-246-0. - ISSN 2227-4588. - online, s. 119-132.
AFC REMLABNET - open remote laboratory management system for e-experiments / František Schauer a kol. In: REV 2014. - Piscataway : IEEE, 2014. - ISBN 978-1-4799-2025-9. - S. 268-273.
AFC Artificial intelligence elements in data mining from remote experiments / Lukas Pálka, František Schauer, Ivan Zelinka. In: Nostradamus 2014. - Cham : Springer International Publishing Switzerland, 2014. - ISBN 978-3-319-07400-9. - ISSN 2194-5357. - S. 421-428
AFC Experiments on the Internet - removing barriers facing students with special needs / Žaneta Gerhátová. In: Procedia - social and behavioral sciences. - ISSN 1877-0428. - Vol. 114 (2014), p. 360-364
AFC Teplotná rozťažnosť tuhých látok - počítačom podporovaný experiment / Žaneta Gerhátová. In: Trendy ve vzdělávání 2014. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2014. - ISSN 1805-8949. - online, s. 46-49.
AFC Premena energie štiepením jadier uránu - projekt s prvkami integrovaného e-learningu = Energy gained by uranium nuclei fission - project with components of integrated e-learning / Žaneta Gerhátová. In: Sapere Aude 2015. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015. - ISBN 978-80-87952-09-2. - online, S. 275-284, [0,76 AH].
AFC Planck´s Constant Determination by Remote Experimentation / Lukáš Tkáč, František Schauer. In: 3rd Experiment and International Conference (exp. at´15), 2-4 June 2015, University of the Azores, Ponta Delgada, Portugal. - ISBN 978-1-4673-7716-4. - (2015) [0,62 AH].
AFC INCLINE - Class of Remote Experiments for Mechanics Teaching via REMLABNET / František Schauer, Miroslava Ožvoldová, Lukáš Tkáč. In: 3rd Experiment and International Conference (exp. at´15), 2-4 June 2015, University of the Azores, Ponta Delgada, Portugal. - ISBN 978-1-4673-7716-4. - (2015) [0,72 AH].
AFC INCLINE - the remote experimental kit for research based teaching in the class / František Schauer a kol. In: REV 12th International Confeernce on Remote Engineering and Virtual Instrumentation, 25-28 February 2015, Bangkok, Thailand / Michael E. Auer, Abul K. M. Azad. - ISBN 978-1-4799-7838-0. - Roč.12 th (2015), s.105-108 [0,52 AH].
AFC REMLABNET II - open remote laboratory management system for university and secondary schools research based teaching / František Schauer a kol. In: REV 12th International Confeernce on Remote Engineering and Virtual Instrumentation, 25-28 February 2015, Bangkok, Thailand / Michael E. Auer, Abul K. M. Azad. - ISBN 978-1-4799-7838-0. - Roč.12 th (2015) [0,53 AH].
AFD Integrovaný e-learning na základnej a strednej škole = Integrated e-learning at primary and grammar school / Miroslava Ožvoldová, Žaneta Gerhátová, Michaela Kostelníková. In: Fyzikálne vzdelávanie v systéme reformovaného školstva. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa, Pobočka JSMF v Nitre, 2013. - ISBN 978-80-558-0232-9. - online, s. 466-472.
AFD Rozvíjanie prírodovedných predstáv detí prostredníctvom jednoduchých reálnych experimentov / Zuzana Paláková, Miroslava Ožvoldová. In: Environmentálna udržateľnosť v predprimárnom vzdelávaní. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, Pedagogická fakulta, Slovenský výbor Svetovej organizácie pre predškolskú výchovu, 2013. - ISBN 978-80-555-0876-4. - S. 79-89.
AFD Remote experiments with system ISES = Vzdálené experimenty se systémem ISES / František Lustig a kol. In: Fyzikálne vzdelávanie v systéme reformovaného školstva. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa, Pobočka JSMF v Nitre, 2013. - ISBN 978-80-558-0232-9. - online, s. 394-408.
AFD Integrovaný e-learning - nový trend ve vzdělávání se vzdálenými laboratořemi = Integrated e-learning - new trend in education with remote laboratories / František Schauer, Miroslava Ožvoldová, František Lustig. In: Fyzikálne vzdelávanie v systéme reformovaného školstva. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa, Pobočka JSMF v Nitre, 2013. - ISBN 978-80-558-0232-9. - online, s. 519-527.
AFD Teoretické základy integrovaného e-learningu = Teoretical foundations of integrated e-learning / Peter Čerňanský. In: Fyzikálne vzdelávanie v systéme reformovaného školstva. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa, Pobočka JSMF v Nitre, 2013. - ISBN 978-80-558-0232-9. - online, s. 72-78.
AFD Je možné využiť vzdialené experimentovanie na prírodovedné vzdelávanie od materskej školy? / Miroslava Ožvoldová, Adriana Čemešová. In: Tvorivý učiteľ fyziky VI. - Košice : Slovenská fyzikálna spoločnosť, 2013. - ISBN 978-80-971450-0-2. - online, s. 207-214.. - Spôsob prístupu: http://ufv.science.upjs.sk/_projekty/smolenice/kontakt.htm
AFD Remote experiments with system ISES = Vzdálené experimenty se systémem ISES / František Lustig a kol. In: Fyzikálne vzdelávanie v systéme reformovaného školstva. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa, Pobočka JSMF v Nitre, 2013. - ISBN 978-80-558-0232-9. - online, s. 394-408.
AFD Vzdálené experimenty pro učitele = Remote experiment for teachers / Michal Krbeček, František Schauer. In: Fyzikálne vzdelávanie v systéme reformovaného školstva. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa, Pobočka JSMF v Nitre, 2013. - ISBN 978-80-558-0232-9. - online, s. 308-317.
AFD Jak využívat prostředky IKT v badatelské výuce na příkladu výuky Mechaniky = How to use ICT applications in research-based education with example of Mechanics teaching / František Schauer. In: Bádateľské aktivity vo vzdelávaní. - Bratislava : Štátny pedagogický ústav, 2015. - ISBN 978-80-8118-142-9. - CD ROM, S. 214-228.
BCI Jednoduché experimentálne úlohy [elektronický zdroj] / Žaneta Gerhátová ; [recenzenti: Miroslava Ožvoldová, Peter Čerňanský]. - 1. vyd. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave - Pedagogická fakulta, 2013. - online, 76 s., [4,44 AH]. - ISBN 978-80-8082-753-3.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/10340.pdf
BCI Fyzika a súčasná spoločnosť [elektronický zdroj] / Július Krempaský, Žaneta Gerhátová ; [recenzenti: Anna Danihelová, Peter Čerňanský]. - [1. vyd.]. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave - Pedagogická fakulta, 2014. - online, 119 s., [7,97 AH]. - ISBN 978-80-8082-761-8.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/11547.pdf
BCI Jednoduché experimentálne úlohy 2 / Žaneta Gerhátová ; [recenzenti: Miroslava Ožvoldová, Peter Čerňanský]. - [1. vyd.]. - Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2014. - online, 47 s., [4,62 AH]. - ISBN 978-80-8082-809-7.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/11333.pdf
BCI Simulácie a aplety v prírodných vedách [elektronický zdroj] . Časť 1. : Mechanika / Žaneta Gerhátová ; [recenzenti: Július Krempaský, Miroslava Ožvoldová]. - [1. vyd.]. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave - Pedagogická fakulta, 2014. - online, [100 s.], [5,98 AH]. - ISBN 978-80-8082-755-7.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/11178.pdf
BCI Používateľská príručka pre Internetový Školský Experimentálny Systém (ISES) s príkladmi použitia vo forme inštruktážnych videí [elektronický zdroj] / Lukáš Tkáč ; [recenzenti: Miroslava Ožvoldová, František Schauer]. - 1. vyd. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave - Pedagogická fakulta, 2014. - online, 46 s. , [3,59 AH]. - ISBN 978-80-8082-808-0.. - Spôsob prístupu: http://ukftp.truni.sk/epc/11553.pdf
BEE E-experimentation in preschool science education using remote experiment invironment in Trnava / Miroslava Ožvoldová, Adriana Čemešová. In: Multimedia in physics teachings and learning. - Madrid : European Physical Society, 2014. - ISBN 2-914771-90-8. - S. 53-57
BFA E-experimentation in preschool science education using remote experiment Environment in Trnava / Miroslava Ožvoldová, Adriana Čemešová. In: Multimedia in physics teachings and learning. - Madrid : EPS, [2013]. - S. 48-49.
BFA ENERGY - remote experiment on characterization of energy sources / František Schauer, Žaneta Gerhátová, Lukáš Tkáč. In: Multimedia in physics teachings and learning. - Madrid : EPS, [2013]. - S. 48.
BFA Do you like physics? / Žaneta Gerhátová. In: 4th International Conference on Education : Academic world education and research center, 2015. - online, S. 98

Replications

Category Name Specific name
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS SHARAFUTDINOVA, G. et al. Distance learning laboratory: a remote atomic and nuclear physics experiment.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS GROEBER, S. - ECKERT, B. - JODL, H. A new medium for physics teaching : results of a worldwide study of remotely controlled laboratories (RCLs).
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS GERHÁTOVÁ, Ž. Experiments on the Internet - removing barriers facing students with special needs.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS ŽÁKOVÁ, K. - Maxima and Octave in Development of Online Applications: Service Based Approach.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS KALANTZOPOULOS, A. - ZIGOURIS, E. Online laboratory sessions in system design with DSPs using the R-DSP lab.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS BOSAK, T. - ŽÁKOVÁ, K. Node.js based remote control of thermo-optical plant.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS ŽÁKOVÁ, K. - Online use of OpenModelica via web service.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS GULA, M. - ŽÁKOVÁ, K. Matlab adapter - online access to matlab/simulink based on REST web services.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS MAITI, A. et al. Integrating enquiry-based learning pedagogies and remote access laboratory for STEM education.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS KIST, A. et al. Overlay network architectures for peer-to-peer Remote Access Laboratories.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS MAITI, A. et al. Merging remote laboratories and enquiry-based learning for STEM Education.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS SZÉPE, T. - TOTH, S. - GINGL, Z. Compact flexible router based remote experimenting system.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS LOWE, D. et al. On the viability of supporting institutional sharing of remote laboratory facilities.
1 - citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS KOSTELNÍKOVÁ, M. - OŽVOLDOVÁ, M. Remote experiments in primary schoool science education.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch KUMASSAH, K. - AMPIAH, J. - ADJEI, E. An Investigation into Shs3 Physics Students Understanding of Data Comparison of Scientific Measurement in Volta Region.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch DOSTÁL, J. - Experimentování žáků při výuce – nové možnosti a perspektivy = Experimenting by pupils in instruction - new possibilities and perspectives.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch DOSTÁL, J. - Experiment jako součást badatelsky orientované výuky.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch ISIK, A. - ASLAN, G. Review and Proposal for Intelligent Distance Education.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch SAMPAIO, A. - VIANA, L. Virtual reality used as a learning technology : visual simulation of the construction of a bridge deck.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch FRŤALA, T. - ŽÁKOVÁ, K. Virtualization - an Answer to Secure Development of Online Experiments.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch JANÍK, Z. - ŽÁKOVÁ, K. Remote Access to RTAI-Lab Using SOAP.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch JANÍK, Z. - ŽÁKOVÁ, K. One example of rtai-based remote experiment.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch ŠOLTÉS, J. - Didaktické možnosti využitia interaktívnej tabule v edukácií žiakov na základnej škole = Educational possibilities of using interactive whiteboard in education of pupils in primary school.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch VIDATE, C. et al. Developing and Piloting Interactive Physics Experiments for Secondary Schools in Tanzania.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch MECHLOVÁ, E. Metodika pro využití měřicích systémů : obecná část.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch LATORRE, M. et al. A review of webapp authoring tools for e-learning.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch DE LA TORRE, L. et al. Creating Web Experimentation Portals.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch GLATZ ĎURECHOVÁ, M. - BABELOVÁ, J. Creative possibilities of using ICT for economic education in technically oriented students.
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch GERHÁTOVÁ, Ž. Využitie energie atómového jadra - projekt.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch OŽVOLDOVÁ, M. - ČEMEŠOVÁ, A. Je možné využiť vzdialené experimentovanie na prírodovedné vzdelávanie od materskej školy?.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch JANÍK, Z. - ŽÁKOVÁ, K. Performance tests of myisam and innodb database engines for online based real-time experiments.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch FRŤALA, T. - ŽÁKOVÁ, K. An example of the safe environment for online experiment testing.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch ŽÁKOVÁ, K. - Mlabwrap Based Remote Control of Thermo-Optical Plant.
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch ZUBÁKOVÁ, A. - Využitie IKT na zefektívnenie vyučovania fyziky : osvedčená pedagogická skúsenosť edukačnej praxe.

Final evaluation of the commission KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter